You think you know but you don't. - Morwenna --- People are fragile things... - Blog.hr
06.04.2008.
You think you know but you don't.

A sada natrag u stvarnost uz zvukove jedne od najbolesnijih pjesama 21. stoljeća.

SOUNDTRACK: British Sea Power --- No Lucifer

Nikako se oporavit. Imam osjećaj kao da danima nisam spavala, još me neka prehlada strefila... Još me i nekakva glad uhvatila, non stop sam gladna. Ništa od mojeg mišljenja da ću bit kilu-dve mršavija poslije puta, ovaj tjedan sam nadoknadila i previše. A jbg.

Čeka me još jedna super ocjena u školi nakon onog što mi se desilo pod testom iz fizike... Počela mi je ići krv iz nosa. Jeste, OPET! I ovaj put je poprilično išla budući da sam natopila jednu maramicu i još neke papire koje sam pobrala u WC-u. I onda mi cijeli dan nije bilo dobro i onda su se našle neke osobe prigovarat... A nitko ne bi upitao kako sam nakog toga sveg? Krasno, prekrasno. Nikad u životu mi ne ide krv iz nosa i sada mi se desi dvaput u 3 tjedna.

I idem si mjerit tlak kasnije i imam 112/67. I to je bilo nakon što sam popila kavu. Kava inače povisuje tlak i doktor mi je rekao da ju moram što češće pit. Nije da se bunim :)

Odnosi sa ljudima iz okoline nisu se promijenili naspram kakvi su bili prije 2 tjedna. I znam da moram pazit što pišem na blogu jer nikad ne znam tko sve čita... ali ne da mi se imat posla s njima.
Imala sam jedan super razgovor sa sestrom jučer. Nadam se da će se nešto uspijet sredit nakog toga.


Jel gledate Heroje? Ja sam odgledala prvu sezonu... Obožavam Nathana Petrellija, naprosto ga obožavam!!


Jedva čekam ljeto. Jedva čekam da završi škola, da se više ne brinem oko toga... jedva čekam da mogu sjest na balkon sa šalicom kave i dobrom knjigom, ispružit noge i mozak na pašu. Jedva čekam dan kada mi budilica neće okrutno prekidat moje okrutne snove koji izgledaju kao jedna od epizoda već spomenutih Heroja. Zbilja, otkad sam počela gledat Heroje, snovi su mi postali takva ludnica da bi ih producenti mogli slobodno iskoristit za neku od bolesnijih epizoda.

Fali mi OC. Još uvijek.

Fali mi mnogo stvari. Fale mi neki ljudi. Užasno mi fale. Ali ti ljudi danas imaju neke druge živote, neke druge ljude kao svoje bliske prijatelje, a oni neprekidni razgovori su se sveli tek na jednostavne pozdrave u prolazu, a i ti pozdravi se događaju tako rijetko...

Nekako mi se ne da imat posla s ljudima. Ne da mi se pričat s njima, jednostavno se niti ne trudim... Uvijek imam osjećaj da će sve što ja kažem krico protumačiti i da ću ja nastradat. Ma, sve je čudno.

A najbolesnija pjesma stoljeća?

Hey you, give me the dummy tit
Forget the rest of the shit
The man with the skull and bone
You think you know but you don't

To Sodom I will go, not to Meggido
Several Lucifers come
And we can beat them all!

A Carlton Corsair
A Raleigh Twenty, yeah
A little lost roe deer
The wind in your hair

No Lucifer!

Come on, allons y, let's go!
Can always just say no
To the anti-aircraft crew
The boys from the Hitler youth
Silk and cyanide, six weeks left alive
Not the skull and bone
You think you know but you don't

To Sodom I will go, not to Meggido
Several Lucifers come
And we can beat them all!

A Carlton Corsair
A Raleigh Twenty, yeah
A little lost roe deer
The wind in your hair

No Lucifer!

Is that what the future holds?
Kevlar od cherry wood?
Malevolence or good?
Is that what the future holds?

No Lucifer!


Link do spota na Jubitou: KLIK! (Pozor: nije za one slabijeg srca, lol :P)


16:05 - Komentiraj { 5 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Description
* Samo razmišljanja jedne djevojke koja je protiv vlastite volje ubačena u ovaj nepravedan svijet.

Photobucket

* People are fragile things...
(Munich by Editors)

Links

What else?
*I'll never be a covergirl - just facing fact my face isn't right.*

x Morwenna - Prema Morwen Eledhwen, neopisivo jakoj ženi koja se nije pokolebala pod teretom svoje sudbine.
x Curica od 18 godina koja ne želi odrasti.
x Sanja o boljem svijetu.
x Zaljubljena. Voljena je i voli.
x Voli slušati glazbu.
x Čita, kad stigne, i nije ju to sramota.
x Piše, kad joj se da.
x Pada na romantične komedije.
x Sarkastična, ponekad čak i pretjeruje s tim.
x Voli kavu.
x Nije za neka putovanja, ali ne bi se bunila da ode u London, ili opet u Prag.
x Voli sport, a još više sportaše.
x Liverpool FC <3, Rafael Nadal, Anders Jacobsen.

*Ne živi u prošlosti, ali ne bježi od nje jer ona je dio tebe.*

...and the bits and the pieces

I mučno i tužno
I mučno, i tužno, i nema kom ruke da daš
U satima duševne sjete...
Zar želje?... Ta čemu uzalud tek željeti baš?...
A godine, najbolje godine lete!

Zar ljubit?... Al koga? Na časak - ne vrijedi taj trud,
A ne možeš ljubit trajno.
Zaviriš li u se - od prošlosti nigdje ni trun:
I radost, i muke, no sve beznačajno...

Čem strasti? - Ta prije ili poslije slatka ta bol
Pred rječju bi razuma pala...
I život, kad gledaš hladnokrvno svud uokol,
Tek neka je pusta i bezumna šala!...

- Mihail Ljermontov

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Do viđenja, dragi, do viđenja;
Ti mi, prijatelju, jednom bješe sve.
Urečen rastanak bez našeg htijenja
Obećava i sastanak, zar ne?

Do viđenja, dragi, bez ruke, bez slova
Nemoj da ti bol obrve povije –
Umrijeti nije ništa na ovom svijetu nova,
Al ni živjeti baš nije novije

- Sergej Jesenjin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kad vidje sve to uhvati ga časak sumnja je li moguće ovdje urediti novi život o kojemu je putem snatrio. Svi ti tragovi njegova života kao da su ga obuhvatili i govore mu: ''Ne, nećeš nam uteći i nećeš biti drukčiji, nego ćeš ostati kakav si bio: sa sumnjama, s vječnim nezadovoljstvom sa sobom, uzaludnim pokušavanjem popravljanja i padanja i s vječnim očekivanjem sreće koja ne dolazi i koja za tebe nije moguća.''
- L.N. Tolstoj (Ana Karenjina)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

''Hail, Nienor, daughter of Húrin. We meet again ere the end. I give thee joy that thou hast found thy brother at last. And now thou shalt know him: a stabber in the dark, treacherous to foes, faithless to friends, and a curse unto his kin, Túrin son of Húrin! But the worst of all his deeds thou shalt feel in thyself.''
J.R.R. Tolkien (The Silmarillion - The Story of Turin Turambar)

credits
duckdz. - xxx