just keep walking....and breathe.

28.02.2006., utorak

Buljila sam u kvaziduhovne pjesme ( za moj neuki i neprosvijetljeni um ) i pila šalicu neloše kave kad mi je rekao da ga ne zanimaju niti riječi niti postupci nečiji. Samo kontekst. Kava se prolila po pjesmama i sada bijelo platno tkam. Što je viganj? Ne da mi se silaziti po rječnik stranih riječi.
Predamnom je veliki zadatak. Ne za čovječanstvo već veliki u borbi protiv lijenosti. Sve svoje snage ulažem u bitku. Što ne znači da ne želim da mi tu i tamo netko dođe dahtati za vrat.
Ful sam zabrijala na naslovnice Alan forda. Smišljam priče. Ili ih se sjećam. Hodam šumom zatvorenih očiju da izoštrim ostala osjetila. A i da se ne dogodi da od drveća ne vidim šumu.


22:07 Komentari (2) Isprintaj #

*zato ja baš ne čitam poeziju...uzmem si radije neki roman...neku novelu...neki putopis ili nešto školske literature...može i strip...alan ford... (partizan u negativu 28.02.2006. 23:06)
*volim ja poeziju. mnogo. inače. nekako nanjušim. ali ovdje sam nanjušila prijeko potreban novac. ma bla. pustila sam papire na stolu da ih prevodi neka druga bananamanka. ili što već. uf. uh. i ostali uzdisaji. (bananaman 28.02.2006. 23:30)
14:10 Komentari (0) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com