Savršena osoba je ona koja je svjesna svojih mana i nastoji ih ispraviti

dragi moji!

evo da vam se malo javim prije nego pomislite da sam napustila drustvo blogera...ehm, nisam.
da, mozda malo rjede pisem postove. ne shvatite to osobno zubo, samo imam manje slobodnog vremena...i mozda mi se malo ne da...i mozda malo mi ponestaje ideja za pisanje.

i zato ovaj nazovi predgovor smijeh

ovako...

prije nego što pročitate ovaj post, moram vas upozorizti. nemojte ni slučajno zakoračiti u svijet mojih riječi računajući na to da će biti bolji od prošlog, i najbolji uopće.
jer morat cu vas razočarati.
pisanje raznih postova na razne načine, uz razna raspoloženje i na razne načine, saznala sam kakvi vam se postovi navjiše sviđaju i koje najvise cijenite.
i tako znam da ovaj nije jedan od njih.
da bi bio dubokouman, mora se zbilja duboko zakoračiti i pročitati ga s velikom koncentracijom, bez ikakvih pretpostavki o sadržaju. čistog uma.
rijetki ce uspjeti. čak ni ja mozda zbilja ne shvacam u potpunosti sto sam htjela reci. olovka je samo pisala. riječ po riječ...

ovaj post sastojat ce se od dvije odvojene price. one nemaju veze s mojim osjecajima, dogadajima i razmisljanjima. na prvi pogled mogle bi se ciniti glupe i totalno nerazumljive. a ima takvih pjesama i prica. (kao sto je jedna koju smo napisale andrea i ja...ime joj je ja ovu pjesmu ne razumijem. LOL rofl)

stvarno ne znam.

mislim da ste sada spremni na citanje. nadam se da ce vam se ipak svidjeti.
inace ove su price pisane na engleskom, ne znam zasto...krenem i...
medutim, prevela sam ih na hrvatski. ne samo zbog lakseg razumijevanja i citanje, vec i iz razloga sto vecina rijeci nije vjerojatno gramaticki tocno napisana, a i neki izrazi vrlo su moguce krivi. glavno da ja razumijem nut

eto, hvala na razumijevanju. poslije prica vjerojatno cu jos par sitnica napisati, i, kao sto sam obecala, objaviti neku pjesmicu s one stranice.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IGROKAZ

Dokaz laži

uloge: osoba A, osoba B

osoba A: wow, tvoj nos je stvarno velik! lažeš li tako puno ili što?
osoba B: ja ne lažem.
osoba A: lažeš li sada? lažeš, lažeš!
osoba B:ne, moj nos je prirodno velik.
osoba A: ne vjerujem ti.
osoba B: ni ne moraš.
osoba A: pa, i neću!
osoba B: ok.
osoba A: ok.

tišina.

osoba A: kako može biti tako velik?
osoba B: ne znam.
osoba A: jer, ne vidim ti lice.
osoba B: i što da ja sad radim?
osoba A: ništa. samo...wow!
osoba B: ok.
osoba A: ok.

tišina.

osoba A: smeta li ti?
osoba B: ne.
osoba A: aha...izgledaš kao Pinocchio, znaš?
osoba B: nije me briga.
osoba A: da sam ja ti, ne bih mogla izaći iz kuće!
osoba B: ti nisi ja.
osoba A: da, imala sam sreće! wuff...
osoba B: ok.
osoba A: ok.

tišina.

osoba A: ružna si.
osoba B: to nije tvoj problem.
osoba A: znam, samo sam ti morala to reći.
osoba B: pa, hvala ti.
osoba A: nitko se nikada neće zaljubiti u tebe.
osoba B: dobro, što ti želiš?!?!
osoba A: ništa. samo ti govorim istinu.
osoba B: to nije tvoj posao, u redu???

osoba B se okreće i trči sa suzama u očima.


prilično je lako nekoga iznervirati, zar ne?
čak je i najtvrđu stijenu moguće slomiti.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PRIČA

Zovite me sudbina

"Sve ovisi o tebi", rekla je. pogledao sam je sa suzama u očima.
"Zašto ja?"
"Zato što si ti sudbina."
nisam mogao vjerovati. to je nemoguće.
"Sada možeš činiti što god želiš. sve ovisi o tebi", rekla je ponovno istinu u koju još uvijek nisam mogao povjerovati.
"Želim te držati zauvijek u svojim rukama", prošaptao sam.
"Možeš. moje tijelo, vječnost - sve ovisi o tebi."
osjetio sam da živčanim. sve je to bilo previše za mene.
"Prestani to govoriti! ništa ne ovisi o meni!"
želio sam se probuditi. bila je to noćna mora.
"U redu, ako ne želiš, neću o više nikada reći. ali to je istina."
ne. nisam to mogao podnijeti. počeo sam plakati.
"Samo me drži", rekla je. i ona je plakala.
odlučio sam.
proveli smo ostatak života zagrljeni.
dok napokon nismo - umrli.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eto. to je to što sam željela reći. tko kuži, shvatit će.
slušajte, nadam se da vam se sviđa. barem na neobičan način.

a sada ću objaviti jednu pjesmu (koju nisam ja napisala).

Sweet dreams of you
Every night I go thru
Why can't I forget you
and start my life anew
Instead of having
sweet dreams about you

You don't love me,
it's plain
I should know
I'll never wear your ring
I should hate you
the whole night thru
Instead of having
sweet dreams about you

Sweet dreams of you
Things I know can't come true
Why can't I forget the past,
start loving someone new
Instead of having
sweet dreams about you


heh, mislim da bi to bilo to...vrijeme da napišem doviđenja. napustim ovo mjesto u kući.
mogu li se odvojiti? zaboraviti da sam ovo pisala...barem na neko vrijeme.

ne, ima još par stvari koje bih voljela reći.

ovog tjedna u umagu se igra međunarodni ETA turnir za djevojčice i dječake do 14 godina. trebala sam igrati kvalifikacije, što me dosta bacilo u bed. stvarno sam željela ući direktno u glavni turnir.
jučer sam otišla na prijave za kvale...i saznala da sam ipak upala. velika je bila moja sreća. kao da je velik teret pao s mojih leđa.
ne, priznajem, nije to velika stvar. ali me veseli.
jedva čekam utorak. da dođem u umag spremna na meč. da vidim sva ta poznata lica...od dečki nitko tko me zanima mislim neće biti. ali napokon da me nije briga. prijateljice...

što se UPRAVO SADA događa u mome domu i na meni...

znam da vas to baš i ne zanima, ali jbg. došlo mi je da to napišem.
ovako:
ostatak moje najdraže obitelji (znači mama, tata i brat) gledaju formulu 1 na televiziji. sada su reklame.
stol je pospremljen (ja nisam imala prste u tome smijeh)
ne znam što još.
a ja...
imam neke kratke plave hlačice, plavu majicu na kratke rukave, crne japanke, crne nokte, kosu svezanu u rep, osmijeh na licu sretan...
sad vam je sve jasno.

uf, gle kako je dugacak post ispao! morat cu prestati dok mi oci ne ispadnu iz glave.

laku noć, dobri svijete, ja odoh u visokim čizmama.
(rečenica koja mi se 9. 5. 2007. u 22:25 motala po glavi...bolje ne pitajte...nut zujo)

i tako ja idem. ovaj post bit ce svijetloplavi.

vaša
illona kiss

P.S. nadam se da vam se sviđa moj novi dizajn, ali bit će samo dok ja ne smislim neki bolji pa ga naručim...lol...na tome zahvaljujem luciji (eto ti malo reklame...lol)

eto tako, sad stvarno idem, idem...
papa
pusa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

26.08.2007. u 13:35 | Broj komentara 48 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

ah,ne znam ni sama.blog kao blog.samo što je ovaj napokon moj!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

O meni (vjerujte mi da mi se ovo uopće ne da pisati,ali znam da ja uvijek to čitam):

Cijenjeno ime: Illona
Godine: 14
Mjesto: Rijeka
msn: illona_14@hotmail.com
Volim: par ljudi,biti zaljubljena u pravu osobu(pretpostavljam da to volim,iako mi se nije do sad desilo),kad me vole,komplimente,ponekad plakati,biti najbolja,pjesme,pisati,čitati,lijepe misli,šminkati se,dobivati,poklanjati,ogovarati,kupovati......
Ne volim:laži,školu,nemoć,neke ljude,sram,blokadu mozga,neiskrenost,sebičnost,razmaženost,lažna prijateljstva,ignoriranje,glupe ljude,kad sam zaljubljena u krivu osobu(uvijek),kad dođe velik račun za mobitel,živčane ljude.....
Ljubav:jebem ti ja ljubav

Pjesme koje mi se posebno sviđaju (ne da mi se stavljati riječi ili spotove):

Big girls don't cry - Fergie
When I'm gone - Eminem
Don't cry - Guns 'n' roses
Do you know - Enrique Iglesias
Yesterday - The Beatles
Shut up - Black eyed peas
My immortal - Evanescence
Goodbye my lover - James Blunt

Ima ih još,ali sad se ne mogu ničega sjetiti...(blokada mozga)

Linkovi blogova koje najcesce posjecujem...

mateja - moja najdraza metalka s odlicnim nazalost uvijek depresivnim postovima
andrea - zanimljiv blog frendice (evo andrea je li tako bolje?!) u skoli i na tenisu...hehe
klara - ludaca koja me uvijek nasmije svojim avanturama
lucija - super cura koju nikada nisam zapravo upoznala ali kao da jesam
lucijini dizajni - super su mi
kety - frendica iz razreda, pise jako lijepe postove
zvone - frend s turnira s vrlo sportskim blogom
rea - frendica s turnira



Sličice:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Big Smile Images

Big Smile Images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us