Na milosnoj strani ulice...

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Opis bloga
Jedan sasvim običan blog, protkan svakodnevnim promišljanjem i izričajem, ujedno duhovno - slikovni blog, koji predstavlja moj put ovom zemljom, način promišljanja, ono što vjerujem, kako stvaram i živim. Iskustvo radosti koju spoznaš kad ti ljudi zatvore vrata, a Bog ti otvara prozore... Blog u kom se isprepleću, molitve, moji stihovi, duhovni i svjetovni, te moja hobi fotografija. Pišem za svoju dušu. Pišem onako kako osjećam, mislim, ili ono što se meni sviđa. Izražavam svoj stav, ili dijelim nešto što me se dojmi. Raduje me ukoliko će netko uživati i pronaći nešto za sebe. Blog je imao jednu dužu pauzu iz objektivnih razloga. Nije lako, nailazi se na mnoge poteškoće, velike su kušnje ali je milost na kraju uvijek najveća! Zato, lijepo je hodati na milosnoj strani ulice!


"Sve je moguće onomu koji vjeruje!" Mk 9,23b

Možete mi pisati na:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Click for ZraÄŤna luka Split, Hrvatska Forecast


Linkovi koje stalno posjećujem:

Calivita International Web Trgovina

Multivitamini Blogspot

Apartman Mendy

Župa Sv. Jurja mučenika, Kaštel Sućurac

Patrologija


Svakodnevni Časoslov


Blogovi na koje volim navratit:


Umorno oko

Rašćupane priče ili Kako stvari stvarno stoje

Volim slatko

Plavi beskraj

Lanterna duše

Revival

Blog Dnevnik Hr

Linkovi na kojima uvijek ima zanimljivosti

Croative net

Oblak znanja

Zimo Internet magazin

Pun kufer

Blog hr

Ps 20 (19)
Tko god zazove ime Gospodnje bit će spašen (Dj 2, 21).

Uslišio te Gospodin u dan nevolje, *
štitilo te ime Boga Jakovljeva!
Poslao ti pomoć iz Svetišta, *
branio te sa Siona!

Spomenuo se svih ti prinosnica, *
bila mu mila paljenica tvoja!
Udijelio ti što ti srce želi, *
ispunio sve namisli tvoje!

Radovali se tvojoj pobjedi, †
u ime Boga svoga dizali stjegove! *
Ispunio Gospodin svaku molbu tvoju!
Znam evo: Gospodin će pobjedu dati
svom Pomazaniku, †
uslišit ga iz svetih nebesa *
snagom pobjedne desnice svoje.

Jedni se hvale kolima bojnim, drugi konjima, *
mi imenom Gospodina, Boga našega!
Oni posrću i padaju, *
mi se držimo i stojimo.

Gospodine, daruj pobjedu kralju, *
usliši nas u dan kad te zazovemo!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Loading

Sv. Ljudevit Marija Grignion Montfortski

Image and video hosting by TinyPic

Moj svetac zaštitnik


Ljudevit Marija Grignion rodio se 31. sječnja 1673. godine u Montfortu La Cane u Francuskoj. Zaređen je za svećenika 1700. godine. Tražeći volju Božju za svoj život, privremeno napušta Francusku i odlazi u Rim gdje se susreće s Papom Klementom IX. Papa ga imenuje "apostolskim misionarom" kojemu je cilj obnoviti kršćanski duh obnovom krsnih zavjeta po Marijinim rukama.
Pri povratku osniva prvi samostan Kćeri Mudrosti, drži mnogobrojne misije, te piše raznolike duhovne spise, a između njih je i Rasprava o pravoj pobožnosti prema Djevici Mariji (1712).
Sv. Ljudevit Montfortski preminuo je u 43. godini.

Geslo njegova života bilo je "Samo Bog".


MOJI SVECI SUZAŠTITINICI

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Padre Pio

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Šarbel

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Ante

O ISUSE KOJI ŽIVIŠ U MARIJI
"O Isuse koji živiš u Mariji, dođi i živi u meni duhom tvoje svetosti, puninom svoje snage, savršenstvom svojih putova, istinitošću svojih kreposti, zajedništvom svojih božanskih tajna, vladaj u meni nad svim moćnim neprijateljima, nad svijetom, đavlom i tijelom, silom svoga Duha na slavu svoga Nebeskog Oca".

13.06.2007., srijeda

«A On je ljubio svoje, do vrhunca ih je ljubio…»
(Iv 13,1)

Isuse, prigni se k meni i pogledaj mi u srce.
Zaviri u svaku pukotinu, dodirni svaku ranu, udalji svaku sebičnost i nevjeru.
Zauzmi se za me, Isuse, Spasitelju.
Ja sam od onih koji imaju velike želje, a mala ostvarenja.
Pogledaj na me i smiluj mi se baš sada, u ovom trenutku.
Spoji, poveži sve raspukline moga srca.
Prosvijetli svu moju tamu.
Pronađi me na svim putovima kojima bježim od Tebe i
skrivam se u svojem strahu da mi lice ne vidiš.
Mnogo je toga život zapisao u mom srcu i na mome licu.
I one bih najdublje brazde najradije skrio pred Tobom.
Ipak, u dubini svoga bića ja želim biti nađen, otkriven i zamilovan.
Zato Te molim da oduzmeš svaki moj strah, jer je neprijatelj ljubavi.
Želim Te provesti po cijelom svome «imanju».
Uzmi me za ruku, Isuse.
Jer kad sam s Tobom, ja se ne bojim.
Sve što vidiš blagoslovi, očisti, oprosti.
Spoji razdijeljeno, izliječi bolesno, oprosti grješno, ohrabri slabo i malodušno.
Pogledaj, Isuse, moje srce. Ono je upravo rascjepkano.
Jedno misli i želi, drugo pretvara u riječi, treće pokreće na djelovanje.
Učini moje srce cijelim, Gospodine,
Da moje misli i riječi, želje, planovi i djelovanje budu jedna cjelina.
Molim Te za sveti nemir koji potiče na jedinstvo u meni i izvan mene.
Molim Te za mir savjesti i šutnju.
Želim da Ti mene vidiš, a ja da čujem što Ti imaš meni reći.
Želim biti pažljiv na onu svetu riječ koja liječi srca ranjena.
Daj, Gospodine da ozdravim,
da se vratim sebi i Tebi sa svih svojih krivih putova.
Ti si pastir dobri koji traži svoje.
Želim biti od Tvojih,
onaj koji poznaje Tvoj glas i ide za Tobom.
Potraži me i vrati me sebi, Isuse.
Uzmi me u svoje ruke, podigni me visoko – do svojega Srca
I ne daj me više vukovima koji me mame svojim svilenim obećanjima.
Sakrij me u svome Srcu koje si ostavio otvorenim za sve povratnike.
Dok me tražiš, Isuse, na mojim lutalačkim stazama,
pokupi dijelove mojega raskomadanog srca i učini ga cijelim za sebe i za mene.
Tada ću Te moći ljubiti svim srcem svojim, a Ti si jedini dostojan sve moje ljubavi.
Ti si, Isuse, nas učinio dostojnima svoje ljubavi.
Ostavio si nam svojega Duha Svetoga, Branitelja i Tješitelja,
Jer si znao da nas ostavljaš u svijetu koji nije samo ranjen grijehom,
nego upravo natopljen zlom.
To je Duh jakosti koji ne dopušta da se bojim ako i izgubim koju bitku.
To je Duh mudrosti koji ne dopušta da se prilagodim mentalitetu ovoga svijeta.
To je Duh razuma koji mi pokazuje što je bitno, a što nebitno u životu.
To je Duh znanja koji mi daje spoznati Tebe i shvatiti tko i što sam ja za Tebe.
To je Duh savjeta koji me savjetuje i vodi prema svemu što je dobro, istinito i pošteno, što je vrijedno i Tebi drago.
To je Duh straha Božjega koji me čuva od grijeha,
od nanošenja uvrjeda Tebi koji me ljubiš u svakom trenutku moga života.
To je Duh Branitelj.
On me brani od optužbi staroga «tužibabe» koji me
po mojim strahovima i frustracijama želi udaljiti od ljubavi Očeve.
To je Duh Tješitelj.
On me tješi u trenucima slabosti i žalosti i
privodi me k Tebi – izvoru života i radosti.
Ti si, Isuse, za mene dao sve i zato imaš pravo na sve u mom životu.
Ti si se za mene razvlastio.
Postavši sličan meni, postao si ranjiv i podložan patnji i smrti, svemu, osim grijehu.
Nisi se slijepo «držao svoje jednakosti s Bogom», već si dopustio da te oplijenim.
(usp. Fil 2, 6-11)
Nisi se sustezao dati sve bez ostatka.
Kada si me uzeo za svoga «ljubio me do vrhunca» (usp. Iv 13, 1)
Život si položio za mene.
Ostavio si mi i ono što nitko od nas nije spreman podijeliti s drugima:
Svoju Majku Mariju i svoje Tijelo i Krv.
Tebi zaista nije ostalo ništa što mi nisi dao.
Zašto je onda, Gospodine, meni tako teško predati svoj život u Tvoje ruke?
Možda stoga što stalnom gledam što ću izgubiti, a ne ono što ću dobiti.
Zašto mi još nije jasno da bih bio bogatiji kada bih se odrekao svoga «bogatstva»?
A Ti si se, iz ljubavi prema meni, odrekao svoje jednakosti s Bogom i od bogataša postao siromah.
Koje li lude ljubavi, Gospodine moj!
Zašto mi je tako teško prihvatiti istinu da život ne mogu sačuvati ako ga ne izgubim,
Da radost ne postoji bez žalosti, a mira nema bez nemira!?
Zašto mi još uvijek nije jasno da se ne treba bojati,
Nego se bez straha baciti u Tvoje ruke koje su za mene pribijene čavlima na drvo Križa?
Tko me to trajno vara, Gospodine?
Tko me tako lukavo nastoji udaljiti od Tebe?
Nije li to moje neobraćeno srce?
Obrati me, Gospodine i bit ću obraćen, bit ću cio pred Tobom i za Tebe.
Obrati me da mogu gledati što dobivam, a ne ono što davanjem i predanjem gubim,
Ako si Ti moj Gospodin i Gospodar.
Razvlasti me, Gospodine, da možeš imati svu vlast nada mnom.
Neka tako bude. Amen.

S. Bogoljuba Cifrek, OSU

- 18:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #