Životinje, glazba i Ja

01.11.2008., subota

....me and my life....

Kako život? Ide...možda i više nego bolje, rekla bih...možda tu i tamo ima nekih nesuglasica, ali ide...
Svisveti su...danas sam zapalila tati i susjedi svječicu na grobu...dugo sam promatrala kako plamen gori, igra se, pleše...isto ko i moje srce, duša i ja sama...čas planem, pa utihnem, čas se smirim, čas buknem , pa se opet smirim...ali nikad se nisam ugasila do sada...nadam se da se niti neću uskoro...život je jedna svijeća, jedan plamen...nije li?
Moj život je još mlad, još će svašta desiti, lijepoga i nešto manje lijepoga, a šta sada...sve je to život....kad sam tužna imam njih, prijatelje, dečka, Rona...nekada se i varam...ili me oni prevare...i taman kad mislim da su uz mene, varam se...nisu...kao plamen koji gori i najednom se utiša...takvi su oni...osim Rona...pas je jedino biće koje te samo jednom pogleda u oči i zna koji su tvoji osjećaji...kako se ponašat..njemu ne možeš lagat....svima ostalima možeš dead
Dečko, ak mu je stalo do tebe, i on te shvača i "čita ko knjigu"....ali uvijek uz pomoć Rona yes ...
I taman, kada nekom kažem sve sve što mi je na umu, taj netko me odj...namcor....pa ti vjeruj najboljem prijatelju ili prijateljici...vjeruj sebi i nikome više! thumbup
..................dosta o tim temama...ajmo na vedre :D
Život ide dalje...šta upisat, koji faks, mislim još je rano...kažu svi...nije...ja sam 4. razred, kraj...gotovo...moram znati šta želim biti...i onda služam sve koji ne znaju kaj da upišu, nisu oni za ništa...a poglete mene...ja bih sve....pa onda razmišljam ovako....prvi faks na koji bih išla je VETERINA.....zašto? Životinje su ono što su me oduvijek zanimale, ja sam ko psihijatar, ali za životinje, razumijem ih čim ih u oči pogledam, baš kao i oni mene......ali nisam ja za to...kemija, fizika...to m ne ide :( 6 godina studija....ne...ni to nije nešto...ali i kad završim...teško je dobit posel...kaj ne?
Dobro, ajmo dalje....FARMACIJA....zašto? Ko mala sam uvijek nekaj prčakala s kremama, kemijala...sve latinske nazive tableta sam znala yes....ali ne....kemija...upisuju samo 13 ljudi godišnje...not...niti to njet za mene....ajmo dalje....
BIOTEHNOLOŠKI-PREHRAMBENI....da....hehe..sve bolje od boljeg, sve kaj ja volim...kemija, a imam 4 iz nje..not...a taj faks sam zato jer imam tu bolest koju imam i štela bih nešto više o prehrani navčit...ali ne....dalje....FILOZOFSKI???.-...e to već može, ajmo ovak, predat papire, položit prijemni...koji predmeti me zanimaju? Francuski cerek...obožavam taj jezik....ili pedagogiju, psihologiju, može :D cerek
i drugi faks....UČITELJSKA AKADEMIJA....e to je za mene :D imam živaca s djecom, dece će uvek biti, škole su državno vlasništvo (za sada) plača pada redovno, nije baš sad neka tam, ali kapne.......eto...to mi se sviđa :D mislim da će i to na kraju biti :D
još se ja stignem predomislit....još će moja svjeća igrat mojim umom ;), a do tada....budite mi lijepi, zdravi i pametni...

VOLE VAS SAŠA I RON mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.