Aktualne pogodnosti:
  • Popust 5% za sve narudžbe primljene na MojAvon@gmail.com
  • Do NEDJELJE 5.2.2006.: Poklon uz svaku narudžbu veću od 100,00 (Glicerinska krema za ruke s silikonom), 200,00 kn (noćna krema za lice) ili 300,00 kn (praktičan ženski novčanik).
  • Besplatan katalog!

MojAvon: Muškarac u Avon svijetu

petak, 03.02.2006.

Druga isporuka je tu!

Sinoć mi je stigla druga isporuka od Avona. Ovaj put sam naručio Avonove proizvode za 10 kupaca. Proizvodi (2) koji mi nisu bili isporučeni u prošloj isporuci, stigli su sada pa ih mogu proslijediti kupcima. Kupcima koji su čekali zahvaljujem na strpljenju!
Mislim da ću danas stići isporučiti sve proizvode svim kupcima.

kako nikad sve ne ide glatko - pojavio se novi problem. Avon je uklonio katalog broj 2 s weba pa linkovi na stranice tog kataloga iz ovog bloga više ne rade. Kako blog.hr ne omogućava upload slika, a besplatni servisi su nestabilni, trenutno tražim rješenje kako bi izbjegao slične buduće probleme. Jedno rješenje koje mi pada na pamet je zakupiti prostor na nekom blog servisu koji omogućava upload slika. Možete li mi preporučiti neki?

Trenutno je aktualan katalog broj 3. Prvi termin za slanje vaših narudžbi je (ova) nedjelja 5. veljače. Drugi termin je 12. veljače. Nakon drugog termina moram napraviti pauzu zbog privatnih obaveza nakon kojih odlazim na put. (Što mislite o čemu se radi? :) Na žalost obećao sam curi da neću pisati o tome.)

Sljedeći termin narudžbi je 19.3.2006. i nakon tog termina nastavljam s redovitim tjednim narudžbama.

I za kraj napomena: Ako naručite do nedjelje 5.2.2006. i ukupan iznos bude veći od:
- 100 kn --> dobiti ćete na poklon Glicerinsku kremu s silikonom
- 200 kn --> dobiti ćete na poklon noćnu kremu za lice s ekstraktom Aloe i Avokada
- 300 kn --> dobiti ćete na poklon praktičan dvobojni (crni s crvenim ukrasom) ženski novčanik.

Slobodno mi se obratit s pitanjima ili prijedlozima na mail!

- 12:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj izbor
Hidratizirana koža - Klikni me!