Tekstovi by Lidy

29.01.2011., subota

Rastanak

Zašto smo se rastavili
moj dječaće mio
što si svoju malu sreću
....samu ostavio

Ko če sada kosu crnu
da mi nježno dira
ko če meni šaptat nježno
....dok muzika svira

Vrati mi se moja srećo
opet me pomazi
bez tebe sam u samoći
...niko me ne mazi

zagrli me kao nekad
stisni me na grudi
kao nekad da zaplačem
da ne vide ljudi....

- 19:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prsten od zlata

Probudim se često noći
s prstenom od zlata
zamagle se rosom oči
s pogledom na vrata

zašto opet mislim na te
...svaku noć se pitam
bez ljubavi i bez sreće
ulicama skitam

I tražim te i tražim te
u bezbroj lica nevoljenih
i čekam te a nema te
a sve jače volim te...

- 19:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ma daj

Ma daj,daj,daj dodirni mi grudi
....prstom dotakni
nek svijet poludi

Ma daj daj daj uz mene budi
....pogledom svojim
svu me uzbudi

Jer ja ti dajem život
i pružam razonodu
ja ti pišem pjesme
i ulazim u modu

ja sam malo luckasta
ali sve razumim
al najljepše je ipak
...kad te strasno ljubim

- 19:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.01.2011., nedjelja

Muzike zvuci

Još jedna kap na mojoj kosi
još jedna želja u oku mom
plavo more daleko me nosi
dok čeznem i sanjam za ženom tom

Negdje se čuje muzike zvuk
pogledom pratim sunčev sjaj
možda je dobro a možda i nije
što jednom ljetu dođe kraj

Sjetih se kasno da jedno ljeto
može pružiti teške boli
samo zbog jedne plave žene
koju moje srce voli...

- 20:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ljubi me otvorenih očiju

Kada te druga bude ljubila
reci joj...i ona je tako
al ona me ipak izgubila
i nije joj nimalo lako

Ljubila me otvorenih očiju
jer mislila je da sanja
ništa nema sem dugih noćiju
ostala je sasvim sama

I jednog dana kada umre
ja ću plakati za njom
nema je da mi suze briše
jer plačem za ženom tom

- 20:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tiho,najtiše

Tiho najtiše...ubijam tišinu
pogledom pratim sjene
znaš da volim...tvoju blizinu
znaš da rastem...pored tebe

Navikla sam da kratko traje
ono što nemogu voljeti
ja znam ljubav da dajem
jer sutra me neće biti...


- 20:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

da mi je

Da mi je još samo jedan dan
staviti ruku u tvoju kosu
još jedan ljubavno san
i našu jutarnju rosu

da mi je još samo jedan život
da ti kažem koliko te volim
pa nek nestane ovog sna
iako se toga bojim...

Da mi je još jedna riječ
i to bi bilo dovoljno
jer srce je i tako već
sasvim slomljeno...

- 20:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Na rastanku

Na rastanku s tobom
bilo mi je teško
oči su me pekle
ti prokleta greško...

Nisam suze lila
kao druge žene
jer sam sretna bila
imam uspomene...

Nek te sreća prati
proklinjat te neću
nek te druga shvati
ja ti želim sreću...

- 20:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ja more i školjke

Nečujan uzdah....
ja,mjesec i poneka školjka
zaustavljam dah
....ljubavi moja

U daljini plovi brod
možda nosi mrvu sreće
dolazi još jedan dan
i jedna junska veče.
.
.Gdje si dušo,gdje si zlato
pitam more pitam sebe
dali će me itko shvatit
dali će mi vratit tebe???

- 20:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Još te želim

Padao je prvi snijeg
onog jutra kada sam te srela
zasvjetliše plave oči
jer sam tvoju ljubav htjela

Počelo je cvati cvijeće
tog proljeća poslije zime
shvatila sam nemam sreće
ostalo je samo ime

Stiže ljeto i ljubavi nove
s drugim svoju ljubav djelim
on me svojim cvijetom zove
al u duši još te želim...

- 20:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tišina,noć,zvijezde
sama sam u toj noći
želim baš ovog trenutka
jedne nježne plave oči...

Čuje se lagani povjetarac
ja lice okrečem prema njemu
ljubi me mali komarac
...romantičnu i snenu

- 19:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kada umrem

Suzama ču zaljevati
one ruže što si meni dao
i kad umrem ti se sjeti
kako si me nekad zvao

Uvenut če bijeli kamen
gdje se naša ljubav rodi
zaplakat če prijatelji
i mala ptica na slobodi

Bila sam ti život
od kad si me sreo
a sad kuneš njega
jer me on uzeo...

- 19:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ja sam znala

Zašto mi je život gorak
ništa nije kao prije
dok sam bila djevojčica
niko povrijedio me nije...

Imala sam sve što treba
ali ja sam htjela više
i odjednom kao s neba
srce tebe upiše...

Ja sam znala da ču patit
i izgubit svoju sreću
ali nisam htjela shvatit
samoj sebi reći neću...

- 19:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ne pričaj mi o ljubavi

Ne pričajte o ljubavi mi više
jer uništi mi i ovo malo sreće
kroz prozor gledam kako liju kiše
tvoje ruke mene grlit neće...

Ne dirajte u rane koje bole
jer jedan čovjek odnio mi sve
odnio je dio sreće moje
ostavio me zbog nje....

Živim samo radi tebe
radi naše uspomene
a ti si me povrijedio
i do kraja uništio...

- 19:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tko

Ko ti usne sada ljubi
i miluje bijele grudi
ko te sada svojom zove
a bila si sunce moje...

Ko ti pjeva mjesto mene
i ljubi oči divne snene
ko ti zadnji uzdah krade
uz nježne zvuke serenade...

Ko te dira usred tame
dal pomisliš nekad name
jel ti briše prve suze
oni što te meni uze...

- 19:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tvoja sam

U ovoj ti pjesmi poklanjam sebe
ko nekad davno na obali mora
dok pogledom dugom gledam u tebe
osjetiš li da sam samo tvoja???

Ova ti pjesma nek kaže sve
o oku koje si volio do neba
te oči su noćima suze lile
jer moja ti ljubav više ne treba...

U svakom slovu tvoje je ime
na usnama još je poljubac tvoj
sjeti se nekad te hladne zime
jer samo si tada bio moj...

- 19:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prijatelji

Dobro veče društvo staro
srce mi je skroz ranjeno
u meni je sve što imam
zbog ljubavi slomljeno
težak put me vama donio...

Nesretna sam prijatelji
bez ljubavi i bez doma
samo ovu mrvu duše
i prokletog života moga
ja vam noćas poklanjam...

- 18:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ne plači

Kada odem ja
nemoj plakati
doće neka druga
što če te ljubiti....

A čemu plač kad znaš
da došao je kraj
i mala zvijezda na nebu
polako gubi sjaj...

Još nočas ljubi me
privij se uz mene
o!prokleta sudbino
oduzimaš nam sve!!!

- 18:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Bez ljubavi

Ti da odeš od mene
umrla bi bez tebe
jer svu ljubav i smijeh
sve suze i grijeh
....tebi poklanjam.

Postao si moj život
i zbog tebe ga živim
a da odeš jednog dana
ostala bi sasvim sama
bez poljubca i dodira
kao cvijet bez leptira
kao ptica bez svog krila
bez ljubavi šta bi bila???

- 18:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.01.2011., subota

pjesma

U par godina koliko sam ovdje,otkrila sam blogere neke
.....i nočima čitala stihove...sretne i sjetne....

NUTRINA kroz život bori se sama
al piše pjesme da boli glava...
NADANJE tu je,draga i mila
nema je često,al u duši se skrila...
ELWA je pjesnik što dušu ima
njega bi mogla čitat satima
a šta o SVEMIRKU da napišem sada
kad svaka riječ bila bi mala...
USJENiVRBE osjećam toplinu
jer divna je žena...ta draga sjena
Dok ALBA_ISTRIANA u plavetnilu pliva
nježnost je svoju u školjci skrila,
Nedavno se pojavio zaljubljeni TU_SAM
Lijepo piše i za svoju kaplju diše...
ZLATNAZITNAPOLJA piše duboko
i dok je čitam zasuzi mi oko
SNOVIDJENJE moja plavuša mala
neznam zašto al jako mi je draga
O YONG YONG ti nemoraš ništa reči
dovoljno te pročitat i suza če poteći
NASLJEDNICA tu je uvjek ide dalje
u svom turbo stilu...Bog joj dao zdravlje
A LEDENOSRCE od leda se topi
i nadimak taj baš mu i ne stoji
MODRINANEBA ne javlja se često
al svaka joj riječ ima svoje mjesto
MOJISTIHOVI zna kako se piše
kad napiše pjesmu to se ne briše
KORAKUSTVARNOST piše super
....i to je realnost
MENDUZA ti si super za mene
ne sramiš se čak ni vezat gobleme
CRNARIKA je žena za sva vremena
lovi lignje pa večeru sprema
RUSULA uh a šta za nju reči
žena koja voli i živi u sreči
IMA NEKO a zašto bi krila
što me zove....Poeteso mila
POPETOV aparat kad uzme u ruke
uslika šta želi bez imalo muke
SJET SE šećer na kraju,i da je volim to svi već znaju
Kad ona piše sunce se skrije
A zvijezda malena od sreće smije...
Tu su mnogi što ne stanu u stih,al nemogu se sada sjetiti svih
blokirao mi mozak pa ču drugi put
nek oprosti neko ako je na mene ljut...

- 19:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

06.01.2011., četvrtak

sječaš li se

Sječaš li se mog poljubca
....poljubca i dodira
lagala sam da ne volim
...gitaru kada svira

Ludo sam ti vjerovala
noćima sam plakala
jer ti si bio meni sve...

A sad zbogom kažeš
ne vračaj se...ne trebam te
gledam te i znam da lažeš
...jer još uvjek volim te

- 18:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kad bi znala

Kad bi znala vratit godine
vratila bi te u život svoj
izgleda bilo nam je suđeno
da se jednom izgubimo.

Možda sam bila i puno mlada
pa te nisam zadržat znala
al voljela sam te najviše na svijetu
uzgajala ljubav na našem cvijetu.

Kad bi znala kako te vratit
zvijezde bi zaplesale za nas
jer nikad neču shvatiti
gdje da tražim spas....

- 18:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ostavih ga

Jednog proljeća
ostavih ga ja
nisam ni slutila
šta sam izgubila...

Majko jedina
boli me istina
zašto sam jedinog
teško povrijedila
a on me volio
od srca ljubio
o majko zašto me
...bog kaznio???

Jednog proljeća
kad ljubav nastaje
on je sa drugom
a život nestaje...

- 18:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Mislila sam

Mislila sam da ču pjevat
pjevat pjesme o životu
o životu i o sreči
o ljubavi i idili...

Ali tada nisam znala
da te stvari kad se spoje
mogu biti jako gorke
i da zbog njih mnogi ljudi
padnu negdje u život ludi...

Sada pjevam tužne pjesme
tužne pjesme o životu
o životu i o bolu
o ljubavi i razdoru...

O razdoru duše moje
što je nekad puna sreče
u idili i ljubavi
izgubila svoj život pravi...

- 18:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2017 (1)
Svibanj 2015 (1)
Svibanj 2013 (3)
Prosinac 2011 (14)
Srpanj 2011 (2)
Travanj 2011 (16)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (10)
Siječanj 2011 (24)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (10)
Listopad 2010 (18)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (5)
Lipanj 2010 (12)
Svibanj 2010 (20)
Travanj 2010 (18)
Ožujak 2010 (26)
Veljača 2010 (21)
Siječanj 2010 (17)
Prosinac 2009 (7)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (5)
Lipanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (6)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (23)
Studeni 2008 (33)
Kolovoz 2007 (15)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (18)
Ožujak 2007 (9)
Opis bloga
Moji stihovi, tekstovi, pjesme, poezija itd.