01.06.2008., nedjelja

Koji će mi kurac naslov?!

Dobro došao, dragi čitaoče! Za početak, izvještaj sa Ožujsko Ofsajda (iza doma kulture na Husainu na stolu za stolni tenis na malom tv-u i na kaučevima, open air i sl.). Jučer je bila utakmica Mađarska-Hrvatska, koja je završila s dva pogotka Nike Kovača i s rezultatom od 1:1. Jedan spaljeni poznanik rekao da sam žensko, a ja onako pripit i isfrustriran izvadio Kurta i pokazao ga. Sada ću ga citirati ''U jebote, ti si pravo muško.'' Još je imao par preludih komentara na utakmicu, ali ih se ne sjećam. Popio sam 9-10 pivi i bilo mi je super. Došao sam doma sat i pol poslije utakmice. Pojeo sam pola pizze što ju stari ispekao. Danas, dok sam surfao netom naišao sam na dvije zanimljive stvari. Jedna je stranica na koju uploadaš sliku i ona ti izbaci kojim slavnim osobama si slićan. Ja ličim 76% na Ville Valoa, 68% na Johny Deppa i 57% na Jamesa Deana. Sve frajeri nad frajerima, Dean nekako najcool od njih ako ne znate imam samo par riječi ''buntovnik bez razloga''. Sva tri puše ko Turčini, i ja skupa s njima, za dvojicu znam da puno piju(bar je pio dok je bio živ), ja isto. Ne samo da im fizički ličim ličim im i karakterno. A druga zgodna stvar koju sam našao je pjesma od benda Anal Mandica koja se zove Ville Valo. Bend inače pjeva, kako kažu na myspaceu, pop-metal

Evo pjesma



Evo tekst

Anal Mandica - Ville Valo

Na slobodu pusti salo
Da ga vidi Ville Valo
Debela darkerice
Rado bi mu dala pice
Držiš dijete,skidaš kile
Da te slijedi Valo Ville
Dugi dani,noći duge
On sada jebe druge

Gotičarsko moje malo
Jebo te Ville Valo
Tvoje srce sve bi dalo
Da te jebe Ville Valo
Zbog njega čupaš žile
Jer on je Valo Ville
Sve je pičkin dim
Dok ti doma svira HIM

I zbog toga u bed padaš
Njegovom se kurcu nadaš
Još i sada slušaš HIM
Sanjaš da se jebeš s njim

Gotičarsko moje malo
Jebo te Ville Valo
Tvoje srce sve bi dalo
Da te jebe Ville Valo
Zbog njega čupaš žile
Jer on je Valo Ville
Sve je pičkin dim
Dok ti doma svira HIM

Pjesma je prava lolčina

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.