mlinarec

05.08.2009., srijeda

Ferka dio 2

Blogeditor
Izlaz
Pogledaj blog
Alati za upload slika
ImageShack Photobucket IMGSpot TinyPic ImageWeb
Alati za upload videa
YouTube Google Video Dailymotion SplashCast
Novi post
Objavljeni (6)
Skice (1)
Otpad (1)

Prikaži postova po stranici: Odaberi: sve | ništa Edit Spremljeno Pregled posta Kategorije Slika Komentari Odaberi
Uredi post 05.08.2009.
07:42 Ferka dio 2

Prije tog strasnog augusta negdje u martu mjesecu na hodniku ekonomske skole zagrli me moja dobra skolska kolegica Mihra i sapnu:
-Idemo do terase da ti pokazem jednu curu.
Kraj smih ulaznih stepenica Gimnazije stoji curetak u crnoj skolskoj kecelji sa knjigama na grudima i prica sa svojim koleginicama lagano i oprezno pogledavajuci na prvi sprat terase jeli Mihra ispunila obecanje.
-Mihro ko je ona curica.
-Koja, jel ona sa dugom kovrdzavom kosom.
-Da.
-E onda ja vam vise ne trebam, reci cu joj da ces je cekati na izlazu poslije setog casa 7 i 20. Hoce da se upoznate.

Nekako prodje pet casova, godila mi je zajebacija Zelje i Joje na racun Gizde, a Zibin bi samo iz prikrajka dolijevao ulje na vatru tako da je zajbancija dobijala pozar malo vecih razmjera.
Da stvari ne bi izmakli kontroli tu je i vatrogasac Omer Subasic , stasita momcina, jak ko bik, sapne nesto Zibinom, ovaj ustaje i grli i ljubi Gizdu ko brata rodjenog.
I onda smijeh, samo se Zeljo ljuti i govori Joji :
-Meni je Zibin sumnjiv????
Joja je spadao u zagrebacke decke uredno pocesljan, obrijan, jednostavno sva sminka koja je potreba i kad ona rekne
-Zeljo, ne seri, ti si mi sumnjiv!!!
Onda svi grohotom padamo u smijeh, samo ja sve tanje i tanje.
Jos samo 45 minuta.
Taj sesti sat i nije bas tako tezak, cas razrednog starjesine Rizaha Beglerbegovica- Rize
Mi tad naivni mislili smo kad profesor udje u ucionicu i pogleda e to je to
Jes sipak.
A postovani profesor Beglerbegovic za svoje godine bio je malo procelav i cinilo ga starijim nego sto jeste.
Bio je lijep, prava muskarcina, nosio je predivne sakoe i kravate.
Znao je sve nase fore i fazone al, ga jebi mi to nismo tad znali.
Posto se na Zelji i dalje zadrzao lik srdzbe pita ga prof Beglerbegovic:
-Gospon, pardon , druze Saidu jaste to malo cas izgubili na kartama?
-Profesore ja naznam igrati karte, niti anjca niti pokera a o toj seljakoj tabli da i ne govorim.
E onda se prelazi na ti pa ce prof Zelji
-Zam ja Zeljo da si ti fini momak smo eto pitam, samo karta iliti nesto slicno moze tako naljutiti covjeka.

Jos je nesto bilo al vise nista nisam cuo, srce je tacno u 7 sati pocelo udarati. Pomisljao sam da ga cuju i oni iz prve klupe iako sam sa Zibinim sjedio u zadnjoj klupi do prozora.
Zazvoni tacno u 7 i 20 .
- - -


Postovi
Komentari
Boxevi
Dizajn
Postavke
Statistike

<< Arhiva >>