Na milosnoj strani ulice...

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga
Jedan sasvim običan blog, protkan svakodnevnim promišljanjem i izričajem, ujedno duhovno - slikovni blog, koji predstavlja moj put ovom zemljom, način promišljanja, ono što vjerujem, kako stvaram i živim. Iskustvo radosti koju spoznaš kad ti ljudi zatvore vrata, a Bog ti otvara prozore... Blog u kom se isprepleću, molitve, moji stihovi, duhovni i svjetovni, te moja hobi fotografija. Pišem za svoju dušu. Pišem onako kako osjećam, mislim, ili ono što se meni sviđa. Izražavam svoj stav, ili dijelim nešto što me se dojmi. Raduje me ukoliko će netko uživati i pronaći nešto za sebe. Blog je imao jednu dužu pauzu iz objektivnih razloga. Nije lako, nailazi se na mnoge poteškoće, velike su kušnje ali je milost na kraju uvijek najveća! Zato, lijepo je hodati na milosnoj strani ulice!


"Sve je moguće onomu koji vjeruje!" Mk 9,23b

Možete mi pisati na:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Click for ZraÄŤna luka Split, Hrvatska Forecast


Linkovi koje stalno posjećujem:

Calivita International Web Trgovina

Multivitamini Blogspot

Apartman Mendy

Župa Sv. Jurja mučenika, Kaštel Sućurac

Patrologija


Svakodnevni Časoslov


Blogovi na koje volim navratit:


Umorno oko

Rašćupane priče ili Kako stvari stvarno stoje

Volim slatko

Plavi beskraj

Lanterna duše

Revival

Blog Dnevnik Hr

Linkovi na kojima uvijek ima zanimljivosti

Croative net

Oblak znanja

Zimo Internet magazin

Pun kufer

Blog hr

Ps 20 (19)
Tko god zazove ime Gospodnje bit će spašen (Dj 2, 21).

Uslišio te Gospodin u dan nevolje, *
štitilo te ime Boga Jakovljeva!
Poslao ti pomoć iz Svetišta, *
branio te sa Siona!

Spomenuo se svih ti prinosnica, *
bila mu mila paljenica tvoja!
Udijelio ti što ti srce želi, *
ispunio sve namisli tvoje!

Radovali se tvojoj pobjedi, †
u ime Boga svoga dizali stjegove! *
Ispunio Gospodin svaku molbu tvoju!
Znam evo: Gospodin će pobjedu dati
svom Pomazaniku, †
uslišit ga iz svetih nebesa *
snagom pobjedne desnice svoje.

Jedni se hvale kolima bojnim, drugi konjima, *
mi imenom Gospodina, Boga našega!
Oni posrću i padaju, *
mi se držimo i stojimo.

Gospodine, daruj pobjedu kralju, *
usliši nas u dan kad te zazovemo!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Loading

Sv. Ljudevit Marija Grignion Montfortski

Image and video hosting by TinyPic

Moj svetac zaštitnik


Ljudevit Marija Grignion rodio se 31. sječnja 1673. godine u Montfortu La Cane u Francuskoj. Zaređen je za svećenika 1700. godine. Tražeći volju Božju za svoj život, privremeno napušta Francusku i odlazi u Rim gdje se susreće s Papom Klementom IX. Papa ga imenuje "apostolskim misionarom" kojemu je cilj obnoviti kršćanski duh obnovom krsnih zavjeta po Marijinim rukama.
Pri povratku osniva prvi samostan Kćeri Mudrosti, drži mnogobrojne misije, te piše raznolike duhovne spise, a između njih je i Rasprava o pravoj pobožnosti prema Djevici Mariji (1712).
Sv. Ljudevit Montfortski preminuo je u 43. godini.

Geslo njegova života bilo je "Samo Bog".


MOJI SVECI SUZAŠTITINICI

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Padre Pio

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Šarbel

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Ante

O ISUSE KOJI ŽIVIŠ U MARIJI
"O Isuse koji živiš u Mariji, dođi i živi u meni duhom tvoje svetosti, puninom svoje snage, savršenstvom svojih putova, istinitošću svojih kreposti, zajedništvom svojih božanskih tajna, vladaj u meni nad svim moćnim neprijateljima, nad svijetom, đavlom i tijelom, silom svoga Duha na slavu svoga Nebeskog Oca".

04.05.2007., petak

STAPANJE


Uistinu je divno osjetit Te Kriste u svakome dahu
izmjenu zraka topla i hladna u jednome mahu
što simfonijom disanja najljepšom posta
pretvarajuć se u Te Kriste, kog nikada mi dosta.

pa onda divno Ti nadimlješ mi prsi
Kriste Brate, o koji Ljubavi Tvoje srsi
dok rasplinjaš se krvlju mojom po čitavu tijelu
nazočan Si pri molitvi, hodu,postu ili jelu.

Pa se stopiš sa žića moga svakim dijelom
postaneš život što teče mojim tijelom
pa onda namjesto mene Gospodine u mom tijelu Ti si
Istina Put i Život – Ja Jesam, Ljubav raspeta što za mene visi.


DUŠO KRISTOVA ( NA MOJ NAČIN)

Duša mene posvećuje Tvoja
Tijelo Tvoje moj je Kriste spas
Krvlju Tvojom pojim sušna stanja svoja
hvala što umrije Kriste za svih nas.

Vodom pereš iz svog me Bože boka
Mukom krijepiš svojom Kriste mene
Uslišuješ suzu što kapa iz mog oka
među Rane sakrivaš me svoje otvorene.

I ne dopuštaš da od Tebe se dijelim
od neprijatelja zlobna Ti me Spase braniš
i na času smrti zvat ćeš da se selim
k Tebi dođem da ljubavlju me svojom hraniš.


POČINAK

Kad u suton duša krene
u smiraju svakog dana
Bogu predam sve pobjede njene
sve što ionako dobih od Njegova plana.

I izričem zahvalu, slavu i čast
što dao je Krista Sina za sve nas
što dao Mu je pobjedu i vlast
da po Križu svojem bude nama Spas.


PREOBRAZBA

Dobri Bog mi Otac, a Marija mati
Ljubav Duha Svetog posvuda me prati
Gospodin mi je Isus, prijatelj i brat
otet nikad dušu neće moju strašni tat.

Na Gospodnjem počiva sada nježnom dlanu
duša moja ljubavlju što svetom planu
moj je život u Božjoj sada jakoj ruci
odmor dobih i zaštitu, konac svakoj muci.

Dobri Otac uzeo je stvarateljski kist
u životu mome okrenuo je novi list
zbiljnost više moja nikako nije ista
u grudima svojim nosim, Gospodina Krista.

Ne silom niti snagom svojom
niti ijednog čovjeka ne pobjedih voljom
već pobjednik u meni Isuse Ti si
ipak uzalud za me, visio Kriste nisi.

Ti dao si mi Ljubavi svoje znamen
ovaj u grudima ražaren plamen
ovu Tvoju Oče u riječima snagu
koja slomila je kosti i samome vragu.


POBJEDA U KRISTU

Kao da otpuhnut je poput lista
snagom i silom Spasitelja Krista
odbacih demona pod noge svete
Djevice i Majke Ljubavi raspete.

Samo Ljubav Oca i Sina i Svetoga Duha
za mene najljepša su slavna ruha
samo zagrljaj Marije i komadić Neba
samo to je srcu čistom, sve što ikad treba.

Posve sretan jer Marija me pazi
glavu zmaju Ona petom gazi,
a Duh Sveti ispunja mi žiće
Tijelo kad blagujem i Krv Sveto piće.

Opasan Istinom na Putu Života
sudionik Nebeskih sjajnih divota
pomiren s Ocem, upoznah Riječ
dobih snagu Kristu Bratu u naručje prijeć.

Pa sa Kristom, po Kristu i u Kristu
nikad svetost više neću imat istu
s Njime samo mogu sve više i dalje
odzivajuć se sasvim spremno kamo On me šalje.


MOME PRIJATELJU

Kad nebeska zasvira violina
nek u srce te prijatelju dira
nek prosu se na te Božja milina
nek Gospodin u srcu ti svira.

Kada sunce kroz oblake prosu zraku
i obasja najplavije nebo tvoje duše
nek zauvijek kraj bude svakom tvome mraku
nek lahor Duha Svetog dušom tvojom puše.

Kad pogled ti se duše u nebo vine
kad u srcu ti zapleše Gospodnji anđeo bijel
kad bestjelesan postaneš od Božje miline
Gospodin će Krist naš, biti s tobom cijel.

Blagoslov zazivam Arona, Mojsija nad dušu tvoju
blagoslov Jakova, Josipa i Krista
nek' Marija mati na te krepost prosu svoju
nek' srce ti s Kristom, po Kristu i u Kristu – zauvijek blista!

- 21:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #