Plavi oglasnik brak i veze žene - Stvarne djevojke

srijeda , 26.12.2018.

Bračne ponude










Click here: Plavi oglasnik brak i veze žene






Žene halo i kako si mi zasto nebi bas... Traľe se Makedonke za vezu brak ľivot u Hrvatskoj, Jadran. ®eljni ste novog poznanstva radi druľenja, veze, braka, avanture ili samo ugodnog razgovora?



plavi oglasnik brak i veze žene

®ene besplatno za HR,BiH, SI. Dođite i upoznajte nove ljude! Dva-srca za PAULU 59 iz Siska...



plavi oglasnik brak i veze žene

Bračne ponude - Pregledajte naš sajt, pogledajte svu ponudu na njemu i odaberite osobu koju želite upoznati! Vojvodina, Makedonija, Crna Gora, Slovenija 00385997008920.............



plavi oglasnik brak i veze žene

Tamnoputa sanjalica, zanosnih bedara, velikih grudi, krupnih smeđih okica i dugih trepavica 43 godina, Lijepe duge noge i uski struk želi muškarca za provod. Crna duga kosa, plave oči i godina 30-et. Voli kožu, visoke pete, bič!? Rastavljena, mobilna, zaposlena plavuša. Uvjet,muškarac do 47 godina i da je slobodan! Imam sve ali sam usamljena a vremena za izlaženje nemam! Ja imam auto, nisam blizu grada ali ako si vrijedan ja ću doći nevažno gdje si ti! Sve ono o čemu sanjaš i maštaš ja pretvaram u stvarnost! Voliš debele, dlakave i velikih tvrdih grudi? Ja sam tvoj broj!



Trazim decka ,smjeh do suza
Ako ti samoća često na vratima sekunde broji sjeti se da nisi jedini. Crna duga kosa, plave oči i godina 30-et. Vojvodina, Makedonija, Crna Gora, Slovenija 00385997008920............. Brzo, efikasno, diskretno i sigurno! Žene Gospoda iz zemlje i inostranstva...

[Hotline srbija|Trazim mladjeg muskarca -- Mali Oglasi # Goglasi.com|Jebacina karanje]






Oznake: brane, ponude

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.