just keep walking....and breathe.

27.02.2006., ponedjeljak

Hidalhomi

Pronašla sam u bepućima tavana produkte mog sedmogodišnjeg uma. Nevješti crteži, neki strip, pjesmica. Izmamilo mi je to osmijeh na lice. U to doba sam shvatila da se za napraviti omlet moraju razbiti jaja pa sam ga odbijala jesti.
Ako počneš sa nešim lošim nikada nećeš doći u napast da gledaš unazad i misliš kako je prije bilo bolje.
Poiskah štit dobri da štiti me
Bacih ga potom dobrog jer
Tišti me.
Pao je snijeg noćas i svi su se iznenadili. Fascinantno je kako uvijek iznenade očekivane stvari. Bilo je iznenađenje atentat na nekog predsjednika. Iznenađenje je kako su brakovi loši. Iznenađenje je i snijeg u zimi. Za zimsku službu.
Pričali smo jučer o škakljanju uz miris cigareta i pelina. Mislim da se škakljanju nauče djeca u onom nekom periodu kada se roditelji počinju igrati s njima i kada ona shvate da se od njih očekuje smijeh i izmicanje toj radnji. Moji to nikada nisu radili. Nisam škakljiva.
Bilo bi skroz bezveze da nije bilo problema. Krvavo koljeno i bol. Glupo je kad je savršeno. I što je to uopće? Za mene je to sve. Ovakvo.
Htjela sam otići nekamo ali faktor stresa bi bio prevelik. Stalno odgađam poslove i vješto se izmičem ali mislim da je sasvim u redu da konačno nešto i uradim.
Ali bih jako htjela popiti kavu i gledati na more.
Jednom sam se rukovala sa bekućnikom na cvjetnom. Mojoj prijateljici je rekao da ima zle oči. Ona mu nije pružila ruku. Kasnije sam o tome pričala sa nekime vozeći se alejom prema ludnici i užasno sam se uplašila.
Kao ok je na nehuman način klati svinju jer svinja nije čovjek. Ali bi onaj sa nožem u ruci trebao biti. Što ne? Ne?
˝Idi gore, dušo. Bit će sve u redu. Bit će.˝ Bilo je.
Nama nitko nije umro. Sebi je umro. Bilo mi je super prije promatrati djeda kako se šeće u odijelu po kući. Uvijek je imao fino odijelo za ručkom. Hodao bi po stanu i kada bi ugledao neku mrvicu na podu naslinio bi prst, sagnuo se i pritiskom prsta na smeće pokupio ga. Fora.
Kad sam bila jako mala stalno sam govorila sa se bojim hidalhoma.

pe.es. fora mi je jako mr. bungle. i cijelo tvoje zlo. fala bogu.


14:10 Komentari (8) Isprintaj #

*ja se isto sjećam ponešto...e bilo dobro u maškarama... (partizan u negativu 27.02.2006. 15:09)
*a kaj su hidalhomi?.. (konfuzije 27.02.2006. 15:39)
*konfuzije: nitko ne zna sto su hidalhomi. tajna čistog dječjeg uma. p u n: kul. za maškare. za mnjah raspoloženje ne. (majmungirl 27.02.2006. 16:00)
*mislim da se radi o ikakvom neraspoloženju a ne nekakvom raspoloženju...nije bed...samo mi je malo žao što maškare finile...a nikada ih nisam ni volio previše... (partizan u negativu 27.02.2006. 16:28)
*joj da,ti stvarno nisi skakljiva. ali bas nigdje!!! a hidalhomi mi zvuce ili ko neki sumski ljudi ili ko spolna bolest (ona koja ima zle oci 27.02.2006. 22:04)
*ona koja ima zle oci: plasis me jer pretpostavljam tko si :D (majmungirl 27.02.2006. 23:59)
*ona koja je glupa za onu sa zlim ocima: kaj ti znas. sve o spolnim bolestima,a? ostavi moje jebene hidalhome na miru!!!!! skakljiva zeno. (majmungirl 28.02.2006. 00:06)
*mene su plašile preparirane životinje, osobito škanjac iznad vrata veceja, jednom sam sanjala da iznad veceja žive vještice pa sam se onda još više bojala ići na wc, eh tako mlada, a već :-s (m. 28.02.2006. 15:02)
14:10 Komentari (0) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com