just keep walking....and breathe.

17.01.2006., utorak

Živim sa ljudima od kojih sam dobila priliku naučiti puno.
Oni su me naučili:
-cijeniti dobro obavljen posao
«Ako se namjeravate poubijati, poubijajte se vani…upravo sam počistila.»
-o religiji
«Bolje se pomoli da se taj tepih može počistiti, ili…»
-o vremenskom kontinuitetu
«Dok to ne ispraviš zabranjeni su ti izlasci do daljnjega!»
-o logici
«Šta zašto? Zato što sam ja tako rekla!»
-o dalekovidnosti
«Uvijek nosi čisto donje rublje u slučaju da doživiš nesreću (da me ne osramotiš)»
-o ironiji
«Nastavi se smijati i dat ću ti nešto zbog čega ćeš plakati.»
-o slobodi govora
«Začepi i pojedi svoju večeru!»
-o izdržljivosti
«Sjedit ćeš za stolom dok ne pojedeš sve iz tanjura.»
-o licemjerstvu
«Rekla sam ti jednom, rekla sam ti tisuću puta – ne preuveličavaj!»
-o Krugu života
«Ja sam ti dala život, ja ti ga mogu i oduzeti.»
-o modifikaciji ponašanja
«Prestani se ponašati kao tvoj otac.»
-o zavisti
«Postoje milijuni manje sretne djece na svijetu koja nemaju tako dobre roditelje kao što ih ti imaš!»
00:50 Komentari (3) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com