Uvijek budan

nedjelja, 05.03.2006.

Ovako ne ide više

Eto Uyo mi govori da ga zatvorim a i trebao bi jer od obvaze koje su me stisle u zadnjih mjesec dana nisam prdnut mogao(u biti to jedino jesam). Eto gotovo je i Gitarijada sad mogu predahnut, konačno. Gotovi ispiti na faxu sad mogu predahnut, konačno. Gotova je faza lijenosti sad mogu predahnut, konačno. I nakon toliko "odanjivanja" nemam više zraka. Nikako. Toliko sam umoran od svega da su mi palci na nogama otekli (ako je tko imao slične simptome neka se slobodno javi i objasni kako se to liječi).
Sad mogu malo radit za sebe, konačno da ostvarim taj san o Tool i APC cover bendu. Bubnjara mislim da imam, još jedna gitara, neću govorit ni prva ni druga jer tako nešto ne postoji, bas je možda i lociran a možda i dva čak. Vokal, a vokal, vokal. Tko može skinut Maynarda, tko? To me najviše brine, stvarno ima ljudi koji imaju super glas i znaju ga držat ali im je boja glasa pregruba, zato i imam nekakvu ideju da ga(Maynarda) pjeva žena... Uostalom o tom mostu kad do njega dođemo, vokal se poziva tek kad su bar dvije stvari 100% skinute. U vezi onog multića post ispod, nisam na kraju uzeo taj nego nešto drugo. Boss GT-8, uglavnom totalna zvijer od multića i sve preporuke za njegovu kupnju, naravno ako imate dovoljno kunića da ga platite, jer me je poprilično ispraznio s financijske strane.
Hvala svima koji su bili u Točki i podržali našu scenu, Hvala Čobanima, Downfallima, Carmini, Invertu, Codi, Brunu na sjajnom nastupu. Hvala toncu na super poslu. Hvala Debotu za organizaciju. Hvala Brunotu(Čoban) na Les Paulu, Goranu na SGu. Ne znam izlizat će mi se "h", "v","a" i "l" na tipkovnici. Ugl. super ste i šta se tiče Deniala, ostali smo dužan jedan dobar nastup jer ovaj na finalu je bio katastrofa.
Veliki pozdrav.
- 06:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #
# Ma Neno ne pizdi! Bili ste dobri! Žestoki kao i uvijek, to je ono što rulja hoće... ;) (pariah 05.03.2006. 14:01)
# hvala vama na odličnoj svirci... :) (m 05.03.2006. 14:04)
- 20:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>