Trazim mladjeg muskarca -- Mali Oglasi # Goglasi.com - Susretit će se u sredini

utorak , 25.12.2018.

trazim mladjeg muskarca










Click here: Trazim mladjeg muskarca -- Mali Oglasi # Goglasi.com






Za sve detalje, mozete me konkaktirati na emaila: Ruskinja 33. I eto, šta reći...





Rođen sam kao drugo po redu dete u mešovitom braku muškarca i žene siromašnih intelektualaca, prosvetnih radnika u Milanovačko-Takovskom kraju, sada već davne 1960. Koji voli more, prirodu i sve lepe trenutke koji nas okružuju u svetu ljubavi. Ali ne trazim onu koja cesto menja partnere! Radim kao redovni profesor na Fakultetu umetnosti na jednom od državnih univerziteta u onome što je od jedne države ostalo.





trazim mladjeg muskarca - Bio vreme prošlo : u svojoj karijeri sam, baveći se karijerom, dobio preko 53 nagrade i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna,u širokim narodnim masama poznatog kao designe 2. Trazim devojku kojoj bi odgovarala opustena varijanta tajne kombinacije.





Vidan Papić - Njim mnoštvom Godina izdanja: 2012 Povez: broširani Pismo: ćirilica Format: 18 cm Br. Rođen sam kao drugo po redu dete u mešovitom braku muškarca i žene siromašnih intelektualaca, prosvetnih radnika u Milanovačko-Takovskom kraju, sada već davne 1960. Osnovnu školu sam jedva završio, srednju umetničku sa pola snage, a Fakultet primenjenih umetnosti u Beogradu neosetno. I neprimetno, dodao bih. Šta čini moju biografiju: 1. Bio vreme prošlo : u svojoj karijeri sam, baveći se karijerom, dobio preko 53 nagrade i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna,u širokim narodnim masama poznatog kao designe 2. Graf: podrazumeva grafikui njoj podređene discipline među koje sam zalutao i još tražim izlaz. Ja: koje podrazumeva da se, konačno, bavim sobom. Radim kao redovni profesor na Fakultetu umetnosti na jednom od državnih univerziteta u onome što je od jedne države ostalo. Živim i volim pse. I eto, šta reći... Trazim devojku kojoj bi odgovarala opustena varijanta tajne kombinacije. Podrazumeva se moja finansijska podrska na mesecnom nivou ili kako se dogovorimo. Ne trazim prostitutke ili one koje bi radile ovo samo zbog novca! Trazim devojku s kojom bih bio u prijateljskom i opustenom odnosu. Trazim pre svega vedru, nasmejanu i prirodnu devojku, lepog lica i vitke gradje, s kojom mi se prvo upoznao, i uz obostrane privlacnost nastavio da se vidjam. Devojka moze biti u vezi kao ja, ili slobodna. Ali ne trazim onu koja cesto menja partnere! Trazim devojku koja je senzualna, koja uziva u sexu i zeli da ima ozbiljnog muskarca za tajne strastvene susrete! Za sve detalje, mozete me konkaktirati na emaila: Moderan, zdrav, simpatican, zauzet mladic, ovim putem bih pokusao upoznati mladju studentkinju iz Beograda, do 22-23 godine za lepe susrete u diskreciji. Trazim devojku kojoj bi odgovarala opustena varijanta tajne kombinacije. Podrazumeva se moja finansijska podrska na mesecnom nivou ili kako se dogovorimo. Ne trazim prostitutke ili one koje bi radile ovo samo zbog novca! Trazim devojku s kojom bih bio u prijateljskom i opustenom odnosu. Trazim pre svega vedru, nasmejanu i prirodnu devojku, lepog lica i vitke gradje, s kojom mi se prvo upoznao, i uz obostrane privlacnost nastavio da se vidjam. Devojka moze biti u vezi kao ja, ili slobodna. Ali ne trazim onu koja cesto menja partnere! Trazim devojku koja je senzualna, koja uziva u sexu i zeli da ima ozbiljnog muskarca za tajne strastvene susrete! Za sve detalje, mozete me konkaktirati na emaila: Ruskinja 33. Iskrena i druželjubiva, voli fitnes i masažu. Ima sina od 8. Zamišlja veliku i srećnu porodicu. Želi upoznati muskarca do 50 godina, koji je situiran, obrazovan, ljubitelj pozorišta, opere i kulturnih dešavanja. Koji voli more, prirodu i sve lepe trenutke koji nas okružuju u svetu ljubavi. Rado bih živela sa Srbinom koji je u diaspori. Pozovite i zakažite razgovor u našoj kancelariji. Agencija za upoznavanje i bračno posredovanje RUDINOFFICE Beograd. Radno vreme: Ponedeljak - petak od 10. Mladic, poslovan, kosmopolita, moderan, zdrav, simpatican, ovim putem bih pokusao upoznati mladju studentkinju iz Beograda za intimne susrete u diskreciji. Trazim devojku kojoj bi odgovarala opustena varijatna tajne kombinacije. Podrazumeva se moja finansijska podrska. Trazim pre svega elokventnu i prirodnu devojku, lepog lica i vitke gradje, s kojom mi se prvo upoznao, i uz obostrane simpatije, poceo da se vidjam. Trazim devojku koja je senzualna, koja uziva u sexu i zeli da ima ozbiljnog muskarca za tajne susrete i jake orgazme! Za sve detalje, mozete me konkaktirati na email:.



Mom found out I was smoking
Mladic, poslovan, kosmopolita, moderan, zdrav, simpatican, ovim putem bih pokusao upoznati mladju studentkinju iz Beograda za intimne susrete u diskreciji. Ne trazim prostitutke ili one koje bi radile ovo samo zbog novca! Iskrena i druželjubiva, voli fitnes i masažu. Ne trazim prostitutke ili one koje bi radile ovo samo zbog novca! Trazim devojku kojoj bi odgovarala opustena varijatna tajne kombinacije. Živim i volim pse. Devojka moze biti u vezi kao ja, ili slobodna. Bio vreme prošlo : u svojoj karijeri sam, baveći se karijerom, dobio preko 53 nagrade i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna,u širokim narodnim masama poznatog kao designe 2. Želi upoznati muskarca do 50 godina, koji je situiran, obrazovan, ljubitelj pozorišta, opere i kulturnih dešavanja. Pozovite i zakažite razgovor u našoj kancelariji.

[Plavi oglasnik žene za vezu|Galija : Dodirni me Lyrics|Oglasi zene za brak srbija]






Oznake: trazim, mladjeg, muskarca

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.