Tekstovi by Lidy

30.11.2008., nedjelja

Molim te bože

Gomila grijeha u meni stoji
a umorna duša zadnje sate broji
grijeh mi možda i život skrati
al' kako sada pred boga stati?

Oprosti mi grijehe molim te bože
tako je bilo i šta se tu može
možda je moglo i bolje biti
ja nemam snage ni suze liti.

Ja tražim spas svojoj duši
kasno je al' molim te to mi pruži
malo sam imao od svoga života
sad dušu mi spašava tvoja dobrota.

- 19:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Nebo

Kroz tamne sjene moje mašte
vidim nebo kako se otvara
anđeli pustiše svoju tugu
...u meni bol se stvara

To nebo plače samo zbog mene
možda je svjesno da nisam sretna
ne postoje više ni zore rumene
...ni divna ljubavna proljeća

U oblaku crnih misli
shvatim svoje velike greške
zašto korake napravi pogrešne
zašto mi nije malo ljepše.

Ne mogu pisat više pjesme
nebo me spriječi da nastavim dalje
slomi se nešto u mojoj duši
shvati da sreća dugo ne traje.

- 17:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Galeb

Bijeli galeb stoji pored tebe
boginja si ljubavi i sna
hej galebe ne proklinji mene
...prelijepa je žena ta

Zavoli je i ti prijatelju bijeli
a ko nebi kad je tako mila
ja te molim samo jedan dan
pokloni mi svoja divna krila...

Da sam ptica bila bi mi oblak
krio bih cjeli dan i noć
jer si nešto što baš niko nije
kriješ neku tajanstvenu moć!

- 17:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kraljica snova

Pitam se zašto je život proklet
od samog rođenja prati me tuga
nesretna zvijezda je pratilja moja
ni brata ni sestre ni najboljeg druga.

Ponekad krene nešto lijepo
al' u kratkom trenu sve se sruši
stvarno je sreća kratkoga vijeka
uvijek je nešto jače naruši.

Gdje stanuje kraljica snova
ja želim ljubav svoju
da nestane ovog u meni bola
i da osjetim ljubav tvoju.

- 16:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ne gledaj me

Želim ti svu sreću u životu
i ne pati puno zbog nas dvoje
jer gdje god da bila sjeti se da sam
željna ljubavi tvoje...

Ne ostavljam te stoga jer želim
al moram ići i to je sve
a kako živim i dali sam sretna
to nikad ne pitaj me...

Ne gledaj me sad kad je kraj
jer znaš da me boli to
i ja nemogu kao ni ti
shvatiti da je gotovo...

- 14:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Dio mene

I dok sam bio još dijete maleno
ja sam imao srce vatreno
vatreno srce za sve žene
jer htio sam da budu dio mene.

Dio mene,života mog
al što imam sad od tog
starost me obuze i tuga svlada
u meni postoji previše jada.

Dio su mene one i bile
al nisu gnjezdo kraj mene svile
ja starost svoju provodim sam
i nemam nikom ništ da dam.

- 14:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Žena za sva vremena

Danas si tako oblačna ko' nikad
a ja želim da zadržim osmjeh
još ovaj život voli me
jer voljeti nije grijeh...

Noćas negdje nemir cvate
i suton je svoju moć izgubio
još ovaj život mislit ću na tebe
na tebe koju sam volio...

Zadrži suze za bolja vremena
i u naručju mom postani dijete
dijete što noćas postaje žena
moja žena za sva vremena...

- 14:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Srce ko stjena

Opet ću početi pisati pjesme
pjesme o bolu a ne o sreći
jer da sam sretna svirala bi gitaru
a nebi pisala za ljubav staru.

Opet će noći ukrasti zvijezde
zvjezde o tami a ne o sjaju
jer one su brisale suze zbog tebe
i pričale priču o sretnom kraju.

I pisat ću sve dok sreća ne dođe
dok se ne sjeti da sam i ja žena
jer i ja imam srce u grudima
i ako je tvrđe nego stjena.

- 14:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Volim te drugačije

Osjećam potrebu da ti kažem
koliko mi nedostaješ
želim ti dati dio svoje želje
da i ti osjetiš ovu neopisivu potrebu zamnom...

Želim da budeš ja jednu noć
da sanjaš moje snove
da liješ moje suze
da budeš moja usna
koja te čežnjom doziva.

Budi moj tihi osjećaj
ne mogu sve nositi sama
budi moje duševno svanuće
budi moje svjetlo i tama.

Želim ti reći koliko te volim
ali ne onako kao i drugi
volim te dublje od mora
volim te više od plavog neba
volim te više nego što treba...

- 11:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nevjesta

U bijelom nevjesta pred oltarom stoji
dok jedna kaplja pokvasi veo
bolom su posuti tragovi moji
od onog dana kad' sam je sreo.

Vidiš li bože da diže lice
da moli sreću njenu da vratiš
pokušaj ući u njeno srce
pokušaj njenu tugu da shvatiš.

I mene zaboli tuga te žene
to ne može skriti bijeli veo
zašto nisi mislio na mene
onog dana kada sam je sreo.

- 09:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

29.11.2008., subota

Ja nisam

Ja jesam pjesnik i pjesme pišem
al' nisam vrijeme da boli brišem
ja nisam dijete al' jesam žena
ja nisam ljubav nego uspomena.

Ja nisam vjetar al' jesam tišina
u tvom životu još jedna avantura
ja nisam kiša već vrela suza
ja nisam more al' jesam bura.

Ja nisam stijena da čvrsto stojim
al' jesam prosjak da ljubav molim
ja nisam srna da se ljudi bojim
al' jesam žena i znam da volim.

- 19:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prestani biti sebična

Ti si božije čudo
jedan korak do savršenstva
uspjela si ući u svemir čista
i ostati uvjek ista...

Ti gaziš sitne duše
što kupe ostatke tvoje ljubavi
svi su pjani al ti si trijezna
i tako prokleto toga svjesna...

Kad čovjek pije pijan je kratko
a tebe popit želio bi svako
crno se vino pije polako
al tebe ko pije pijan je jako...

Ne sanjaš snove kao druge žene
život je za tebe lud i proklet
ne teče krv krz tvoje vene
al ko te proba želio bi opet...

Nemaš ti petlje borit se za ljubav
i bar na tren biti obićna
prestani biti ponosna na sebe
prestani biti sebična...

- 11:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

28.11.2008., petak

Tuđa žena

Ti si dragi sad daleko
godine su prošle duge
postala sam drugom žena
a još se borim protiv tuge

Svake noći ime tvoje
na usnama mojim stoji
sve sam suze isplakala
nema nikog da me voli

Još ponekad suza krene
kad se sjetim tvoga lica
još se sjetim tvojih riječi
bila sam ti ljepotica

Svake noći ja se sjetim
u haljini bjeloj stojim
tuđa žena postala sam
tuđa žena al još te volim.

- 18:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Dok sam ja...

Dok sam bila umotana velom ljubavi
tebi su uspjehe gazili porazom
i dok si ti prošao sve ceste
...ja sam tek propuzala.

Dok si zvijezde skidao sa tamnog plavetnila
ja sam božićne palila svijeće
i dok su tebe čekale nemirne noći
meni su blistale sve sjanije zore.

I dok ti nemirom oživljavaš prošlost
ja koračam stazama slave
i dok se umoran boriš sve jače
ja nastavljam ići dalje...

- 17:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ne pitaj ono što boli

Ti budi sretan pored mene
al ne pitaj nikad ono što boli
ja imam teške uspomene
i srce koje ludo voli.

Imam srce koje tebi dajem
ali pola ostaje skriveno
i kad nebi moram da ti lažem
jer mnogo je toga nerečeno

Al ipak budi sretan pored mene
jer ja sam žena koja daje sve
dajem dušu srce i poštenje
samo ostavljam uspomene

- 14:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

27.11.2008., četvrtak

Cvjetić bijeli

Osamnaest je imala ljeta
i bila je cvjetić bijeli
uzeo sam je za ruku
i poljubac dao vreli...

Oči su joj žarko sjale
a na licu osmjeh sreće
usne su joj moje dale
što joj drugi dati neće.

Sa osamnaest svojih ljeta
moj je labud bila bjeli
uzeo sam je za ruku
i dao joj život cijeli!

- 16:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ne ostavljaj me sad

Sjetiš li se nekad mene
dok te druga u snu ljubi
pomisliš li srećo moja
zašto te ja izgubi?

Sjetiš li se dok te ljubi
kako sam te i ja znala
sjetiš li se moga oka
i ljubavi što sam dala?

Ne ostavljaj me sad
sada mi je najteže
ne ostavljaj me kada boli
ova rana zbog ljubavi.

Sjetiš li se mog dodira
kao leptir ja sam bila
ona ljubit neće znati
kao što sam ja ljubila...

- 12:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.11.2008., srijeda

Tuđe breme

Dojdilo nosit ovo breme
moj živte ne poznajem sebe
ko' da mreža na licu se plete
puna sam ti moj živote sjete...

zgaziše me i ljudi i tuga
u tuđini ni brata ni druga
kome reći kada dođe vrijeme
da je teško nosit ovo breme?

Mislila sam da će ruže cvati
ako imaš kome ljubav dati
mislila sam da nemože bolit
ako imaš onog kog ćeš volit...

Ali nije tako moj živote mili
u tuđini moje srce cvili
ima nešto što mi mnogo fali
daj živote ako možeš dati.



- 12:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

25.11.2008., utorak

Djevojka sa mora

U maloj kućici kraj mora
živi jedna djevojka ko san
drhtavom rukom ona pismo piše
čeka dragog skoro svaki dan.

Duša jeca a srce joj plače
Mala ruka jednu sliku čuva
pati svake noći samo jače
zbog očiju koje sve joj znače.

Vrati mi se srećo mog živoa
dođi svojoj djevojci sa mora
suzne oči diže prema nebu
gdje je bože stara ljubav moja?.


- 17:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Molitva bogu

Po stoti put ja klečim pred bogom
molim samo da vrati mi tebe
uzalud osluškujem zvuke sa neba
jer nema te nema kad meni treba...

Treba mi samo jedna topla rijeć
i zagrljaj čvrsti za pouzdanje
al ljubav tvoja umrla je već
čak te i viđam sve manje i manje...

Sve manje se nadam povratku tvom
al uzdah me guši od susreta s tobom
ta će mi slika zauvjek ostati
i dalje kroz život me pratiti...


- 16:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.11.2008., ponedjeljak

Boli ljubav

Nisam ja kriva za sve
Previše boli ljubav
Imam sve al nemam nje
Ljubavi koja mi treba...

Pitam se zašto i pitam dokle
Nemože uvjek biti ovako
Oči se od suza stakle
Zašto voljeti nije lako?

Gdje god da okrenem glavu
Uvjek je nesreća tu
Povrijedih staru ranu
Izgubi sreću svu...


- 17:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.11.2008., četvrtak

Želim da tvoja šutnja znaći dobro

Kroz prozor što koso gleda iznad mene
..ulazi nemir.
Moj nemir je tvoj lik
moje more su tvoja šutnja,
a tvoj smijeh zvoni mi u svijesti
i progoni me... a ja im trćim u susret
i stvaram muziku.
Proganja me ta melodija,
a ja napinjem sluh da je čujem
i od nje stvaram tvoj lik.
Bojim te se ali te očekujem
....iza ugla u nekom mračnom kutu..na putu.
No gledam te samo u snovima koji donose bol
.....ali ipak..traje.
O blagoslovljeni neka su željeni snovi i slatka bol.
I nakon svega ti šutiš.
Ja želim da je to dobar znak
no nisam sigurna,ti sigurno znaš,
...a šutiš.
Daj reci bar nekoliko riječi
reci ih noći ili vjetru
jer ja sam noć i vjetar sam....
Reci ih bilo kome i ja ću biti bilo tko
bit ću što želiš iza dvije riječi !!!


- 18:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.11.2008., srijeda

Greška

Napisala sam pjesmu o tebi
pjesmu više nego tešku
u njoj sam napisala
tvoje vrline i jednu grešku.

Imaš šarma i ljepote
imaš dušu i dobrote
imaš usne ko jutarnje zore
ali nemaš oči kao plavo more.

Nisam čak sve ni rekla
nisam mogla suza me zapekla
kamo sreće da imaš samo greške
ne bi moje noći bile teške.

Ne bi sebi lagala u pjesmi
da ti oči nisu kao more
kada tvoje diraju mi dušu
kad me bude u sam osvit zore.



- 18:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Padala jesam

Samo jedan tren i sruše se sni
ne postojimo više ni ja ni ti
doći će neki sretniji ljudi
da nastave tamo gdje stali smo mi.

Znala sam gubit' i mirit' se s tim
al nikad ko sada boljelo nije
u svakoj sjeni tražim tvoje ime
i kad je ljeto drhtim od zime.

Padala jesam al dala se nisam
gazila druge i išla dalje
tvoj zrak sada i ja dišem
i samo zbog tebe pjesme pišem.


- 16:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Molim Te

Nisam ti htjela reći sve
Nisi ni znao jer bio si njen
Nisam ti rekla da te volim
A te noći htjela sam sve.

Jesen je stigla a još ne znaš
Nisam ti rekla sve zbog nje
Jesen je prošla a zima došla
I te noći sam htjela sve...

Proljeće rađa ljubavi nove
U mojim očima krije se bol
Sada me slušaj sad ću ti reći
Molim te molim sad budi moj.

Nisi ni rekao što si htjeo
Šutio si dok si samnom bio
Nisi ni rekao a ja sam znala
Htio si reći...da si me volio

- 16:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.11.2008., utorak

Tajenstvena žena

Samo šapat lista i žubor potoka
otkrivaju skriveni govor tvoj
samo pjev ptica,miris cvijeća i govor proljeća
uklapaju se u harmoniju tvoje tajanstvenosti.

Samo priča rijeke,oplakivanje žala
i beskrajna sreća dvoje zaljubljenih
odišu svježinom tvog mirisa
samo sigurnost majčina krila
i osmjeh djeteta odaju neobuzdanu čežnju za tobom.

Samo smiraj noći i buđenje dana
odsjevaju obrise tvoje ljepote
zagrli me tajanstvena ženo
i nemoj otići ni danas ni sutra...ostani.


- 19:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Svi smo grešnici

Bože molim te vrati ga meni
još jedan dan da ne umrem sama
gospode znam nije lako ni tebi
al pomozi još danas duboko sam pala.

Svi smo mi grešnici dragi bože
i svaćija suza je slana sem moje
bez njega ni umrijet se više ne može
primi me sebi djete sam tvoje.

Stotine ruku je pruženo tebi
mole za ljubav i blagostanje
mislim da nikom nije k'o meni
ja svakim danom tražim sve manje.

- 17:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.11.2008., ponedjeljak

Prošlost

Ostavljam prošlost iza sebe da polako guta prašinu
na mojim davnim porazima.
Ostvljam život...
nedirnutim skalama penjem se do neba,
prelazim krajnost, zaboravljam na očaj, gutam poraze,
zaboravljam tugu i vraćam se tebi.

Prebirem po ladici sjećanja
ostavljajući davne ludosti daleko iza sebe.
Otvarajući kovčeg vrijednosti,
prisjećajući se prošlog života i zaboravljajući sutrašnjicu
ostavljam ljude u prisutnosti onih koji...pate za ljubavi.

- 18:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tužan čovjek

Kroz sumorno jutro prolazi dan
na cesti čovjekov trag
sutra će ostati tužan i sam
čovjek što ljubim ga ja.

Niz umorno lice slijeva se bol
ne vidi nikog jer grize ga bol
žao mi je srećo,živote moj
jer ja sam kriva za to.

Sruših ti snove i puteve sreće
voljeh te kratko al iskreno ja
nikad srce vjerovat neće
da tako sam morala.

- 15:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kad bi bila

Kad bi bila prosjak bez imena
stajala bih ispod tvog prozora
i čekala izgladnjene duše
da mi udjelš malo milosti.

Kad bi bila bogataš sa imenom
dala bi zlato za jedan dan
da budem sa tobom i da te ljubim
samo jedan tren,samo jedan sat.

Da mi je biti blizu tebe
da te pogledom izludim do kraja
pa da drhtiš i da me moliš
da od moje ljubavi izgoriš.



- 14:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.11.2008., nedjelja

Koliko tebe u meni ima

Kapni mi na rastvoreni dlan
na crtu što je crtom života zovu
takni me vrškom jezika i ispij me do kraja
a do mojih očiju doprijet će svjetlost.

Ne zaglušuj svoj krik
vrisni silinom divljeg jelena
zapjevat ću pjesmu što je uvijek pjevam
a nikad je ne ispjevah do kraja.

Pusti da ti govorim šutnjom svojom
jer ona nikad ne laže
pusti da te gledam
jer oči nikad ne mogu biti grube.

Ako ti ikad zaigra oko
i ako zatreba ti neko bit ću tu
čekat ću svoj red
jer još ti mnogo treba da bi dobio sebe.

Ja sam dijete zvijezda
stih iz neke stare ljubavne balade
i opet sebe preispitujem
koliko tebe u meni ima.

- 21:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Zar sam opet bez tebe

Svojom sam krivnjom srušila želje i lude ideale
nabodoše me na mačeve skovane od čiste prevare i laži
moje usne ne zadrhtaše pogled mi ne potopi suza
tek možda očajnićki stisak ruke.

Ništa nije moglo odati moje otkriće vlastite prevare
samo mi ponekad pogled zamuti vrela kap sjete
nevjerna duša mi plače kao ciganske gusle
u sanjivim očima se razljeva nebo i cijedi se.

I do mog mišljenja dođe shvaćanje
zar sam opet bez tebe
ako otvorim srce bit ću zgažena
pustim li te u svoj svijet hoćeš li se snaći?

- 19:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

03.11.2008., ponedjeljak

Nesretna zvijezda

Nisam trebala biti rođena
tog divnog ožujskog jutra
za nevolje ja sam stvorena
sa tugom dočekujem sutra.

Nije bog na mojoj strani
ja sam za njega običan smrtnik
ja dajem ono što imam u sebi
i nikad drugog povrijedila nebi.

Nije me majka rodila sa zvijezdom
suđena bol stoji u meni
samo te molim pomozi mi bože
skini ovo što nosim u sebi.

- 16:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolovoz 2017 (1)
Svibanj 2015 (1)
Svibanj 2013 (3)
Prosinac 2011 (14)
Srpanj 2011 (2)
Travanj 2011 (16)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (10)
Siječanj 2011 (24)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (10)
Listopad 2010 (18)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (5)
Lipanj 2010 (12)
Svibanj 2010 (20)
Travanj 2010 (18)
Ožujak 2010 (26)
Veljača 2010 (21)
Siječanj 2010 (17)
Prosinac 2009 (7)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (5)
Lipanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (6)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (23)
Studeni 2008 (33)
Kolovoz 2007 (15)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (18)
Ožujak 2007 (9)
Opis bloga
Moji stihovi, tekstovi, pjesme, poezija itd.