Prakticna nastava I razred-plan - Stvarne djevojke

utorak , 08.01.2019.

Vozac motornih vozila










Click here: Prakticna nastava I razred-plan






Prakticna nastava ­ turizam III. Nikoleta uho Milun, prof. Rad s nastavnicima na individualizaciji nastave za ucenike s teskoama. Zdravstveni i higijenski uvjeti u skolskim sanitarnim prostorima uglavnom su zadovoljavajui.



prakticna nastava I razred-plan

Matilda Cvjetkovi Cosi, prof. SADRZAJI RADA SKOLE 2. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, veština i navika...................................................................................................



prakticna nastava I razred-plan

nastavni plan - Odreeni pokazatelji upuuju na cinjenicu da je veliki broj mladih srednjoskolske dobi izlozen trajnim socijalnim i stresnim situacijama.



prakticna nastava I razred-plan

Broj strana: 5 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec novembar ZUNS Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec novembar Broj strana: 10 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec maj ZUNS Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec maj Broj strana: 10 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec septembar ZUNS Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec septembar Broj strana: 10 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec septembar ZUNS Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec septembar Broj strana: 10 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec decembar ZUNS Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec decembar Broj strana: 10 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec februar Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec februar Broj strana: 10 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec mart ZUNS Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec mart Broj strana: 13 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec april ZUNS Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec april Broj strana: 8 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec jun ZUNS Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec jun Broj strana: 4 Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec januar ZUNS Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana....   '! #G5=8F8 AC =0 ?@5BE>4=>< G0AC 4>18;8 7040B0: 40 ?@>G8B0XC ?@5428R5=C ?@8?>28X5B:C B5 40 ?@818Y565 525=BC0;=0 70?060Z0, :0:> 18 =0 G0AC <>3;8 0:B82=> CG5AB2>20B8 C 8=B5@?@5B0F8X8. # 3;02=>< 48X5;C G0A0 =0AB02=8: A0 CG5=8F8<0 0=0;878@0 4X5;>. @8?>28X5B:0 ?>G8Z5 48X0;>3><, ?8A0F =0A 48@5:B=> C:YCGCX5 C X54=C A8BC0F8XC, C X540= @073>2>@. 073>2>@ A5 2>48 87<5RC 420 ;8F0 >4 :>X8E X54=> @04>7=0;> 70?8B:CX5 8 B> X5 ?8A0F, 0 4@C3> >43>20@0 8 B> X5 !B528F0. # ?@2>< ?0ACAC !B528F0 =0< =03>2X5HB020 :0:02 X5 B> G>2X5: :>X8 B>;8:> 70=8<0 ?8AF0. !07=0X5<> 40 =8:>30 =5 2>;8, =8:>3 =5 B@?8, =8:><5 =5 2X5@CX5, <@78 A02 A28X5B, 0 =0@>G8B> @>418=C. !8=0 X5 >BX5@0> >4 A515, ?>?048XC BC:0> 8 B>;8:> 40 X5 C<@;0, A20:C 65=C 7>25 C@R8X><, C G5AB8, ?>4@C3Y82>AB8 8 7;>15, >4 402=8=0 <@78 :C[C 87 :>X5 X5 !B528F0. 834X5 =5 =>[8, =8B8 X545, :>4 A515 =8:>< =5 40 ?@5=>[8B8, =5 2X5@CX5 E@8H[0=8=C ?0 <0 :> >= 18>, C 3@04 =5 >4;078, =0@>G8B> >B:0:> AC (2015 4>H;5 C >A=C. @5428R5=> X5 40 A5 >20X >43>2>@ ?>48X5;8 =0 =5:>;8:> CG5=8:0 71>3 :>;8G8=5 8=D>@<0F8X0. B:@820<> 40 B 18> AB@040Z5, 40 AC 30 X54=>< EBX5;8 =018B8 =0 :>;0F, 40 AC < A2C:;8 8 4@60;8 3>;>3 420 40=0 C 32>745=8< >:>28<0 ?>4 2@5;8< AC=F5< C7 @071C:B0;C 20B@C. 0 >A=>2C 4>A04 87=5A5=>3 <>65<> 40 70:YCG8<> 40 X5 <@0G0XA:8 ?@>B> 18> 1C=B>2=8: E0X4CG:5, =5?>:>@=5 :@28, 70B2>@5= C A515, >:@5=CB ?@>B82 F8X5;>3 A28X5B0. 81C:0@C 8 65=C C@R8XC. >: 84C ?@5<0 F8YC =0@0B>@ !B528F0 =0@0B>@ !B528F0 ?@C60 =>25 8=D>@<0F8X5 > B>< G>2X5:C =0AB@0=5 [C48. AB8=0, >= <5 =5 <@78 :0> >F0, 0;8... 7<5RC Z8E X5 <@6Z0, 35=5@0F8XA:0 =5B@?5Y82>AB, 0;8 70HB> X5 B> B0:> X>H A5 =5 >B:@820. !B528F0 X5 ?@28 87 A2>3 @>40 :>X8 [5 2 ?@>AB>@, ?0 >BC40 8 AB@0E. 0:20 X5 ?@>B8=0 02;8X0? @B20, 4C1>:0 B8H8=0, A25 ?CAB>, AC<>@=>, B5H:>... 0AC?@>B A?>Y0HZ>X AB0B8G=>AB8 8 <8@C, A;8:0 =03>2X5HB020 C=CB@0HZ8 =5<8@ 8 @0AB@70=>AB. # AY545[>X A;8F8 ?@>B0 A5 B@3=5, A<>B0 F830@C, ?@8?0;8 X5 8 ?>G=5 ?CH8B8, 0 >4<0E 70B8< X5 A?CAB8 C =87 70?0Y5=8E F830@5B0 ?>@54 A515. 20 A;8:0 =0< 3>2>@8 > >A>18 A;018E =5@020 :>X0 =5<0 AB@?Y5Z0 40 =5HB> 872545 4> :@0X0.  :04 ?@>B0 ?>G=5 40 B5H:>, C<>@=> H0?C[5, ?@52@[5 >G8<0 8 <;0B8 @C:0<0, 70:YCGCX5<> 40 X5 >= G>2X5: ?>B?C=> A0B@25=8E =5@020. # =0AB02:C ?@8?>28X5B:5 ?8A0F ?@8ABC?0: A0<>8A?>Y020Z0 C :0@0:B5@870F8X8, 34X5 <@0G0XA:8 ?@>B> A0< >B:@820 A2>XC <@0G=C 8 703>=5B=C ?@8@>4C. !CA@5B X5 70 ?@>BC =5>G5:820= 8 Z53>2> @503>20Z5 X5 ?><0;> 70AB@0HCXC[5. (B0 A0< B8 :@82?!... (B0 [5H B8 >4 <5=5?...  >=40 AE20B82H8 40 AC 3>AB8 87<0:;8 ?06Z8 ?A0 8 A;>1>4=> CH;8 C Z53>2 ?@>AB>@, 157 @07<8HY0Z0 C78<0 ?CH:C 8 C18X0 30 X5@ 30 4>682Y020 :0> 8740X8FC. 0AB02Y0 40 A5 GC48 :0:> AC <>3;8 C[8 =5?@8= @07@048> G8B02 72CG=8 A8AB5< :>X8< A5 HB8B8> >4 =5?>720=8E. >HB> X5 C18> ?A0, ?@5>AB0> H X540= ?@8X0B5Y. 548=8 ?@8X0B5Y Z. @>B> A5 ?@5<0 Z54=>A8 A ?>A51=>< Z56=>H[C, B5?0 4X5B5BC X5@ = X548=> 4@03> 8 1;8A:> 18[5. >2>@8 =0< 40 C Z5 =0< A5 4>A04 G8=8;> 40 Z8<5 2;040 8A:YCG82> <@6Z0. @>B> A5 ?@5<0 !B528F8 >1@0[0 A0 ><0;>206020Z5<, 2@8X5R0 30, =07820 30 818=8< ?0HG5B><.  A04 [5<> =0?>:>= A07=0B8 C7@>: B5 >3@><=5 <@6Z5. !07=0X5<> 40 AC !B528G8= 4X54 8 >B0F AB0;=> BC68;8 ?@>BC :>4 2;048:5, ?0 :>4 BC@A:>3 8 H20?A:>3 AC40. 1>3 B>30 30 X5 AB0;=> AB870;0 =5?@8X0B=>AB, =5:0 :07=0, 8A?0HB0Z5, 0 2@EC=0F X5 :04 X5 81C:0@4C 8 C@R8XC, A2>XC 65=C, 70B5:0> C :C[8 8 GC> :0:> 3;028. A25B8> 8< A5 20B@>< :>XC X5 ?>B?0;8> 8 :>X>< 8E X5 C3CH8> 8 >B@>20>. !04 A5 2848 >40:;5 ?@578@ ?@5<0 65=0<0 — 71>3 A:;>=>AB8 :0 =52X5@AB2C, 71>3 G530 AC A25 >=5 C@R8X5, =52X5@=8F5, 8 <@6Z0 ?@5<0 :> 2X5@8 :0> 8740X8F8. "0 <@6Z0 A5 =5 30A8. >48=5 ?@>;075, 0 >=0 =8:0:> 40 CB8E=5. A8< >25 ?@8G5 > =5B@5?5Y82>AB8 ?@5<0 81C:0@48=>X ?>@>48F8 8 =52X5@AB2C 65=5 C@R8X5, =8HB0 4@C3> ?@>B> =8X5 8A?@8G0>, 0;8 8 ?8AFC, 8 =0@0B>@C, 8 G8B0>FC X5 X0A=> 40 X5 <@0G0XA:8 ?@>B> <=>3> C 682>BC ?@>?0B8>. ;8 ?@>B> A5 =5 >B20@0. :> A5 8<0;> 8 >B2>@8, 87=>20 A5 2@0[0 C A2>XC A:;C?G0=>AB, 70B20@0 C A2>XC 4C1>:C 8 <@0G=C C=CB@0HZ>AB.  HB0 X5 B518 70 B8 =5 :07CX5< A28X5BC! @0: >2;04020 8 ?@>B8= <@0G=8 ;8: A5 3C18 C Z5B5 X5 ?@>X5:B>20= 8 =0 >:>;=C ?@54<5B=>AB. !25 X5 C A8<1>;8G:>X 2578 8 ?>4C40@=>AB8. 0> HB> X5 ?@>B0 8742>X5=, CA0BCR5= B0:> X5 8 Z53>20 :C[0 8742>X5=0, 87483=CB0 =0 1@56CY:C. >4AX5[0 =0 ?@>B8=C 4CHC 70:YCG0=C [CB0Z5<. "> X5 A8<1>; Z53>2>3 4CE>2=>3 A28X5B0, AC<>@=>3 8 <@0G=>3 AB0Z0. # :>X8< A8BC0F8X0<0 A5 <>65 284X5B8 40 C ?@>B8 8?0: ?>AB>X5 8A:@5 YC1028 8 G>2X5G=>AB8?  B><5 :>;8:> X5 C 682>BC ?@>?0B8> 3>2>@8 Z53>2> 1X560Z5 >4 YC48 8 70B20@0Z5 C A2>X >A83C@0=8 ?@>AB>@, 70B8< =5?>2X5@5Z5 ?@5<0 Z8<0 8 AB@0E >4 Z8E, 8 =0 :@0XC Z53>20 A8;=0 <@6Z0 ?@5<0 Z8<0. 5@ <@0G=5 AB@0=5 682>B0 8 7;> :>X5 AC >:> Z530 A8X0;8 YC48 703>@G020;8 AC B, 8 @0Z020;8 4CHC.  :0:02 X5 A04 Z53>2 ?@028 >4=>A ?@5<0 YC48<0? >640 X5 A25 HB> 3>2>@8 8 @048 <0=8X0G:8 3Z52, 0 <>640 A5 >4 3>@4>AB8 ?@028 157C<0=, =04 A2>X8< C60A=8< 682>B><.  HB0 X5 B518 70 B8 =5 :07CX5< A28X5BC! = X5 ?0[5=8: :>X8 X5 =046828> A2>X5 A@F5.  :0> B0:02 >= C >G8<0 G8B0>F0 =5 >AB0X5 :0> =530B82=> >1>X5= ;8: =53> 8707820 A8B> 5B0@ >G8[ 1877-1916 - 718@:5 ?@8?>2X540:0 ! ?;0=8=5 8 8A?>4 ?;0=8=5, 0CF8 A0 <8X0Z0 8 428X5 4@0<5 07020F ?@54 AC4>< 8 !C40=8X0 -<@0G0XA:8 ?@>B> - =8:><5 =5 ?@0HB0, =8:>30 =5 ?@8E20B0, =5?>2X5@Y82, ?0[5=8:, 4> :@0X0 70B2>@5= C A515, 8740B 8 ?>2@8X5R5= >4 AB@0=5 =0X1;868E; -2570 87<5RC ;8:0 8 ?@8@>45; -2570 87<5RC ;8:0 8 >:>;=5 ?@54<5B=>AB8. Mracajski, proto, petar, kocic, srednja skola, priprema za cas, plan casa, nastavni plan, srpski jezik, analiza dela, obrada dela.



BIOLOGIJA za 5. razred-Bigz
·ZADAE PROGRAMA ·Razvijati kod ucenika pozitivnu sliku o sebi i osjeaj samopostovanja. Prakticna nastava u skoli - ugostitelj. !25 X5 C A8<1>;8G:>X 2578 8 ?>4C40@=>AB8. Biologija s higijenom i ekologijom 10.  :0:02 X5 A04 Z53>2 ?@028 >4=>A ?@5<0 YC48<0? Mentor u Skoli duzan je dva sata tjedno neposredno izvoditi nastavne sadrzaje prakticne nastave. Biologija s higijenom i ekologijom 10. Biologija s ekologijom 10. Saobraćajna preduzeća u Pirotu. Tjelesna i zdravstvena kultura 10. Problemska i timska nastava............................................................................... >4AX5[0 =0 ?@>B8=C 4CHC 70:YCG0=C [CB0Z5<.

[Badoo srbija vranje|Telenor telefoni 1 dinar| Psihoterapija ( Ja i ti]






Oznake: Pravilnik, V, razred, &, Veronauka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.