hm,da......život.......

Teško je izgradit svoj karakter kad ste puno tog prošli u životu,a pogotovo jer vam se ono loše najviše ureže u pamćenje,dušu i srce..Ali zato imamo svoju osobnost koja čini posebnog svakog od nas.Na temelju tog trebamo izgradit karakter a i na temelju onog lošeg,jer nas to jača.Moramo znati i gubiti i krenuti dalje....
Meni to malo teže ide jer sam jako tvrdoglava i svojeglava..Puno toga sam proživjela dosad iako sam još mlada ful...Ali eto,svi mi proživimo svakakve situacije,kako kad kod koga...Ali ono loše bi nas trebalo gurat naprijed,a ne zaustavljat i porazit...Život ide dalje,živimo da bi grješili...Ja ne kažem sve odmah što mi smeta,već držim to u sebi,dok ne puknem,pa se onda ispucam na krivim i nevinim ljudima...To nije dobro...ali tako je,skuplja se sve u meni dok ne izađe na površinu...I tako uvijek...To je tak kad dopuštam svašta...Ali rekla sam sama sebi ne dam da me iskorištavaju u prijateljstvu i ljubavi,da me iskorištavaju jer sam mlada,naivna i popustiljiva.Tako sam davno trebala odlučit,ali nisam snage imala....Pa eto sad,odlučila sam i tako će bit....Pazit ću na sebe malo bolje i neću dat drugima dat da me na bilo koji način vrijeđaju,iskorištavaju i sl....
Pa eto ljudi,držite mi fige....

26.07.2005. u 01:51 | 6 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

naj pjesma od halida bešlića....

stiglo je proljeće
a mene isti stari nemir pokreće
da se šuljam noću gradom tvojom ulicom
i da tu čekam ja
pod tvojim prozorom u sjeni bagrema
da te gledam kako žuriš kad mi dolaziš.
sve isto je ko nekada,sve isto je,ali ništa isto nije.
U meni jesen je,ma da kažu svi da sad je proljeće,
u meni tuga je jer si ti ko zna gdje.
U meni jesen je,ma da kažu svi da sad je proljeće,
u meni tuga je jer si ti ko zna gdje.

miriše proljeće,i ptice s juga već nam nazad dolaze,
samo ti,samo ti,ti ne dolaziš
ko lisen iz grada iz tvoje postelje kad slavuj zapjeva,
dal se tad sjetiš nas,barem i za čas,
ovdje je ko nekada,sve isto je,ali ništa isto nije.
U meni jesen je,ma da kažu svi da sad je proljeće,
u meni tuga je jer si ti ko zna gdje.
U meni jesen je,ma da kažu svi da sad je proljeće,
u meni tuga je jer si ti ko zna gdje.


....ovo je za osobu do koje mi je ful puno stalo,a daleko je od mene....

19.07.2005. u 17:13 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

bruno pliz nemoj se ljutit za ono večeras...stvarno sorry...ne znaš kolko mi je žao...v.t.,pusa mali

19.07.2005. u 01:32 | 2 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

i tako prošla još jedna subota...a da nismo bili u sigetu!! irena i ja smo prvo otišle u gajbu u siget na ledeni čaj,pa su tam došli vlado i valki i s njima otišli u grad jer smo ionak mislile solo otić do grada negdje na cugu...otišli mi u peti element kod cibone,nabacili dvije runde i otišli...otišli smo kod valkija doma i zajebavali se;pjevali,pili i tak...a u međuvremenu smo pokupili i ostatak ekipe...ja jela nuttelu sa žlicom jer valki prikaza nema nikad kruha doma...uglavnom došla doma u 3 i zaspala oko 3.15,i probudila se danas u 3.15...odspavala sam dobrih 12 sati...večeras opet do gajbe u sigetu i tak...vrijeme je neko šugavo ali nema veze...uopće ne znam kaj da obučem,malo je vruće,malo hladno....ma joj e,neću se zamarat s tim uopće...pusek svima:)

10.07.2005. u 16:59 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

čitam tuđe blogove,nitko niš ne piše...pa ljudi kaj radite doma da vas nema na blogovima?! meni se više ne da pisat jer nitko ne čita,i neću više čitat niš kad nitko ionak niš ne piše..ljudi daj se pokrenite malo!! pusek

08.07.2005. u 01:25 | 3 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

nove slike...

tu smo ivana i ja(plava majica)...
Image Hosted by ImageShack.us

a ovdje smo tamara,švigir,ivana i ja...
Image Hosted by ImageShack.us

08.07.2005. u 00:05 | 6 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

666

spojim se sad na net,otvorim si svoj blog,pogled na brojač posjeta,i piše broj 666...nadam se da Taj broj neće utjecat na ovaj blog...don't worry nisam praznovjerna...hihi:)
e i danas se tak čudno osjećam...živčano...još me i ovi vani malo iživcirali...ma strašno...mislim da će uskoro opet 'osvanut' neka pričica na blogu...hehe:) pusek svima:)
pi.es.:nedajte da vas živci ovak peru ko mene...

06.07.2005. u 23:48 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

jackass

ekipa je sinoć (opet) počela sa svojim jackassom...mislim strašno...gizmo prči mlađu...njih četvero bacaju irenu...gizmo se zabija u stup...mlađo igra poker a ja ga iritiram...ma smijalica...hihihi:) pusek ekipici;)
e da i jedna napomena,neka se Neke osobe slučajno ne uvrijede kad pročitaju onu priču dole...ipak je to zezancija...don't be mad on me...pusek dečki;)

06.07.2005. u 00:56 | 5 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

(napokon)pričica

inspirirana događanjima u društvu napisala sam priču,kroz koju sam slikovito opisala odnos između mene,moje best frendice Irene sa dečkima koji su nas zajebali...eto,sve to kroz humor...hehehe:)

05.07.2005. u 16:50 | 4 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

S.T. ludnica

Ludnica S.T. se nalazi u Novom Zagrebu.To je privatna klinika za luđake.Već godinu dana se tamo nalaze isti pacijenti,ali i u tih godinu dana se oslobodilo 4 mjesta.Naime,kliniku su napustile 4 djevojke.Misleći da su ozdravile napustile su ustanovu.
Ostali koji su ostali unutra su se sprijateljili.Postoji još nesuglasica među nekim pacijentima ali je sve uglavnom u redu.Muški pacijenti igraju nogomet u boksericama,skoro poptuno goli,dok neke ženske pacijentice leže na travi.
Pacijenti su uglavnom došli zbog mentalnih problema,a neki čak i zbog svog nedoličnog ponašanja prema drugom spolu.Takve osobe se sukobljavaju i u ustanovi trenutno.U tome je najproblematičniji G.Gremlin,a slijedi ga triple Š.
Stanje djevojaka otkada su došle se pogoršalo.Naime,one su emocionalno nestabilne i psihički pukle.Primjer za to su (Š)Ir.En.A i D.J.tripleA.Doktori su imali mukotrpan posao;trebalo je otkriti uzrok toj bolesti.Nazvali su je sindrom ŽNP.Djevojkama nisu vjerovali kada su im rekle da su za to krivi Neki pacijenti.Nakon dugog istraživanja na tim muškim pacijentima,u njima su otkrili hormon ženskaroša.Shvatili su da hormon ženskaroš,koji njima vlada,da je kobna kombinacija sa ženskim hormonom naivnosti i popustljivosti.Tim pronalaskom djevojkama je smanjen boravak u ustanovi,a muškarcima produžen,tj samo onima koji su uzrokovali taj sindrom ŽNP koji se pojavio kod djevojaka.Djevojke su bile veoma sretne,ali pošto su emocionalno nestabilne,izražavanje njihovih emocija je izmaklo kontroli.Praktički su podivljale i počele napadati mušku populaciju pacijenata.Natjerali su ih da priznaju krivnju jer su ih zarazili sa sindromom ŽNP.Triple Š je priznao dok G.Gremlin nije želio to komentirati već je nastavio okrivljavati D.J.tripleA.Djevojke su nakon nekog vremena ozdravile,jer su se maknule od muškog (o)djela.Napustile su ustanovu i nikad više nisu vidjele pacijente koji su ostali poslije njihovog odlaska.Nakon njihovog odlaska došle su dvije nove pacijentice,A.M. i MA.the.JA.Nakon godinu dana boravka u ludnici S.T. njihovo se stanje pogoršalo.Dobile su sindrom ŽNP,i pogodite ko ih je zarazio.....

05.07.2005. u 16:14 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

novi look !!

evo odlučila ja malo promijenit izgled svog bloga...ubacila sam narančastu boju,koja mi se sviđa...nadam se da vam se sviđa!! pusek veliki svima!! :))

05.07.2005. u 14:58 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

pazi ovo..

jučer sam bila došla u napast da otvorim novi blog o modi...i jesam...ostavila jedan post i dobila jedan komentar...ALI...ja taj blog danas obrisala...a jebiga,ne da mi se pisat postove na 2 bloga,već ionak dosta zapostavljam ovaj blog,tak da...pufica vejika:)

05.07.2005. u 14:44 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

party...

....a kaj da vam pišem kaj je bilo sinoć....zrokali smo se svi do reda....popijeno je jedna i pol bačva pive.....s time da ja to ne pijem.....nakon onog puta u johnnyu nikad pivu više....VELIKO HVALA Juri koji je cijelo vrijeme bio uz mene,Stipiću koji je bio uz mene,Nataliji,Boči koji nas je vozio doma,i ostalima koji su bili uz mene.....hvala svima.....a Nekom ću danas opalit šamar zbog jadnog ponašanja,dobro možda ne šamar,a brijem da uopće neću ni komunicirat s takvim osobama.....uglavnom,bilo je dobro jučer.....pusek svima:))

03.07.2005. u 18:41 | 2 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

evo par cajki koji mi se sviđaju...

TANJA SAVIĆ - za moje dobro
pokušala ja sam da te ne volim,
pokušala sve sam da se promenim.
al se teško mijenja to što da ti Bog,
ne postoje zvjeri srca pitomog.
za moje dobro gazi me,ne daj da život mazi me,
za moje dobro muči me,da budem loša uči me.
ako me voliš rani me,i pustim da ti vratim ja
jer samo dobrim curama uvijek se ružno dešava...

GOCA BOŽINOVSKA - neodoljivo
dugo nisam čekala zoru na muškom ramenu,
dugo nisam imala nikog i nemam namjeru
da budem tvoja tek radi reda da ti u srcu budem gost,
da budem tvoja,tek da bih rekla kako sam prekinula post.
dugo poslije njega nisam nikog ljubila,
dugo poslije njega nisam se usudila
da budem s nekim o kome ne znam ni koju boju košulje voli da nosi,
kaži mi ko si,jer ovo s tobom plaši me.
Neodoljivo me podsjećaš na njega,
dok te gledam mogla bih da predam
srce svoje ko po navici.
Neodoljivo me podsjećaš na njega,
samo ne znam da li mi to treba,
još me bole stari ožiljci.
dugo nisam rasplela kosu na tuđem jastuku,
zato samnom imaj strpljenja jer znaj da ne mogu
da budem tvoja tek radi reda da ti u srcu budem gost,
da budem tvoja,tek da bih rekla kako sam prekinula post...

INDIRA - moj živote
imala je rijeka most,imao je kuću gost,
imalo je vrijeme sjaj,imala je ljubav kraj.
kako si tugo,šta mi radiš sada,
nema te dugo a ja se navikla.
Moj živote dal si živ,ako jesi dobro je,
da mi kažeš ko je kriv što smo tužni oboje.
Moj živote dal si živ,ako jesi dobro je,
gde su stari drugovi,dal je isto ko nekad
kad smo djeca bili mi.
srušio je neko most,otišo je negde gost,
nema više vrijeme sjaj,samo ljubav ima kraj.
kako si tugo,šta mi radiš sada,
nema te dugo a ja se navikla...

sljedeći put druga runda : sejo kalač,stoja,sanja dorđević,miloš bojanić,seka aleksić...

02.07.2005. u 00:04 | 5 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

i tak...

večeras opet s ovima iz sigeta...urokali se oni...a ja zujim okolo...e da,da se pohvalim,danas sam bila u shoppingu i kupih ja jedan traper šos,malo do iznad koljena,jedan plavo bijeli minjak-preslatki,torbicu,tj torbu nije baš torbica,malo je veća,od trapera je svijetlo plava sa narančastim cifom.to sve u terranovi,a u tally weijl-u sam si kupila super majicu,onak izgleda ko potkošulja,uska je,ima malo čipke,i ima neš roze boje..i mokasine sam si kupila,bijele...uglavnom,(pre)zadovoljna sam...neki će sretnici imat čast pa će me vidjet u nečem od navedenog sutra! hihi:)) aj ljudi,pusek:)
pi.es.:danas sam vidla svoju plavušu vanu nakon dugog vremena!:))

01.07.2005. u 23:57 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------