Mors Imortallia

nedjelja, 19.11.2006.

Infić 2006

Za početak, kratki opis puta:
Krenuli smo iz Zadra oko 7, a Zagreb smo došli oko 10 i 30.
Bilo je to zabavnih 3 i po sata, iako smo ih proveli uglavnom jedući yes
Evo dokaza, Sladićka jede nešto neodređeno, i govori punih usta smijeh
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

A neki su ocito bili pod gasom i prije izlaska iz busa, ne pitajte me kako. Možda je čovjek bio pod utjecajem nečega rofl

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Do ručka je sve bilo fino, malo po gradu, s razredom u MacDonaldsa, a onda s petrom u Rubelja njami
Nemam slika, jer smo ja i Petra bili previse zauzeti, a Antoniji smo zgadili život, pa... smijeh
Onda je krenuo obilazak po kafićima. I neke zanimljive stvari cool
Evo mene u HardRock Cafeu. Izraz lica je ovakav zbog onog što mi je Petra stavila u toplu čokoladuburninmad
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Evo i Martine koja ispija konjak u Dobrog Zvuka. Da, sad će ona reći da nije konjak, nego čaj, ali ne vjerujte joj yes
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
E da, jabuke! Dakle, Dobar Zvuk (opet), ja u pozadini (ono crno, moja jaketa), i jabuke. Najmanja je naravno Petrina njami. Moja je druga najmanja, pa Noni i Martina. Martina je bila pod utjecajem konjaka, pa nije mogla jesti rofl
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
I za kraj, utjecaj akohlola na neke pojedince party
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
To bi bilo to za danas, ako želite još, pilajte me malo cerek
- 19:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.