*****************Words are the source of misunderstandings***

<Words are the source of misunderstandings>

27.11.2005., nedjelja

Vrč ide na vodu dok se ne razbije

Navalio moj vrč te hoće li na vodu te na vodu, i krenem ja na Savu i čvrsto ga držim objema rukama, a on se dere Pusti me na vodu, pusti me na vodu, Ne može, kažem mu ja, razbit ćeš se, a on meni Ma pusti me, ma pusti me i otima se kao lud, i što ću ja s njim nego ga pustim kad je navalio, a on ti samo krc!, I kako ti je sada?, pitam ja njega, a on šuti, mutavac jedan razbijeni, i šutnem ja njega i kažem Zar ti nije bilo bolje tamo u kuhinji, što si zapeo Idemo na vodu, idemo na vodu?, eto ti sada tvoja voda pa si je pojedi!!
- Voda se pije, a ne jede - zaklokoče Sava i polije me po nogama. - To ti je zato što šutaš smeće u mene, zagađivaču okoliša!
- Ah, sad se javila prava po kojoj ribe plivaju jedino poleđuške - odbrusim ja njoj, zavrnem nogavice i odem u dućan po novi vrč. E, neće me taj nagovoriti da idem s njim na vodu ni da opet pukne cijev na Gregorijančevoj.



- 09:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.11.2005., srijeda

Humanitarna akcija za Filipa

Na portalu http://aukcije.biz zahuktala se humanitarna akcija za Filipa, čija majka piše blog o svome oboljelom dječaku.
Prihod već 4 aukcije namijenjen je dječaku Filipu koji boluje od bolesti krhkih kostiju, te mu je potrebna posebna njega. Njegova je bolest neizlječiva, a pogađa jedno od 20.000 djece. Filip je nedavno prošao kroz tešku operaciju, a čeka ga boravak u toplicama koji si njegovi roditelji ne mogu priuštiti. "Mnogi mu ljudi pokušavaju pomoći na razne načine, a ovo je naš način", piše Astrall.
Sav prihod od aukcija uplaćuje se na žiro-račun Filipove majke, a broj tog žiro-računa, ako i vi želite pomoći, nalazi se na blogu.
Svratite na aukcije, kupite komad zgodnog nakita ili knjigu, i pomozite svojim malim prilogom Filipu.
Učinite dobro, jer dobro se dobrim vraća. "Zaista, kažem vam, meni ste učinili koliko ste učinili jednomu od ove moje najmanje braće", kaže Isus. Matej 25,40.

- 23:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

07.11.2005., ponedjeljak

Znanje je moć


- Ruže su crrrvene, tajne su skriiivene...
- Gdje?
- Valjda u ruži.
- Misliš u pupoljku?
- Možda.
- Ne možda, nego svakako, jer bi inače ispale.
- Vidi, vidi, na to nisam mislio. A zašto onda ne pjevaju "Pupoljci su crveni"?
- Zato što bi se to onda rimovalo sa "Tajni su skriveni".
- Misliš tajni agenti?
- Ništa ja ne mislim. Ja znam.
- Blago tebi!
- Kakvo blago? Skriveno? Pećina? Gusari? Karte?
- Skriveno, nego što! Da ne bi gospodin možda i kartu?
- Bi!
- E, ništa od toga. Danas sam zadnju precvikao u šestici.
- 11:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

03.11.2005., četvrtak

Mačkica traži topao dom!

Imam 3 mjeseca, dugu dlaku, crne tabane na šapicama i crni repić. Jako sam umiljata. Tražim toplu ruku koja će me maziti, a ja ću zauzvrat presti, presti, presti...


Posjetite me OVDJE!
A možete se javiti i na E-mail: help@webstilus.net
Hvala, hvala, mijauuu!

- 12:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.11.2005., utorak

Repertoar


- Sinoć sam bio u HNK.
- I, što si gledao?
- Luster. To im je ove sezone najbolja postava.
- Originalan naziv, nema što. I, kako je bilo?
- Sjajno!
- Morat ću i ja otići pogledati taj Luster prije nego što ga skinu.
- Sumnjam da će ga skinuti.
- To si rekao i za Hamleta prošle sezone, pa su ga ipak skinuli.
- Da, ali on nije bio ušarafljen u plafon.

- 19:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AutoHits.dk

Komentari On/Off

"Words are the source of misunderstandings"...

...rekla bi Exuperyjeva lisica, ali kako bez njih?

IP


Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Tko nije ljubio nikad,
taj sutra ljubiti mora!

Milan Begović





biblion@hi.htnet.hr
Copyright © Blanka Pašagić, 2005.

Copyright © Blanka Pašagić, 2005.