*****************Words are the source of misunderstandings***

"Words are the source of misunderstandings"... - Blog.hr

04.04.2006., utorak

Koncert za kapljice, munju i grom


-Tok! Tok-tok! Tok-tok-tok-ton! Toook!
-Gdje si naučila tako lijepo bubnjati?
-Glazbena škola! Tok! Tok-tok-tok! Tok-tok!
-Vidi, vidi! Imaš li možda i light-show?
-Nego što! Sjajno i blještavo! Tok-tok-tok-tok!
-Kako ti se zove ta skladba?
-Koncert za kapljice, munje i grom. Tok-tok-tok-tok!
-Grom, veliš?
Odmah sam požalio što sam se upustio u razgovor s njom, ali prekasno.
Groooom!
Kad su mi se otčepile uši, provjerio sam partituru. Moje su se crne slutnje obistinile: u gromovoj dionici pisalo je crescendo, a ne kres u prozor. Ni muzičari više nisu što su negda bili.



- 22:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AutoHits.dk

Komentari On/Off

"Words are the source of misunderstandings"...

...rekla bi Exuperyjeva lisica, ali kako bez njih?

IP


Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Tko nije ljubio nikad,
taj sutra ljubiti mora!

Milan Begović





biblion@hi.htnet.hr
Copyright © Blanka Pašagić, 2005.

Copyright © Blanka Pašagić, 2005.