Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














četvrtak, 12.07.2007.

I evo i mene

Da da znam, znam nije me bilo dugo, al' ovaj put nisu krivi popravci već ovo vrijeme. Al' prvo se zahvaljujem na komentarima, to me jako iznenadilo, zbilja nisam očekivala toliko puno komentara smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehthumbupthumbup

A eto otkad nema škole, idiota od nastavnika i škvadre ja sam postigla rekord, svako jutro isto, svaki dan isto, koja doooosada zijevzijevzijevzijevzijevzijev nonononononononono. Ovo ljeto mi je trenutačno najgore, a ja jadna htjela uživati baš ovo ljeto i iz njega izvući sve najbolje. Već je 12. VII. a ja sam se kupala 'čak' 3 puta bangbangbangbang a od toga 2 puta sa mojom najnormalnijom obitelji na svijetu. Al' nemam se na šta žalit kako je krenulo od sada ćemo ići obavezno svaku nedjelju i to ujutro 2 sata, ako mi se posreći čak 2 sata i pol. AAAAAAAAAAA puknucupuknucupuknucupuknucu OĆU NA MOREE!!! Život nije fer ljeto, a nema mora jedva da sam dobila boju, ne znam kako mi je i to uspjelo, al' ajd bravo ja.

No nema veze jer u nedjelju mi se berma najF pa ću ostati kod nje neko vrijeme - NA MORU - hehe pa da se zabavim malo. A bit će nam super pričat ću vam.

Al' najdraže od svega mi je to šta ćemo ići u ponedjeljak navečer u 11 h gledat Harry-a Potter-a i red feniks. roflroflroflroflsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehyesyesyesyes Toliko to već čekam da sam baš uzbuđena, a i Harry Potter i sveci smrtnici mi izlaze 19. VII. i svima, al' svima ga preporučujem, jedino mi je žao šta sam na internetu banula na jedan blog koji u dvije rečenice kazuje najbitnije stvari: tko će umrijeti i kako će glavni likovi završiti. Jednostavno kad saam počela čitat i kad sam shvatila šta ta blogerica piše htjela sam se zaustavit, al' nisam mogla. Pa sam pročitala. Valjda su neki idioti iskopali negdje knjigu i objavili je na internetu, meni je samo drago da nisam nabasaala na nju. Jest da ne znači da je to točno, al' zbilja kraj je idealan. Aj, jadna ja toliko čekujem tu knjigu, toliko sam puta prevrtjela kako bi mogla završiti i onda jedna genijalka to objavi. Dobro to me neće spriječit da je pročitam čim je se dočepam i to ako budem mogla ( zbog roka u knjižari ) i više puta i da u noj uživam.

Dobro dosta sam se raskokodakala o mojoj omiljenoj temi ( ok jednoj od najomiljenijih tema ). E pa pozdravljam sve koji znaju kako more izgleda i molim sve da se nakupaju za mene jer mi zbilja fali more i to jako. Malo je bedasto da sam od mora udaljena 20 min vožnje a da se nisam okupala niti 8 puta ( to mi je omiljen broj ). A ništa papa mahwavemahmahwavewavewavewavewavemahmah



| Komentari (10) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.