mojdomjehrvatska

četvrtak, 09.02.2006.

Skočić: Bobič potvrdio golgeterske kvalitete

Sinišu Linića napala je viroza, nije igrao protiv Novalje. Nakupilo se umora, u tjedan i nešto dana proveo je u zrakoplovu 32 sata (Zagreb-Hong Kong-Jerez-Ljubljana...).

Davor Vugrinec je još jednom bio arhitekt riječke igre, geometrija i mašta, bez obzira na mekan (loš) teren stadiona na Krimeji. Dario Knežević - Rio u zadnjoj liniji djeluje samouvjereno goropadno.

Tri "novopečena" reprezentativca bitne su karike u Skočićevu lancu proljetne momčadi. Njihova forma određuje kvalitetu igre momčadi. Skočić je kao lijevu polušpicu umjesto Linića isprobao Krpana (zadovoljan je!), u sustavu 4-2-3-1, a u drugom poluvremenu na tom je mjestu igrao Vugrinec (desno Novaković), u 4-3-2-1, za one koje vole "brojke i slova" rasporeda igrača na terenu. Tadić i Prišć zadnji vezni u idealnoj postavi, a kasnije trojka Brkić (Anas Sharbini), Tadić, Kerkez (veoma dobar).

Dobra provjera pred prepunim gledalištem, jer glavna atrakcija bio je Fredi Bobič. Riječkoj se publici, kako dolikuje rasnom strijelcu, predstavio pogotkom. Već na otvaranju utakmice, i tako razoružao one koji su bili uvjerenja da je nekadašnji prvi strijelac Bundeslige za - staro željezo. Imao je još poteza, i jednu promašenu prigodu, ali kada sve saberemo, u 55 minuta igre, za zadovoljavajuću ocjenu.

- Bobič je potvrdio svoje golgeterske kvalitete, ali je još uvijek nespreman. Očekujem da će njegova forma rapidno rasti, jer prisutan je voljni moment, profesionalac je koji se ne želi kockati sa svojim imenom. Na trenutke pokazuje da može biti opasan za gol, ali od njega očekujem mnogo više - govori trener Skočić.

Bobiču 55 minuta, a ostalo Ahmadu Sharbiniju na poziciju srednjeg napadača. Svatko po jedan gol. Sharbini je nastavio tamo gdje je stao na kraju jeseni (11 pogodaka u prvenstvu i kupu), u dosadašnjim pripremnim utakmicama postigao je šest golova. Zanimljiva borba vodit će se za jedno mjesto, Skočićeva dvojba do pred sam početak susreta s Hajdukom 18. veljače na Kantridi.

- Ahmad Sharbini igra točno onako kako očekujem. Dobro je svladao linije kretanja, ulazak u prazan prostor, a ima naglašen osjećaj za gol - tvrdi Skočić i jasno daje do znanja da je Ahmad Sharbini trenutačno u prednosti ispred Bobiča.

Ali, novi ljubimac riječke publike ima pred sobom još deset dana priprema.

Ivančić umjesto Šarića

Rijekin je trener zadovoljan prikazanim u prijateljskom ogledu s uvijek tvrdim i neugodnim Novaljcima. Kaže, "bilo je smišljenih akcija uz dobar protok lopte". Hvali Rendulića, veliki je posao obavio na poziciji lijevog bočnog u obrani četiri (za vrat mu puše Bosnar...), a od 55. minute na suprotnoj strani obrane isprobao je Ivančića umjesto kapetana Šarića, koji nema pravo nastupa protiv Hajduka. Šteta, jer Šarić je trenutačno igrač Rijeke koji je u najboljoj formi.

- Ivančić je prva opcija, ali za sada samo jedna od varijanti - tvrdi Skočić.

Rijeka je cijelu utakmicu odigrala u jednom dahu, nije bilo pada kao na španjolskim utakmicama u posljednjih pola sata, Bobič je zabio svoj prvi gol. Uglavnom, na Kantridi caruje zadovoljstvo, od predsjednika Ježića preko direktora Koljanina do trenera Skočića. (Orlando Rivetti, Jutarnji list)

- 16:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Pred nebeskog Oca klekne s riječima od zlata predao sam zemju svetu u ruki Hrvata...














    MOJ DOM JE HRVATSKA

    Sve je lijepo kao na razglednici
    Radnici bez posla, klinci na ulici
    Starci čekaju red pred kontejnerima
    Gladni guraju sve u pučkim kuhinjama

    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba

    Sve je lijepo kao sa razglednice
    Dimnjaci bez dima, puste oranice
    Negdje ispod zvijezda još je tvoj kućni broj
    S pticama u parku tu na svome si svoj

    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba

    Na razkrižu s gitarom stojim i zamišljam
    da je bolji svijet, da sam bolji i sam
    Ponekad bude mi dovoljan sunčan dan,
    ničeg nije me strah, ja imam svoj san.

    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba

    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba

    Tvoj dom, tvoj dom, tvoj dom je Hrvatska
    Tvoj dom, tvoj dom, tvoj dom je Hrvatska
    Moj dom je Hrvatska aaaaaaa jejeeeeeee


Linkovi

  • Free Website Counters
    Free Website Counters

Svoje voli tuđe poštuj

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    HEROJ A NE ZLOČINAC

    Plaćeno Gotovinom
    View more video clips at Yashi

    Ante svi smo za te Pjesma za Gotovinu

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Rijeka u srcu Armada do groba

    Sude mi

    knjigu piše vitez roda moga
    u dalekoj zemlji okovan
    pa je šalje svojoj vijernoj ljubi
    pod zidine grada bijeloga

    ej, ljube moja, moga oka vilo
    idu dani ode godina
    da uzame nije tvoje tilo
    i da su me braća izdala

    sude mi
    zato što svoje volim,
    volim najviše
    što sam branio moje najdraže
    sude mi
    dušmani moja ljube, ali ne znaju
    da je istina
    voda duboka

    ej, djeco mila, vite grane moje
    upamtite što vam govorim
    ej, k'o ne ljubi i ne čuva svoje
    Božjeg lica neće vidjeti

    sude mi
    zato što svoje volim,
    volim najviše
    što sam branio moje najdraže
    sude mi
    dušmani moja ljube, ali ne znaju
    da je istina
    voda duboka




    plati piće

    plati pice da ti pricu ispricam
    o covjeku s kraja prošlog stoljeca
    kad su zemljom tekle suze, krv i znoj
    a junaka bilo k'o u pjesmi narodnoj

    sloboda je zid s cvrstim vratima
    a hrabrost je kljuc što vrata otvara
    bez pitanja otš'o je medu prvima
    i nije ga bilo pet dugih godina

    ej, procvala mi ruža kalemljena
    zemljo moja suzom natopljena

    u kamenu slova pišu stoje ponosno
    navik živi onaj koji zgine pošteno
    i zato ne bole rane, rane duboke
    bole laži i prevare, rijeci pogane

    kad se poslije svega kuci vratio
    sto puta je rukom na se krenuo
    krenuo pa stao jer i kad nemaš kud'
    cekaj, Bog sve vidi i nije uzalud

    ej, procvala mi ruža kalemljena
    zemljo moja krvlju natopljena

    u kamenu slova pišu stoje ponosno
    navik živi onaj koji zgine pošteno
    i zato ne bole rane, rane duboke
    bole laži i prevare, rijeci pogane

    za ovakve stvari krivi smo i mi
    jer smo na junake svoje pljunuli
    i tu prica moja ne završava
    plati pice, prijatelju, znam ih puno ja