MojaSavana

26.09.2021., nedjelja

ja sam savana

Preljep dan, vjerojatno jedan od zadnjih ove godine. Sretna sam što sam danas slobodna, djeca spavaju (volim kad spavaju :P), žao mi što ne natjeram sebe da sjednem na terasu, ali i ovako sunce je u kuhinji, sve je čisto i lijepo.
Ponekad mi padne na pamet da bih voljela imati još jedno dijete, iako sam vjerojatno zakasnila za to, ali dobra sam s djecom, zaista dobra.
Volim djecu i muškarce, znam sumnjivo i nespojivo :D

Ne znam što dalje raditi? Mogla bih ići još u školu, usvojiti djete, upoznati muškarca? Sve ove što poznajem, jednostavno prekrižiti.
Želim šansu za reći bog ja sam Savana, i možda bih trebala dodati žena s posebnom potrebom da ju se voli :D
- 10:49 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

bi li smjela

Linkovi


blog counter





mojasavana1@gmail.com

@mojasavana, 2019.