Životinje, glazba i Ja

29.10.2007., ponedjeljak

pa krenimo...

Subota, 27.10. 2007.
Napokon je došla i subota, dan kada izlazim i kada sve brige nestaju (inače nemam puno briga)...Inače moj izlasci su za većinu ljudi jako, jako čudni jer uvijek idem van s ekipm iz kvarta...i to nigdje drugdje nego u kvartovski park gdje, pazite sada ovo...igramo nogomet...i meni je to najbolji izlazak (uvijek netko donese pijaču i žderaču i zvučnike za mjuzu!) Zajebavamo se, trgamo, nekada se neki i pokolju, a usput i pršećemo pse (čitaj pustimo) pa nam doma ne seru da su nam bezveze kupili psa, a mi ga ne šećemo...pa tako smo svi na dobitku...ako ne igramo nogomet, onda radimo sranja...Puštamo cajke i provociramo susjede, ako su radovi u ulici mičemo rampe, trgamo vrpce, zatvaramo cestu, naručujemo pizze raznoraznim obiteljima pa gledamo iz parka kako se svađaju na portafonu da nisu oni naručili pizzu i naposljetku dolaze kontakt policajci koji na tjeraju doma, ali na kraju nas ostave na miru i pope s nama pokoji gemišt (to ti je policija, kvartovska, nema šta...)...nego, nisam o tome htjela pisati, ali puklo me...dakle moj posljednji izlazak je bio ponešto drugačiji nego inače...pol ekipe je bilo bubano (u temperaturi) pa sam odlučila s drugom polovicom otići do "Štrosa", iako ne volim baš tamo zalaziti...ali bilo je ok. Upoznala sam ekipu koja i nije tako loša i zabavila se...Čak su i moju frendicu koja ne smije biti dugo vani (Ah ti starci) pusitli da bude do pol 12 ( ne se smijati...)...I tako to, ne bih smjela napisati s kim sam bila jer ćeme drugi blogeri po tome prepoznati i saznati tko sam, a to mi nije još u planu...do sljedećeg pisanja...papa!
P.S. Znam da nije baš nešto ovaj objevljeni post, ali bolje to nego učenje kemije, uh ta kemija...

25.10.2007., četvrtak

Dobrodošli

Evo, kao što se i nagađalo, ja otvorila novi blog! Ovaj blog je posvećen meni i mojim prijateljima te mojim životinjama i muzici. Kroz ovaj blog ću pokušati predoćiti vam sliku svog života i način na koji preživljavam. Inaće, zasada vam neću otkriti koliko godina imam, kako se zovem, to će dolaziti postupno iz mene. Trudit ću se pisati blog što češće i sa što više tema, donosit ću vam kratke crtice o mojim hobijima i stvarima koje me zanimaju. To bi za sada bilo to, nadam se da će biti puno komentara...papa!mah

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.