< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

O meni:

Ja sam Patricija. Imam 15 godina i idem u 1.razred Ekonomske škole u Puli. Vrlo sam "luuuuuuuude" prirode pa tko me upozna, nije mu lako sa mnom.
Inače me zovu-
patriša, patri, patričinđa...
da dalje na nabrajam.


Volim:
Zemljopis, matematiku
i povijest. Eddie Murphya, Harry Pottera i
Linkin Park.


Ne volim:
Njemački, hrvatski i biologiju. Neiskrenost, glumu i umišljenost.



Glitterfy.com - Glitter Graphics


my msn= mjusenka@hotmail.com

Free Site Counter






Free Music

Free Music



Free Music



Glitterfy.com - Glitter Graphics

Opis bloga

Svakakve potrebne i nepotrebne gluposti vezane za srednjoškolce.
Nisam baš neki "pjesnik" pa ako vam se sviđa čitajte.



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Mnogo je gore
Ne vjerovati
prijatelju
Nego se u njemu
Razočarati.



Glitterfy.com - Glitter Graphics


VIC
Što radi plavuša na klupi?
- Razmišlja o Cvar

(to će skužiti onaj kome je namijenjeno)


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Najljepši dan? Danas.

Najveća prepreka? Strah.

Najveća pogreška? Napuštanje.

Najlakša stvar? Pogriješiti.

Izvor svih zala? Egoizam.

Najljepša razonoda? Posao.

Najgora propast? Malodušnost.

Najbolji učitelji? Djeca.

Primarna potreba? Komunikacija.

Najveći izvor sreće? Biti koristan drugima.

Najveća misterija? Smrt.

Najveća mana? Loše raspoloženje.

Najopasnija osoba? Lažljivac.

Najgori osjećaj? Ogorčenje.

Najljepši poklon? Oprost.

Neprocjenjiva vrijednost? Dom.

Najbrži put? Ispravan put.

Najugodniji osjećaj? Unutarnji mir.

Uspješna obrana? Osmijeh.

Najbolji lijek? Optimizam.

Najjača sila na svijetu? Vjera.

Najneophodnije osobe na svijetu? Roditelji.

Najljepša od svih stvari na svijetu? Ljubav



Glitterfy.com - Glitter Graphics





Moje luuuuuude frendice

babe,  Image Hosting
Vivijana:
Iako sam je nedavno upoznala, sasvim je colllllll curka. Zabavna, "bolesna" i ludaaaaaaaaa. Posebice kad je riječ o stangi !!!!



babe,  Image Hosting
Selma:
Vesela, zabavna i duhovita dobrica. Sa njom nije nikad dosadno. Samo mi je žao što me mora svaki dan trpiti.



brunette,  Image Hosting
Kristina:
Otkačena i zabavna cura, (voli emitirati Josipu Lisac, i moram priznati da joj to dobro ide) uvijek spremna za akciju, pod to se smatra, izlazak u disko, isprobavanje novih stvari, a ostalo nije za "javnost". Nažalost, ide sa mnom u razred,tj.sjedi sa mnom u klupi, pa se nadam da suosjećate sa mnom.



babe,  Image Hosting
Matea:
Metalka, sluša Krepallicu, voli plesati, pjevati brkicu i matematiku. Ide u 1.razred Ekonomske škole u kojoj su joj najdraži Zahtila, Šikman i Škarica. Njezini uzori: Barbika, Ken i sv.Nikola, pa nek joj bude sa srećom 06.12.



prep,  Image Hosting
Morena:
Inače mirna, vesela i dobrica, a u sebi krije dušu v..ga. Ide u 1.razred Ekonomske škole u Puli u kojoj najviše voli matematiku. Voli izlaziti, družiti se i plesati.




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Interesting

Najduži poljubac svih vremena trajao je 29 sati bez prestanka. Taj je rekord ostvaren na jednom natjecanju u ljubljenju u New Yorku

U Španjolskoj je 1998. godine održano natjecanje na kojem je sudjelovalo više od 1600 parova, koji su se svi poljubili u isto vrijeme. Bio je to najveći svjetski simultani poljubac.

Kad se zaljubiš, tvoj mozak oslobađa kemikalije zvane endorfini, zbog kojih se osjećaš toplo ugodno i uzbuđeno. Zaljubljenost traje samo tri mjeseca, zato je treći mjesec hodanja mnogim parovima «kritičan».




Glitterfy.com - Glitter Graphics


...Neki cool linkachi...


...dea...

...dita...




Pjesmarice

Još i danas srce boli
još i danas pati.
Jer mladić kojeg volim
neće da se vrati.
Otišo je sasvim tiho
ne rekavši ni zdravo
mada je za moju ljubav
itekako znao.
Smijeh odlazi s moga lica
suza oko vlaži,
ostala je samo slika
a sa njome
mnogo laži.


........

Dani su loši, noći još gore,
uvijek te povrijede oni koji te navodno vole.
Dok su s tobom, stalno ti lažu,
a na kraju, dok odlaze,
ni zbogom ne kažu.


Valentine's Hate

Pričala sam ti
Nisi slušao.
Pisala sam ti
Nisi čitao.
Pokazivala sam ti
Nisi gledao.
Voljela sam te
Nisi znao.

love


Ljudi žele nešto reći,
ali misle da će se opeći!
Zato govori lijepe riječi,
jer je to put prema sigurnoj sreći!

valentine's day


Daleko si od očiju,
ali od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje,
ti si.
Nisi zvijezda, ni bog,
ni anđeo da te molim,
ali osoba koju
ludo i iskreno volim!

HEART iCONS


Moje oči sve ti kažu,
moje usne ti ne lažu,
moje suze koje bole,
kažu da još
te vole!


heart


Baci čašu visoko,
Past će na tlo.
Kamen u vodu,
Taknut će dno.
Granu u vatru,
Izgorjet će sva.
Baci mene od sebe
I umrijet ću ti ja!

hearts


Volio sam život,
Volio sam tebe,
Al kad bolje promislim,
Ko te jebe.

love


Žene su rođeni vozači.
Prvo te upale,
onda te malo vozaju,
onda te zgaze
i nakon toga
zaobilaze!

heart


Muškarac pri sexu
Potroši 2000 kalorija.
100 tijekom sexa,
a ostalih 1900
drugi dan
dok se hvali.


alone


Zelene oči zavode,
za plavim se luduje,
za crnima se umire,
a za smeđima tuguje!

love


Tvoja je ljubav kao potok
što iz raja teče,
zbog tebe je moj život
pun sreće.
Šaljem ti poljubac
slađi od meda,
ti si sve što mi
u životu treba.

Photobucket


Dok gledam dijamant
kako vječno blista,
pitam se zašto
moja sudbina nije ista.
Al` onda se sjetim
da imam tebe
i shvatim da dijamant
ima kraj sebe.

the


Ako ti gorko zaplače oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti duša,
ako nemaš koga da te sluša,
ako ikad vrisneš u snu,
nazovi me,
ja bit ću tu.

Hearts.


Ti bi jednom, ja bi više.
Ti bi glasno, ja bi tiše.
Ti bi sporo, ja bi brzo.
Ti bi nježno, ja bi grubo.
Ti bi danju, ja bi noću.
Ti baš nećeš kad ja hoću!!!


i love you, not.


Ljubav lišava pameti
one koji je imaju,
a daje ju onima
koji je nemaju.
Diderot

Od svih istina
najdublje su i najtrajnije
istine srca.
Barac

HEART

Ljubav je tako kratka,
a zaborav tako beskrajan.
Neruda

Ljubav je kao
vožnja automobilom:
startaš naglo,
voziš prebrzo,
a kočiš kad je kasno.
Sagan

Srce koje voli
ne gleda ljepotu.
Asirska

alone

Ako kažeš
da su moje oči prekrasne,
to je zato
što gledaju u tebe.
Whitney Houston

alone

Kad bi mjesec i zvijezde
pali s neba,
bilo bi ih lako zamijeniti.
tebe bih digao do nebesa,
i ti bi zauzela
njihovo mjesto.
Warrant

Ljubav vidi
samo ruže
bez trnja.
Nizozemska

 

[utorak][29.01.2008.]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.