DALMACIJO RODILA SAM TI SINA

moj mejl: renataruda@yahoo.se
stari mejl mi NE radi
ADRIANO,DITE MORA, MASLINE,KAMENA I DRACE

Cili Jadran donija si u svojim ocima sine.
roden:18.8 2003
u 9 i 2 minute
4220g i 52cm
Najlipsi andeo je izabrao bas mene za svoju mamu

moj mejl: renataruda@yahoo.se



Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.

Renata Dragicevic Ruda

Skapa en profillänk



















rodjen 4 220g i 52cm
izlazi sa 3 880g
14 dana 4 300g
23 dana 4 850g
4 sedmice +2 dana 5 430g
5 sedmica+2 dana 5 660g
6 sedmica+3 dana 6 170g
7 sedmica+2 dana 6 410g
2 miseca 6 770g i 63cm
3 mjeseca 7 595g i 67cm
4 miseca 8 260 i 68cm
5 miseci 8 950 i 70,8cm
6 miseci 9 470 i 73,8cm
8 miseci 10 050 i 74cm
9 ipo miseci 10 750 i 76cm
12 miseci 11 355 i 79cm
16 miseci 12,750 i 86cm
18 miseci 13,100 i 87,5cm













































































































































































































































































more~snova

subota, 27.02.2010.

Nasa Neda Mandir i klapa Fjaka

(Prvo da, neovisno o temi posta, pohvalim pun misec i sve sta on sa sobom donosi 2+2) mah
U ovih skoro 6 godina bloganja napisala sam tek par postova koji nisu imali veze sa mojim sinom a imali su sa crkvom ( i obicno bi to bio napad sa moje strane).
Doslo je vrime za okrenit plocu.
Nisam postala religioznija nego sta sam bila do sada ali su mi neke osobe uspile donekle odagnat tu negativnu sliku koju sam ja ( na racun vlastitog iskustva) imala o crkvi ( ne vjeri vec crkvi).

Jedna od tih posebnih ljudi je i Neda Mandir, zena koju nisam nikad srela, vidila, popricala a za koju bi dala ruku u vatru da je znam, da smo se negdi, pa makar u nekom Njegovom prostranstvu, ili snu sreli.
Moj prvi dodir sa njom je bio pocetkom 2004-e kad je na zenskom forumu, gdje sam bila svaki dan, njena cerka Matea stavila njenu mama-neda stranicu
Cim sam je vidila na slici odma me se vec jako dojmila.Ubrzo nakon sto je Matea stavila link o njoj Neda je umrla.

Bez obzira koliko to nekome zvucalo cudno ja i Neda imamo posebnu vrstu poznanstva i komuniciranja pa se tako ona meni zna javiti s vrimena na vrime. Cak sam to i rekla Matei i ona je odma shvatila ( netko drugi bi rekao da sam ili napusena, pod nekim tabletama ili cudakinja).

Dobila sam na poklon 2006-e knjigu "Nasa Neda" u kojoj se nalazi zbirka njenih tekstova koje je pisala za "Glasnik Srca Isusova i Marijina". Procitala sam je u dahu sto sa smijehom sto sa suzama na brodu iz Korcule do Splita.

Krscanka koja je bila to u svojim djelima i rijecima,visa medicinska sestra koja je uz Njega najvise volila svoje petero djece, muza,unucad, svoje bolesnike i sve ljude a bila je sposobna i za vrime komunizma prosvercovati fratra u bolnicu da daju zadnje pomilovanje.
Naravno da sam u njenim novelama skuzila i zasto je bas ona ta koja je imala jak utjecaj na mene i koja je tako drugacija, posebna i jaka. Njeno prisustvo je nemoguce ne osjetiti.
I danas dobijem zutu kuvertu sa cd-om klape Fjaka zeljom da me zagrije na ovom hladnom sjeveru poslanu od nadine cere Matee.

Cak i dok sam se hvalila svekrvi kako sam dobila cd i objasnjavala od koga nisam mogla pricati o Nedi bez da se tokom cilog razgovora jezim sta je jako iznenadilo moju sveki pa me ponovo pitala od kud ja Nedu znam jer je mislila da me krivo razumila.

Da bi samo donekle dobili dojam i sliku Nede evo mali odlomak iz njene knjige koji ionako govori sve o njoj,njenoj velicini i sirini srca i duse:
Blagoslov
Blagoslivljam te,majko moja,kada si u svojim poznim godinama na kraju rata u gladi i bijedi rekla NE mojim krvnicima koji su me htjeli likvidirati pod tvojim srcem.
Blagoslivljam te,oce moj,koji si podrzao i pridrzao moju mamu.Blagoslivljam vas koji ste mi u mojem djetinjstvu dali potporu,smijesak,smokvu,narancu ili sendvic s kruhom.Blagoslivljam vas,ucitelji moji,koji ste na mene ostavili pecat ljudskosti i dobrote.
I vas,drage casne i svecenici, koji ste mi u tadasnjem mraku svojim svjetlom pokazali put k spasenju.Blagoslivljam vas,zahvaljujem vam koji ste mi podarili barem jedan Ocenas,blagoslivljam vas,susjedi dragi i prijatelji,koji ste osmislili i obogatili moj zivot.
Tebe blagoslivljam,dragi moj muzu, koji si sa smjeskom i poljupcem doceao svaku moju trudnocu, koji si mi strpljivo vezao cipele i prao noge.Blagoslivljam i vas drage kolegice i lijecnici, koji ste mi bili potpora i pomoc u mojim trudnocama,a posebno u posljednjoj,kada su mi secer i visoki tlak ugrozili cedo i zivot. Blagoslov molim i za vas koji ste mi darovali smiijesak kada sam se bojala,rame kad sam plakala,stolac kad sam se umorila,pune ruke kada su moje bile prazne.
Hvala vam za svaku molitvu,hvala vam sto me razumijete da sam sada spora,da ne mogu uvijek povezati sliku i ton,da zaboravim obecanja.
Blagoslov iznad svega molim za vas, koji cete biti dobri mojima kad mene ne bude ovdje,i za tebe, dragi svecenice,koji ces mi donijeti posljednjupotputbinu.
Vas blagoslivljam ljubljena moja djeco,kad otvorim oci u novi dan i snu otmem posljednju svoju svjesnu misao za vas i vase obitelji da vam Bog,Otac nas,pute blagoslovi.
'

U dalmatisnkoj klapi jedan jedini Dalmatinac, svi drugi iz Zagreba i medu njima dva Nedina sina. Lako cete ih prepoznat... to su ova dva skroz desno zagrljena na svakom snimku klape.
Tila sam stavit pismu "more" koju pivaju a to je ionako ime moga bloga al uz duzno postovanje prema "Nasoj Nedi" znam da ce je najvise obradovati ova druga izabrana pisama. Znam da je i vise nego ponosna na svoju dicu.
Da je vise Neda na ovom svitu zivili bi ka u raju.


- 23:07 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
realan i objektivan pogled jedne mame na svoje dite

Plivanje u najlipsem moru snova zvanom majcinstvo

puno mog malog andela ,moje obitelja i prijatelja a najvise od svega=Ljubav
Sta je more nego ljubav, darivanje, ceznja, beskraj,toplina i nada a ja uzivam u mom
jedinom moru skrivenom u ocima moga diteta.

moj mejl: renataruda@yahoo.se
(stari mejl renataruda@gbgsd.se mi ne radi)


Ljubav je jezik koji sljepi može vidjeti, a gluhi čuti. (Twain M.)

2005
Novo jutro
Moja prijateljica-najbolje stvorenje na zemlji
Prije 2 godine
Moj sin
Sritna sam
Budi dobar i vratt ce ti se
Andeli medu nama
Ime
Moje dite u molitvi
Moje brkato dite
Hajdukovac
Pitam se
Bozicni poklon
Prvi Bozic u kravati
Blagoslovljen Bozic
Rodenje
Prvi pogled u zivot
Nova mala obitelj
Najlipsi cvitic i mama-mafija
Zapalimo svicu
Spavanje u skafetinu
u godini koja nam dolazi...





Volim te jer si mi dao ljubav.
Volim ljubav jer mi te je ona dala.

2006
Prestanak dojenja
Slicnost
Adrianova soba i prvi krevet
Prva cura Leona
Prva setnja
Prvo kupanje
Prvo zajednicko kupanje sa tatom
Prvo cjepljenje
Prva voznja hitnom
Bolje nam je
Moje dite je poklon i blagoslov od Boga
Prvi put u skolskoj klupi
Neki novi klinci
Adrian pjeva mami
Fibra i vodene kozice
Roditeljski sastanci
U marami
U Tunisu
Prvi put Dalmacija 1
Prvi put Dalmacija 2
Prva dohrana i hranjenje
Adrianova teta Daniela
Na satucitanja bajke za bebe
Midsommar-sredina lita 26.6
Sritno vam Valentinovo
Lito, srpanj,Trogir
Kako sam prohodao
More nase plavo
Adrian i dida Jan
Nasa tradicija cetvrtkom
Adrian i baka Maj Gun
Adrianovi pravi mufinse
Andeli spavaju
Kad su bebe najslade?
U tudim cipelama
U jednom cudnom restoranu
Cvit u cvicu
U setnji universeumom
Tatin mali vozac
Mamin veliki pomagac
Kakav dida takav sin i unuk
Scena iz wc-a
Dorucak je serviran
Sminka od 24 sata
Ajmo nesto popit
Prijatelj David i Adrian
Iz setnje
Buduci tata i zet za 5
Tatin izgled i mamini geni
Jasminka rodila Dinu, Sandra trudna
Ozdravija i pravi dispete materi
Adrian pravi tortu za baku
Rodila se Maria
Krstarenje do Norveske
Nasa prijateljica indijanka
Sunca nam dajte
Stiglo je proljece
U vikendici kod dida Jana
Midsommar i vjencanje
Angelina u posjeti Adrianu
Sampanjac za dorucak
Izlet do norveske granice
u kaubojskom stilu
Lito l-dio


























































































































































































http://staticblog.hi-pi.com/images/gabaris/island/mn-colone-0.gif