just keep walking....and breathe.

05.09.2006., utorak

Potrudi se saznati koja je moja tajna vještina. (Ne, nikako ništa takvoga.)

U posljednjim trenucima života Cucak je vidio sebe, u punoj snazi, kako vuče Papirusova kolica kroz Naselak, vidio je sebe kako stoji nasred ceste i gleda za crnim automobilom u kojemu su odvezli Papirusa, vidio je sebe kako vuče kolica s malim Bongom... a onda je svega nestalo.
Dječaci su ustali i dugo stajali nepomično, a onda se bez riječi razišli da se isplaču, dok je duša Cuckova radosno lajala na plavim poljanama, trčeći u susret prozirnom Papirusu.


Čitanje ove knjige mi bude nešto kao mantranje. A nisam već godinama.
I definitivno hoću patkicu za kadu. To bi me spasilo. Samo nemam više kadu. Da. Hoću patkicu i kadu.

Sezame, otvori se!!!
Za me čuvaj ono ružo, koja bo najvekša,
koja se bo razvijala, šej, spod zelenog lista.

Pročitala sam da je za neke ljude kopanje nosa jedini način da uđu u sebe. Bila bih brod. I voljela bih da neki brod povremeno plovi uz mene. I da nije neki problem kada ga nema. Jer nije.
Pa i nije neki problem ako te baka dirala dok si bila dijete. Ništa nije izgovor sada više.
Volim sa gas maskom trčati na plus četrdeset. Sve poslije je lakše.
Priča mi se sada pa pričam sama sa sobom. Voljela bih imati punu kuću čajeva. I svakakvih pizdarija sa brojnih putovanja. I muziku dobru. Veliki ekran. Psa. Ja sam karakterno cat person ali volim pse. I na stolu hašiš za goste. Veliki krevet. Puno svjetla. Putovati. Bez ičega ponekad. A ponekad sa puno para. Nekada sama a nekada ne. Ali putovati. Čitati. Sjediti u tišini i znati da nema panike.
Nekada si moramo govoriti da je dobro okej. Kao mantru ponavljati. Svađe nisu okej. Ljubomora nije ljubav. Loše su me učili i nekada krivo prepoznajem iako znam.
Ugodno je dobro. A i nervozno ponekad je. Je...
Balerina je plesala i bila je seksi a poslije je pričala gluposti i tužakala zaigranu dječicu. Bilo mi je najljepše.
Volim nekada razmišljati kao dijete. Govoriti tako. Kratke rečenice. Jasne. Ako nešto zaista ne volim to je tepanje.
23:56 Komentari (8) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com