Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














nedjelja, 29.07.2007.

Ljeto !!!!!!!!!!!!

Da da znam da je već počelo ljeto, al' u ovih sam se zadnjih 3 tjedana tako zabavila da je za mene ljeto tek počelo.partypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty

Prvo sam bila kod najF, zatim sam si konačno skinula s grbače jednog tipa, jučer je bila fešta u mom selu povodom otvorenja kapelice i bila sam kod jedne cure iz sela pa je ona pozvala još dvije F-ice i još njena mlađa sestra i još kućno kino i dobra mjuza savršen su spoj. Mi smo se ludirale, pričale, plesale, zabavljale partypartythumbupthumbupthumbuproflroflrofl malo tračale o našim slavnim - da slavnim - ljubavnim pothvatima kisskisskisskiss i bio je pravi party, a da ne spominjemo da smo se prenajele svime i svačim njaminjaminjaminjaminjaminjami Bile smo baš ludludludnutnutnut, al' to je prava ljetna zabava.

Danas sam rano ujutro išla na more, bili su mali valovi kako volim, a more je bilo osvježavajuće hladno, a i srela sam jednu staru znanicu iz Varaždina i pričale smo i pričale i pričale, dok smo si mi sve ispripovijedile šta nam se dogodilo tokom pve školske godine, šta nas očekuje je zbilja potrajalo, al' je glavno da nam nije bilo dosadno nonozijevnonozijevnonozijevnonozijevnonozijevnonozijevA i možete li vi vjerovati koje smo mi blesače? Već se duuugo poznajemo i nam kraju svakog ljeta si razmjenimo adrese i svaku ih zimu izgubimo zujozujozujozujozujo. Čak smo si i zadnje ljeto razmijenile i brojeve mobitela, al' opet je došlo do neke zabune u brojevima, tako da smo danas to konačno potvrdile pa valjda ne izbrišemo brojeve. I tako do podne i sviđa mi se još šta su opet došli susjedi islanđani ( al' na žalost opet mala dijeca ) al' njihov otac zna i engleski, a budući da moji genijalni starci znaju samo malo uvijek zovu mene da prevodim pa se tako mogu učiti engleski i dopunjavati ga. Danas sam se srela sa najF-icama, dečkom koji je išao sa mnom u razred i još jednim dobrim prijateljima kod škole pa smo se opet napričali i zabavili.

I eto sad sam se vratila i budući da im je ostalo mesa i svega fešta se produljila i za večeras pa ću sad skočit tamo možda je tko od mojih godišnjaka ili kakva nova hensom osoba a tko bi ga znao.

OK pusa

wavemah



| Komentari (12) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.