...zove se druga...

subota, 05.02.2011.

I don't feel safe!

Opet sam iznevjerila samu sebe i obecanje koje sam si dala! Izbjegavaj ga, ne pricaj s njim, ne trazi ga, ako je tu ne gledaj ga... ne idi na ista mjesta na koja on ide nevazno sto je tamo najbolja kafa, ili sto imaju najbolje toceno pivo!

I tako sam izasla sinoc sa drustvom znajuci unaprijed da cu te vidjeti! Nije tesko profulati tebe na bini kako pjevas i sviras zar ne?
Pelin, dupla vodka, pivo, dupla vodka, pivo ... Lakse bi bilo iscijediti mi to iz krvi sada nego onaj trenutak kad su nam se pogledi susreli na pjesmi Gary Moora, i to bas na onom dijelu ''can't make you love me no matter what I do''

Znas ti zasto si pogledao, znam ja zasto sam ja u tom trenutku pozeljela da sam negdje daleko, i da te vise nikad ne sretnem!

Drago prelijepo i nikad moje, sinoc sam zeljela vristati i plakati pred svima ali nisam, nije mi ponos dopustio. Bar to jos imam!
Htjela sam da ti kazem da te volim kad smo se sreli poslije te pjesme! Htjela sam!
Htjela sam da te imam samo za sebe u tom trenutku! Htjela sam da vidis koliko sam ponosna bila dok su ti drugi pljeskali!
Htjela sam da ti kazem koliko te zelim!
Htjela sam samo da ti kazem da je sve okej! Znao bi ti na sta ja mislim.
ALI NISAM TI REKLA NISTA... Rekla sam alkoholu. Sapnula sam mu naslonivsi usne pokoji put na casu umrljanu nekim preskupim sjajilom za usne. I veceras cu! Veceras je lady's night kod Male. Telefon cu da dam nekome da ga sakrije od mene. Ne zelim da te zovem.
Tako je najbolje za oboje!

Zivjeli!

05.02.2011. u 11:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Travanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (4)
Siječanj 2011 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sva bogata stvarnost bila je izbrisana mojom opsesijom. Bila sam odsutna.
Bila sam zarobljena u svom umu, stalno gledajuci ponovna odigravanja iste,
i do tada, vec besmislene fantazije.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr