Hold you in my arms... - Morwenna --- People are fragile things... - Blog.hr
31.07.2008.
Hold you in my arms...

Smršavila sam 2 kile, a kako je krenulo, srmšavit ću još više.

SOUNDTRACK: Muse --- Starlight
(zato što sam ju neki dan čula na radiju i ne prestajem ju slušat otad.)


Opet sam udarila rukom u kvaku od vrata. I boli :(
Moj problem je, još odmalena, da ja ne znam ić kroz vrata. Jednostavno nemam tu vrst koordinacije ili tako nešto. Često mi se dogodi da maznem u stolicu ako prolazim kraj nje, jer sam si procijenila da imam dovoljno mjesta da mogu proć normalno. Bezbroj puta sam maznula u štok, mislim da u kući nema vrata u koje ja nisam maznula.
Najžešći takav događaj bio je kad sam išla nešto u kupaonu, i surprise, surprise, zaletim se lijevim ramenom u štok. Od siline udarca se okrenem oko svoje osi i s desnom rukom maznem u kvaku. Bolje da ne znate koja se grozna masnica pojavila.
Ili prošle godine, kad sam bila u Italiji, pa smo bili u nekoj kući i na ulazu u dnevni boravak nisu vrata, nego onaj luk, i to poprilično široki luk. Ma, može on bit širok kilometar, ja ću opet udarit u štok.

Počela sam vozit!
Da da, dva sata sam već odradila, danas imam treći. Prvi put je bilo užasno, još samo ono naprijed-nazad na poligonu nekako uspila, al kad me ispeljao na cestu, e to je bilo za smijat se.
Drugi put je već bilo malo bolje, nisam više bila onak živčana i bojala se ko prvi put, ali ni to me nije spriječilo da u sred grada skoro izazovem saobraćajku. Nisam ja kriva, instruktor je, reko mi je da motam (''Motaj! Motaj! Motaj!'') i ja smotala, i na kraju je ispalo da sam previše smotala. Krasno.
Danas će bit još bolje, znam to =)

Prvu upomoć sam položila, ko neka štreberica sam bila, a knjigu otvorila tek u 8 ujutro, a ispit je bio u 9. A dobro, imala sam više sreće neg pameti pa sam izvukla lagana pitanja (osiguravanje mjesta nesreće, zaustavljanje krvarenja pritiskom prsta i krvarenje iz nosa). I onda su nas došli snimit na kameru, vrijedne kandidate, za neku reklamu autoškoli. Ah, falit će mi predavanja iz prve upomoći. Zbog komedije koju smo pravili i zbog još nekih drugih stvari smijeh

Što se tiče Victor Valdes tipa, vidila ga jesam prošli vikend, i malo mi je falilo da saznam kak se zove. I stajao je pred ulazom kad sam ja išla unutra. Visok je. I zgodan. Ali!
Odlučih VV tipa poslat na godišnji odmor. Možda i malo duži godišnji odmor. Jer, zaključih da mi se ne isplati mislit o njemu i trudit se saznat tko je on zapravo kad mi nije u nikojem interesu bit sa njim. Samo mi je za gledat, i to je to.
A i čemu letit za tipom koji te ne ferma ni pol posto kad je tamo negdje frajer kojem se neopisivo sviđaš, a i on se sviđa tebi i zbog kojeg ne možeš jest ni spavat ni mirno sjedit na stolici jer ti je cijelo vrijeme u glavi i samo čekaš kad će ti se opet javit. cerek

Nadrealne stvari se događaju. Stvari koje se meni inače ne događaju. I slatko mi je sve to =)

Uživajte, komentiram kasnije, kad dođem k sebi =P
09:05 - Komentiraj { 6 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Description
* Samo razmišljanja jedne djevojke koja je protiv vlastite volje ubačena u ovaj nepravedan svijet.

Photobucket

* People are fragile things...
(Munich by Editors)

Links

What else?
*I'll never be a covergirl - just facing fact my face isn't right.*

x Morwenna - Prema Morwen Eledhwen, neopisivo jakoj ženi koja se nije pokolebala pod teretom svoje sudbine.
x Curica od 18 godina koja ne želi odrasti.
x Sanja o boljem svijetu.
x Zaljubljena. Voljena je i voli.
x Voli slušati glazbu.
x Čita, kad stigne, i nije ju to sramota.
x Piše, kad joj se da.
x Pada na romantične komedije.
x Sarkastična, ponekad čak i pretjeruje s tim.
x Voli kavu.
x Nije za neka putovanja, ali ne bi se bunila da ode u London, ili opet u Prag.
x Voli sport, a još više sportaše.
x Liverpool FC <3, Rafael Nadal, Anders Jacobsen.

*Ne živi u prošlosti, ali ne bježi od nje jer ona je dio tebe.*

...and the bits and the pieces

I mučno i tužno
I mučno, i tužno, i nema kom ruke da daš
U satima duševne sjete...
Zar želje?... Ta čemu uzalud tek željeti baš?...
A godine, najbolje godine lete!

Zar ljubit?... Al koga? Na časak - ne vrijedi taj trud,
A ne možeš ljubit trajno.
Zaviriš li u se - od prošlosti nigdje ni trun:
I radost, i muke, no sve beznačajno...

Čem strasti? - Ta prije ili poslije slatka ta bol
Pred rječju bi razuma pala...
I život, kad gledaš hladnokrvno svud uokol,
Tek neka je pusta i bezumna šala!...

- Mihail Ljermontov

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Do viđenja, dragi, do viđenja;
Ti mi, prijatelju, jednom bješe sve.
Urečen rastanak bez našeg htijenja
Obećava i sastanak, zar ne?

Do viđenja, dragi, bez ruke, bez slova
Nemoj da ti bol obrve povije –
Umrijeti nije ništa na ovom svijetu nova,
Al ni živjeti baš nije novije

- Sergej Jesenjin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kad vidje sve to uhvati ga časak sumnja je li moguće ovdje urediti novi život o kojemu je putem snatrio. Svi ti tragovi njegova života kao da su ga obuhvatili i govore mu: ''Ne, nećeš nam uteći i nećeš biti drukčiji, nego ćeš ostati kakav si bio: sa sumnjama, s vječnim nezadovoljstvom sa sobom, uzaludnim pokušavanjem popravljanja i padanja i s vječnim očekivanjem sreće koja ne dolazi i koja za tebe nije moguća.''
- L.N. Tolstoj (Ana Karenjina)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

''Hail, Nienor, daughter of Húrin. We meet again ere the end. I give thee joy that thou hast found thy brother at last. And now thou shalt know him: a stabber in the dark, treacherous to foes, faithless to friends, and a curse unto his kin, Túrin son of Húrin! But the worst of all his deeds thou shalt feel in thyself.''
J.R.R. Tolkien (The Silmarillion - The Story of Turin Turambar)

credits
duckdz. - xxx