Životinje, glazba i Ja

23.11.2008., nedjelja

Why,oh why....I think I am going to fly!

Eto mene opet tu....baš prčkam po netu, gledam facebook, dopisujem se s dečkom i frendicama prek msn i mislim se....pa nije meni tako loše u životu...i onda otvorim ovaj blog i mislim si...pa jebote kaj da napišem? Pa sam odlučila pisat i kak pišem da mi dolazi inspiracija :D
Pa evo meni sad došlo na pamet to zašto neki ljudi pušu i piju, a neki ne....hm hm hm.....
Krenut ću od sebe....
Da....većina si je sad pomislilala kak je pušim i pijem pa se želim odviknut od toga pa reko aj da napišem o tome post...ali ne, ja ne pušim i ne pijem, zato moja ekipa voli samnom izač i onda se naroljat jer znaju da ću ja pazit na njih...Sad si većina misli kak sam ja glupa jer ne pijem....a čujte....popim ja tu i tamo, ali ne pijem sad da se napijem, to mi nije gušt bio nit će mi ikada bit. Jednostano kad izađem van sam nekako "zrelija" i "odgovornija" od ostalih i nikada neću narušit čašu alkohola....takva sam, e sad, jel sam ja malo izvan prosjeka? Vjerojatno jesam, ali kaj sad...takva sam i mojim prijateljima to ne smeta, dapače, paše im :D
PUŠENJE....ni cigarete me nisu nikada previše privlačile, u životu sam možda dvije tri povukla kako treba i rekla neću više i tako je i ostalo do sada, možda je to utjecaj društva? Sumnjam, većina ih puši oko mene, ja ne pušim...ne znam, nije mi to neki gušt, smrdit po cigaretama, davat pare za cigarete, gušit se u dimu...ne...nije to za mene...nek ostali puše, ja ne bum...i na prste mogu nabrojat sve koji ne puše i svaka im čast jer stvarno ne shvačam ljude koji puše, ne mislim ništa sada loše o tim osobama, sam sam subjektivna lol....i kakav vam je filing zbarit nekog, da to tak kažem, tko puši,nije baš fino,jel da nije...i sva sreća pa mi dragi ne puši :D a osim njega evo i moje NIKE, SNJEŽANE, HRVOJA, TOMIJA....ma ljudi moji, svi ste vi MOJI :D
A da....sad se sjetim...a ni kavu vam ne pijem. Svih poroka se riješih a da ih nisam ni upotrijebila hahaa, :D
jesam luda sam, to sam vam ja, kaj sad :D takva sam :D
Nit ne pušim, nit ne pijem, i kaj mi fali? Nikaj, možda koja dašćica u glavi, ali kaj je tu je...ja sam zdravija i uživam i dišem punim plučima :D
I zato pusa svima...i razmislite....trebaji li vam cigarete, alkohol i droga?? Ak da...smanjite unos, a ak ne.....prekinite s unosom :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.