myspace

Dobro jutro!! - Moja konoba - Blog.hr

Moja konoba

ponedjeljak, 14.12.2009.

Dobro jutro!!

Iako je 22.45 ne znam koji bi naslov stavio na ovaj post budući da sam se probudio prije desetak minuta. I to me je probudio Tarantino sa šankerskom šprehom iz "Desperada" kad je tip popišao pol kafića za 300$.

Zbog snježnog jutra bio sam siguran da ću popodne otić popit kuhano vino do "Morčića" ili čak možda do štanda na tržnici koji je tamo postavljen kako bi pridonio predblagdanskom raspoloženju. Nisam još bio tamo, a čujem da je kul... Al hebiga... mimoišli smo se s radnim vremenima...

Nije Dan Republike i na televiziji nije Lepa Brena... Na televiziji je Bandić i ne mogu mu se sjetit imena jebo sebe senilnog... Priznajem da mi je već dosta ovog medijskog folklora oko Predsjedničkih izbora, iako znam da ono najgore tek slijedi i u folkloru slijede pokreti podizanja nogu prema slabim točkama u predjelu prepona... Tu su kandidatkinje Vesne u prednosti jer, iako su žene, muškije mogu podnijeti udarce ispod pojasa... Bez bolnih grimasa na licu... i s dozom entuzijazma, ali i pun pesimizma u neki pozitivni izborni rezultat, mogu reći kako imam svog favorita... i za razliku od parlamentarnih i lokalnih, na izbore idem glasati ZA nekoga, budući da sam do sada svaki puta osim u dva navrata predsjedničkih izbora, kamufliran velom kartonskih paravana uvijek zaokruživao brojčicu ispred imena „najmanjeg zla“... Sjećam se i da sam prije tih 5, odnosno 10 godina dosta gledao tih sučeljavanja i ulovio „pattern“ iliti po naški „obrazac“... Koncept je vrlo sličan „Parlaonici“, samo što klinci u svojim debatama nisu sposobni izreći toliko laži i gluposti... sličnost je i ta što je klincima nametnut „pro“ ili „kontra“ stav na zadanu problematiku, a predjednički kandidati na sučeljavanjima pokazuju svoje (ne)sposobnosti verbalnog puhanja u vlastita jedra gdje je cilj regate što dublje u crijevima biračkog tijela, uz obavezan manevar prolaska kroz analni otvor... Razlika je ta što klinci uglavnom poštuju načelo parlamentarnosti kao temelj za konstruktivnu raspravu i neometani dijalog...

Upravo zbog spomenutog pesimizma u neki povoljan rezultat moje kandidatkinje, bojim se da ću za drugi krug kad se nađem među kartonima s penkalom u ruci preuzeti obrazac glasovanja za manje zlo... i to čini mi se manje zlo dolosvno... rastom...
Kakav Joyceovski post... tok svijesti ili misli je jebena stvar... jer nisam mislio prvi post nakon dugo vremena posvetiti najvećoj metaforičkoj kurvi našeg vremena...i to sve zbog Milana... pa da... Milan je Bandiću ime... sad je rekao Togonal u Otvorenom... i ne mogu mu se sjetit imena jebo sebe senilnog...
Za koga ću glasat? E nema besplatnih reklama... Reć ću samo da volim žene i iako su mi crvenokose fetiš, ovaj put ću zaokružit ovu drugu, iako nije baš neki verbalni umjetnik (čitaj manipulator) i loše puše u svoja jedra... ustvari, možda baš i zbog toga zaokružim...

- 22:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31