27

ponedjeljak

kolovoz

2007

Hejla

Ej..
Došla mi voda jučer,danas sam oprala kosu i napokon se pošteno otuširala u mlakoj vodi.Samo su me sad zbedirale vijesti iz Grčke,zemlja gori.A ja se tu bediram dal ima vode il ne.Malo zločesto od mene eek
Dan mi prošao u učenju,tj pokušavanju.Pročitam jednu stranu,pa odem malo gledat tv,il jedemfino..il..pa onda dok se ufuram u drugu stranu.Ah ispit mi za petama,a ja se i dalje zekam pekam..Kampanjac ostaje kampanjac yes
Jučer smo Toni i ja bili na pizzi i pivi.Slavila je ročkas.Mnjam..baš je bila fina,nisam dugo jela pizzu.I baš sam sam guštala u njoj.Jel vam cure sline njami Pričale smo o moru,njenim ispitima i naravno o ONOM MOM.Njen komentar je bio:"Ma,daj..odjebi to.Ti si fakat dobra.Ja naučila, dobro ti se ne vraća dobrim".Ja dodajem ko tebe kruhom,ti njega kamenom rofl
Betty mi danas kad sam joj ispričala nastavak događanja sa NJIM, rekla onak kroz smijeh:"A jadan"..A je..sam si je kriv.
Naime jedan ga je dan zbediralo to kaj smo vidjeli neku njegovu frendicu sa djetetom.Kao u stilu ajme pa ona već ima obitelj...Eh,DRAGI MOJ..a di su ti one radikalne odluke NE BUM SE JA NIKAD ŽENIL..Je,je..Malo su ga godine stisle..Hehe..a stvarno sam zločesta smijeh
Bili smo opet na Ribnjaku,pa mi je kukao kako je vidio frendicu(koju je btw izgrlio-nisam ljubomorna wink)koja je mlađa od njega i već je diplomirala.A ja si mislim daj odj... pjeva Ono, zaista mi se više ne slušaju njegova sranja..Čak je bio ljubomoran na Ivchinog brata,zato kaj sam ga spomenula par puta u razgovoru.I malo poludio kad je našao njegovu sliku u mom mobu..E,STARI MOJ...A sad malo ti pizdi..Mi ko mala djeca,al zakaj bi ja njemu ostala dužna.Osveta je slatka,hehe.
Još je zaključio kako ne može vjerovat da sam ja nekad bila dobra i šutila.Ja mu rekla kako ima čast vidjet pravu mene,a da sam ostalima glumila.A on:"Hehe,pa glumi i dalje.Nebum,nebum..ti si mi dozvolio sretan
Kasnije smo se našli sa Shakirom i njenim društvom.Bilo mi je ok,zabavno mi je s njima.
K se javil,ima sranja sa tatom(bolestan je)..Jedva čekam da ga vidim kiss
Pozdrav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.