Ja sam poput suze, nježna..Moj život je poput suze, prolazan..

Zašto je sve nestalo...I hoće li se ikad vratiti..

Stoji preda mnom i traži moj oprost. Ja šutim.
Ne prepoznajem njezino lice, kako li se samo promijenilo.
Ne prepoznajem joj glas, čujem samo neke nepoznate glasove. Je li to moja majka? Je li to zaista ona? Osjećam samo prazninu. Taj osjećaj je izbrisao sve preostale emocije koje žive u meni i ispunio svaki dio mog tijela, bez povratka, zauvijek. Kako li sam samo patila što nije bila uz mene kad sam je trebala, što nije dijelila vrijeme s jedinom kćeri svojom i što nije pitala kako li se samo osjećam zbog njenog odlaska. Sada više nema patnje, nema očaja, ali nema ni ljubavi. I dalje stoji preda mnom. U jednom trenu shvaćam da njezin povratak je besmislen, jer ništa njezino nije ostalo ovdje. Okrećem se bez ikakvog oprosta, bez riječi ili pravog poteza. Tiha molitva moga srca glasi: neka ode, samo neka ode. Ne mogu je gledati jer osjećam tugu, ne želim je čuti jer izaziva u meni bijes, ne želim da bude kraj mene jer nestale su sve pozitivne emocije koje sam nekad gajila prema njoj. No nekad je prošlost, nekad je bilo, nekad više nije sada. Preda mnom stoji samo praznina, i iako traži oprost ja ne čujem ništa.


Image Hosted by ImageShack.us

Topli pozdrav od Vaše Dušice..

17.09.2006. u 13:39 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Molim da sada postanem sretna.
Nakon dugog vremena da me zagrli radost.
Bez ikakvog izgovora, bez ijedne patnje.
U ljubavi, s tobom i nebom.
Griješim dok se pitam gdje je prošlost.
Nema je više, nestade bez traga.
Dodiri su krhki, nemaju svježinu
I postaju bezlični kao i ton.
Skrivena u sjeni što bez traga luta
I vjetru što dira blagu noć
Postajem ona koja bez sreće
Nalazi utjehu u liku drugog.
Pitam što znači ova bol
Koja dušu čini tako lakom
I ostavlja napuštenu negdje daleko
Samu u naručju tvom.
Želim da za kraj postanem sretna
Ta prividna maska što na licu stoji
Neka obriše suze i sakrije mene
U dugoj, mirnoj, tamnoj boli.

Image Hosted by ImageShack.us

Suze mogu izgraditi i najduži put do voljene osobe i povezati vaša srca..

Image Hosted by ImageShack.us

Koliko suza u mojim očima, toliko minuta u ovoj godini, toliko zvijezda na nebu i boli u mom srcu..

Image Hosted by ImageShack.us

Duboki mir me prati, i tišina,
Dok s kraja svijeta vuče se praznina,
Da zauvijek srce slomi
U trenu kada se i samo lomi,
Da zavlada dijelom duše
I gleda kako želje se ruše..
Pronalazim novi osjećaj u sebi,
U snovima se obraćam tebi.
Posljednji ti pozdrav moje ruke daju,
Kako napustiti one znaju.
Više nema slova, samo poraz ostaje,
Nema daha-sve spokoj postaje.



Image Hosted by ImageShack.us