just keep walking....and breathe.

08.11.2006., srijeda

S obzirom da mi je jučer bio jedan od najgorih dana u posljednje vrijeme, dobro je prošao. Nisam sigurna što to doista znači. Znači li to da nije zaista bio loš? Nema objektivno lošeg dana.
Kakva je razlika u osjećanju između bivanja stablom i bivanja šumom?
I ne mogu reći da mi se pretjerano sviđa osjećaj kada shvatim da mi se ne sviđa kakva je osoba netko tko mi se sviđa. Stilski je ovo loša rečenica ali me nije previše briga. Perfekcionist nikada nisam bila. A ni pretjerano tendenciozna. Zapravo... kada malo bolje razmislim, moguće je da upravo zbog perfekcionizma nikada nisam ništa radila. Strah da učinim nešto nesavršeno vreba.
Jedan budući doktor je dao savjet osobi koja je nježno paranoična i još nježnije hipohondrična. ˝Samo osluškujte svoje tijelo. Ono nikada ne griješi.˝
Rekao mi je:
daj mi, molim te,
znak da odem.
Inače ću
sjediti ovdje
pored tvog kreveta
vječno.
A ja sam šutila
kao
silovana žena.
(Recikliram i ja.)
I da, podala bih se za cijeli život čovjeku koji bi bacio bombu za književna i blogerska okupljanja. Ako bih preživjela napad, dakako.
19:10 Komentari (23) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com