..sanjati otvorenih očiju ;-)

subota, 25.08.2007.

..evo me..ipak sam obrisala, teško da će itko skužiti, no eto...jednostavno me danima proganjalo da to moram napraviti...nek ljude krivo doživimo, neke stvari napišemo a poslij skužimo da koliko god bilo iskreno s naše strane druga strana nije zaslužila te riječi..nekako bih ostavila neku fleku na sebi ostavivši te riječi na rijeci virtualnosti, mada znam da ih nitko ne bi čitao..ali bih ja znala da postoje...ne vjerujem u bajke, ali u to da se obični ljudi mogu pretvoriti u žabe, o da to j moguće...zato i nestade ovog svog teksta prošle dvije godine...
...možda napišem kadgod što opet...ostavit ću tu mogućnost...a možda i ne....tko zna što slijdi...ni sada nisam mogla niti pomisliti to što bi...tako zašto s ograničiti za sutrašnjicu, kada je ionako nepredvidljiva, a valjda je to njezina draž...
tko god zaluta ovdje, fala dragi neznanč na trenutku pažnje ;-)


a kundera kaže
...potrebno je tako malo, potreban je samo dašak povjetarca da se stvari malo pomjere i da se ono za što bih trenutak ranije čovjek dao život pokaže kao besadržajna besmislica.

- 22:42 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ...lutanja...traženja...



Linkovi

  • Ništa nas u životu
    tako ne razveseli
    kao kad nas gađaju
    pa promaše.


    Evo moje tajne. Vrlo je jednostavna: čovjek san srcem dobro vidi. Bitno je očima nevidljivo.
    "Mali princ"
    Antoine de Saint-Exupery

    Ljudi s tvoje planete gaje pet tisuća ruža u jednom vrtu i ne nalaze u tome ono što traže, a ipak ono što traže može se naći u jednoj jedinoj ruži.
    "Mali princ"
    Antoine de Saint-Exupery


    Čovjek nije nikada toliko nesretan kao što misli, ni tako sretan kao što se nadao da će biti.....

    a kundera kaže; ...potrebno je tako malo, potreban je samo dašak povjetarca da se stvari malo pomjere i da se ono za što bih trenutak ranije čovjek dao život pokaže kao besadržajna besmislica.

    Život je samo most. Ne gradi kuću na mostu.


    Uzalud su pisane riječi mudraca.Svako je osudjen da iznova lupi o isti zid.

    Pokucaj na vrata prijatelju i otvorice ti oci....

    http://www.youtube.com/watch?v=FNc2s2NJW0Y&feature=youtu.be

  • Povratak

    Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.
    Krhko je znanje!)
    Možda je pao trak istine u me,
    A možda su sanje.
    Još bi nam mogla desiti se ljubav
    Desiti-velim,
    Ali ja ne znam da li da je želim,
    Ili ne želim.


    U moru života što vječito kipi,
    Što vječito hlapi,
    Stvaraju se opet, sastaju se opet
    Možda iste kapi -
    I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem
    Jedna vječnost pusta,
    Mogla bi se opet u poljupcu naći
    Neka ista usta.


    Možda ćeš se jednom uveče pojavit
    Prekrasna, u plavom,
    Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
    Mojom davnom javom,
    I ja, koji pišem srcem punim tebe
    Ove čudne rime,
    Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,
    Niti tvoje ime!


    Pa ako i duša u tome trenutku
    Svoje uho napne,
    Sigurnim će glasom zaglušiti razum
    Sve što slutnja šapne;


    Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
    Pogledat ko stranci,
    Bez imalo svijesti koliko nas vežu
    Neki stari lanci


    No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
    Ko sunce u krugu,
    I nosi nam opet ono što je bilo:
    I radost, i tugu.
    I sinut će oči, naći će se ruke,
    A srca se dići -
    I slijepi za stope bivšega života
    Njima ćemo ići




    Barbara

    Sjeti se Barbara
    Bez prestanka je kišilo nad Brestom tog dana
    A ti si hodala nasmijana
    Rascvjetana očarana pokapana
    Pod kišom
    Sjeti se Barbara
    Bez prestanka je kišilo nad Brestom
    A ja sam te sreo u ulici Sijama
    Smješkala si se
    A ja, ja sam se isto tako smješkao
    Sjati se Barbara
    Ti koju ja nisam poznavao
    Ti koja me nisi poznavala
    Sjeti se
    Sjeti se ipak tog dana
    Ne zaboravi
    Neki se čovjek pod trijemom sklonio
    I on te zvao po imenu
    Barbara
    I ti si potrčala k njemu pod kišom
    Pokapana očarana rascvjetana
    I njemu se bacila u naručaj
    Sjeti se tog Barbara
    I ne ljuti se na mene ako ti kažem ti
    Ja kažem ti svima koje volim
    Pa i onda ako sam ih vidio samo jedanput
    Ja kažem ti svima koji se vole
    Pa i onda ako ih ne poznajem
    Sjeti se Barbara
    Ne zaboravi
    Onu pametnu i sretnu kišu
    Na tvome sretnom licu
    Nad onim sretnim gradom
    Onu kišu nad morem
    Nad arsenalom
    Nad brodom Quessant
    O Barbara
    Kakve li bljezgarije rat
    Sto je od tebe postalo sada
    Pod ovom kišom od željeza
    Od vatre, čelika, krvi
    A onaj koji te u svom stiskao zagrljaju
    Zaljubljeno
    Da li je mrtav, nestao ili još uvijek živi
    O Barbara
    Bez prestanka kisi nad Brestom
    Kao sto je kišilo onda
    Ali to vise nije isto i sve je upropašteno
    Ovo je kiša od strasne i neutješne žalosti
    Ovo vise ni oluja nije
    Od željeza, čelika, krvi
    Posve jednostavno oblaci
    Koji crkavaju kao štenad
    Štenad sto nestaje uzvodno nad Brestom
    I odlazi da trune daleko
    Daleko veoma daleko od Bresta
    Od koga ne ostaje ništa

    Jacques Prevert