just keep walking....and breathe.

08.10.2006., nedjelja

Ne znam zašto tako volim to voće ali znam da ga volim.

Dakle, sa nekim ljudima mi je samo šutnja iskrena. I ponavljam: ja želim misliti da sam bolja samo od ohole sebe. I biti zaista. A igrat ću se po potrebi. Zašto ne? Nema svetih krava.
Slika je bitna. Sitna ali dinamitna.
Zanimljivo, ali tek danas sam primijetila da su kumice koje prodaju cvijeće izrazito vesele uvijek. Sve. Barem one koje ja znam.
Željela sam ostvariti projekt služenja kave i razgovora u gradu ali nitko nije reagirao. Na subotnoj špici bi postavila štandove, okupila ljude kojima bi se dalo participirati u tome i služila bih besplatnu kavu ili čaj uz obavezni razgovor. Da bakice budu malo manje usamljene.
Možda to nije ispravno ali mislim da se čaj mora piti kako spada. A kada je čovjek toliko iznutra nemiran da vibrira... Tako se čaj ne pije.
E da, b i v su jedno pored drugoga na tipkovnici pa se lako može dogoditi da voljeti postane boljeti. Ali! To vrijedi i obrnuto.
23:45 Komentari (13) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com