Psihoterapija ( Ja i ti - Susret s djevojkom

nedjelja , 23.12.2018.

Mit o samopouzdanju! ili Kako sebe bezuslovno prihvatiti?










Click here: Psihoterapija ( Ja i ti






Imala sam teske periode tokom terapije, ali sam osecala da je to tezina koju vredi izdrzati. Onda mi je prijateljica predlozila psihoterapiju i tako sam upoznala Petra. Ako si raspolozen za edukaciju, izvoli slobodno.



 Psihoterapija ( Ja i ti

Iako svjesno znam da je to tako, ne znači da ponekada ne priželjkujem brza rješenja i brze promjene. Ego-roditelj, ego-dijete orijentiran na emocije, igru, iskrenost, ali i egocentričan; ego-odrasli orijentiran na realitet. Na nervnoj bazi zeludac mi je pomeren, imam ceste tahikardije , lose spavam.



 Psihoterapija ( Ja i ti

Transakciona analiza - No jasno je zar ne, da tako LAKO tako CESTO skliznemo u druga ego-stanja!



 Psihoterapija ( Ja i ti

Vec tri godine se borim sa svojim problemom mucnine,povracanja... Kad god se iznerviram,kad god imam neku stresnu situaciju i najsitniju meni je lose. Isla sam kod psihijatra na studentsku,oni ne vide neki veliki problem u tome. Pila sam eglonil i jos ga pijem,ali mozda mi je samo malo bolje od njega. Osim toga,jako sam postala emotivna,rzdrazljiva,placljiva... Cesto se osecam tuzno, razocarano, bez samopouzdanja... Nemam apetit,izgubila sam kilograme,pa dobila komplekse i sa njima se borim. Nemam snage ni volje da radim stvari koje sam nekad radila i volela. Ne mogu da ucim. Imam decka vec tri godine. On to podnosi,tu je,ali sam pocela i od njega da krijem jer stalno mi je nesto... Kada se posvadjam sa njim oko bilo cega,oko gluposti... Upadnem u tesku depresiju. Nekad bi raskinula sa njim a ne radim to zbog svog stanja jer bi mi bilo losije i ne znam sta bi sa sobom,nit bi jela... Trudim se da izlazim,da funkcionisem normalno,ali to je jako cesto na silu. I onda se pojavi neko sa pitanjem sto si toliko smrsala i ja upadnem u bedak. Pa me s vremena na vreme nocu kad legnem muce neke crne misli,strah da ne izgubim neku dragu osobu,da se neko ne rzboli... I sama se trgnem i nateram da spavam i ne mislim na to. Ima dana kada se ja osecam dobro,a onda opet sve isto. Lose i lose,i moji psihosomatski problemi. Da kazem da je sve pocelo iz cista mira,bez ikakvog povoda i razloga.. Sta mislite da li psihoterapija moze da pomogne? Koliko dugo se ide na to? Hvala unapred svima na odgovorima U septembru sam posle idealne trudnoce rodila mrtvu bebu. Otisla sam normalno da se porodim-2 dana pre toga kontrola kod lekara pokazala je da je sve u redu. Receno mi je posle porodjaja da je beba sama sebi obmotala pupcanu vrpcu 2 puta oko vrata i u mrtvi cvor. I receno mi je da se to desava. Pre nepunih mesec dana umrla mije mama i to odjednom. Bukvalno meni na rukama- embolija pluca ili infarkt. U martu sam sahranila tetku. U aprila mi je muz bio na operaciji krajnika i stanje se zakomplikovalo i umalo nije umro. Pa zivim i dalje. I dalje se borim. Moras da nadjes nesto do cega ti je veoma stalo i da se max. Ja sam se okrenula detetu imam klinca od 7 godina. Polako se tuga i bol koji su neopisivi pretvara u ljubav. Takodje vazno je da u udjes u rutinu. Iskreno jedva cekam da pocnem da radim da budem sa ljudima. Najstrasnije mi je bilo kad sam posle bolnice dosla kuci. Valjda je nesreca zarazna. Tada ustvari vidis ko ti je pravi prijatelj. Dosle su 2 moje prijateljice i pricale su kao da se nista nije dogodilo. Lokalne traceve,sta ima novo. I bilo mi je bolje. Nije se to dogodilo odjednom i nisam u potpunosti OK, ali vise ne bezim od beba jer ne mogu da kontrolisem plac i dalje imam napade tuge mama mi nedostaje ,ali mislim da je to normalno. Primetila sam da se perioda kada mi je bilo nateze uopste ne secam dobro. Sve je kao san,u magli. Kao da se mozak bori i na taj nacin. U redu je tugovati, ali zivot ide dalje. Postavis sebi nove ciljeve. Moje skromno misljenje ne kazem i tacno je da pokusavas da potisnes sav bol i emociju da bi mogla normalno da funkcionises. To sto si dozivela, pa to moze da uzdrma i coveka-stenu! Ipak mislim da je bolje da popricas sa nekim psihologom, preventive radi, jer takve snazni emocionalni potresi mogu kad-tad da te stignu... To je samo moj savet, opet ponavljam mozda nisam u pravu. Isla sam godinu dana kod psihoterapeuta i nakon stanja koje je bilo toliko lose da me je boleo svaki deo tela i nervirala me je svaka sitnica, dosla sam u stanje kada sam razresila sve bitne komplekse i kada mogu racionalno da donosim odluke i da prestanem da povredjujem ljude oko sebe. Moram da priznam da sam imala nekoliko losih iskustava sa psihoterapeutima. Prvo je kada sam otisla u studentsku polikliniku kod dr.... Takodje, prepisala mi je na prvom tretmanu da pijem Bensedin i to tri puta po 5mg! Tad nisam znala nista o tome pa sam je poslusala. Pa to me je skoro ubilo. Bila sam polupokretna i omamljena veci deo dana, a nocu nisam mogla oka da sklopim. Dobro, pomogao mi je da se skinem sa bensedina, ali su svi problemi i dalje ostali. Kod njega sam izdrzala 3 meseca i kostalo me je jako puno para a nisam dobila maltene nista. Onda sam igrom slucaja dobila preporuku za jednog psihoterapeuta od jako bliske drugarice koja je krila prva dva meseca od mene da ide na terapiju. Kad sam je prvi put pitala kako to da izgleda mnogo bolje, rekla mi je da ide kod psihoterapeuta. Iskreno, ne verujem u slucajnosti, jer je meni tada bio potrebniji nego ikad. Stalno sam imala napade panike i cini mi se da me je bio strah od svega sto postoji. Pozvala sam tog psihoterapeuta i zakazala prvi razgovor. Verujte mi, to su gluposti. Pa ko ce bolje da vas razume od nekog ko je blizak sa godinama kao vi, a ima znanje i strucan je da se bavi tim poslom. Elem, da ne objasnjavam celu proceduru, po preporuci sam pocela da pijem nove lekove za koje pre nisam ni cula. Od svog psihoterapeuta sam naime cula da lekovi kao sto su Xanax i Bensedin su prevazidjeni i da oni koji prate desavanja u farmakologiji znaju za nove lekove. Eto jos jedan razlog zasto ne bih nikom preporucila starog terapeuta. Pa kako se on informise o novim stvarima? Vecina ne zna da koristi komp! Imala sam teske periode tokom terapije, ali sam osecala da je to tezina koju vredi izdrzati. Posle dva meseca, pocela sam da primecujem znacajnu promenu u ponasanju i kao da mi se glava razbistrila. Posle 6 meseci, a isla sam jednom nedeljno, to je bila druga prica. Ostala sam godinu dana ukupno na terapiji kako bih iskopala sve sto sam mogla iz sebe. Sada imam puno energije i radujem se svakom danu. Ne spavam vise po deset, dvanaest sati. Ne sedim u kuci po ceo dan. Pocela sam da zavrsavam faks i opet sam ona stara zavodnica. Dodju ponekad teski trenuci i sada, ali barem znam kako da se izborim lakse sa njima. Volela bih da shvatite da kada imate problem, nije sramota obratiti se za pomoc. Deda Mrazice hvala ti Sto se tice placanja, mogu ti reci da sam se dobro raspitivala o finansijskom delu cele price pre nego sto sam krenula kod prvog privatnog terapeuta jer sam student i pare dobijam od mojih jos neko vreme. Koliko ja znam generalno a zvala sam na 4, 5 mesta, termini od sat vremena, a kod nekih je i 45 min su izmedju 10 i 50 evra. Zavisi od toga koliko je terapeut izvikan i koliko puta mesecno dolazis. Ovi sto su po medijima ne uzimaju ispod 30 evra. Znas i sama kakve smo mi ponekad, pa volimo firmirane stvari. Nazalost, kod nas i kad kupis nesto sto pise da je dobra marka, ispadne da je falsh roba. To mislim da vazi i u ovom slucaju. Poslacu ti na pp koliko sam ja placala.



Psihoterapija - Milica Savić - Novosti intervju 3. deo
Dugo sam tražila psihoterapeuta, kao što i sve što mi je potrebno, dobro proverim. Mogu nekako da pomognu i psihijatar i psiholog i bez terapije, ali sam proces i tehnike rada uce se ozbiljno na edukacijama za psihoterapeute. Znam da ne zelis da pricas o tome, ali mozes li bar na pp da mi napises ko je radi ako se nisi zezao? Ali plašim se da deca slučajno nebi pripala njemu jer je odličan manipulator a inače je mnogo neodgovoran kao roditelj. Nakon što smo se vjenčali samo godinu dana, saznala sam da očekujem naše prvo dijete. Materijal možete distribuirati i umnožavati bez dodatnih izmena ali uz obavezno navođenje autora i linka ka izvoru. Elem, ja nisam bila za rad po principu dolaska kući, jer me je gušila kućna atmosfera, već sam mahom psihoterapiju sprovodila u šetnjama... Geštalt terapija se može opisati kao neinterpretativni psihoterapijski pristup, koji kroz ja-ti odnos i kroz podršku na osvešćivanju sebe sopstvenih misli, osećanja, tela sada i ovde, omogućava pronalaženje i korišćenje sopstvenih ličnih potencijala, odnosno, samoaktualizaciji. Jako sma otvorena, vesela osoba, dopadljiva ljudima ali posle dva porodjaja svako jutro se budim sa osecajem gusenja, uz preznojavanje, hladne ruke i noge i osecam panicni strah i samo strah, strah da se nesto lose ne desi mojoj porodici i tako vec neko vreme, pomoc nisam trazila, nego pokusavam taj strah da usvojim, prihvatim i da ga savladam! Jedna opaska - nema razlike izmedju psihologa i psihijatara kada je rec o psihoterapiji.

[Dijaspora oglasi austrija posao|Večernji oglasi za posao|Svi crtani filmovi]






Oznake: Mit, o, samopouzdanju!, čili, kako, sebe., bezuslovno, prihvatiti

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.