Design by: Slim Shady

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Prije točno 12 godina djevojčica i dječak od godinu dana međusobno povezani nedokučivom i rijetkom čarolijom su preživjeli Voldemortov napad. Točnije, samo je dječak preživio i ostao mu je ožiljak u obliku munje na čelu kao uspomena. No, istog tog dana kada je dječak dobio taj ožiljak i djevojčica je zadobila ranu na desnoj ruci u obliku oblaka s munjom. ZA dječakov slučaj znaju svi, a za djevojčicu samo njezina majka i Dumbledore. Oni su Harry Potter i Chaterine Grifindor.


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
OVO JE ZA SVE KOJI MISLE DA ME DOBRO POZNAJU


anna gryffindor
amanda harrison
elbereth
leda
lizzy
Jill
schoolofhogwarts-first year of hogwarts schoolSVI NAJVEĆI FANOVI HARRYJA POTTERA ILI ONI KOJI SE NJIMA SMATRAJU NEKA POSJETE OVU STRANICU!!!



Ime:Chaterine Grifindor,
Godine:13 godina, uskoro 14
Dom: Gryffindor
Godina: 4.
Sposobnosti:ništa posebno, patronus mi je mačka.
Prijatelji: Harry, Hermiona, Ron, Leda, Amanda...
Kućni ljubimci: sova Owie i mačka Blackie sa mačićem Tigrićem.
naj učitelji: svi osim Snapea.
Volim: svog mačka, dečke, magiju...
Mrzim: Slitače, Peevesa, Malfoya,metloboj i Valdemorta,
Dodatak: Ja i Harry smo u rodu, imam ožiljak u obliku oblaka s munjom, imam dosta problema s dečkima i totalna sam štreberica.



Image Hosted by ImageShack.us
Leda Steilles...
moja najbolja frendica u Gryffindoru.Ima 15. godina... smedu kosu i cokloadno smede oci,
jako voli zivotinje, osobito mace, i može se pretvoriti u jednu...animagus je...
druzeljubiva i voli sklapati prijateljstva...
došla je u Hogwarts i upala u dom Gryffindora, 5. godina.
ima vizije budućnosti, no ta moć joj nije još dobro razvijena. Ima dečka, Lucasa, kojeg obožava...
Mama joj je bezjakinja, pravi otac joj je bio auror- ubili su ga smrtonoše.
Image Hosted by ImageShack.us
Anna Gryffindor
Ima 17 godina i na 7. je godini u Hogwartsu.Gryffindorka jer je nešto u rodu s Godricom Gryffindorom.Ima sovu Fly i mačka Garfielda.Dobra je s Peevesom,a ne voli Filcha,gospu Norris,Voldemorta,Snapea,Napitke,Povijest magije,Malfoya,Slitače...smrtonoše...Igra metloboj na mjestu lovice.Najfrendovi su joj harry,Ron,Peeves i blizanci,a najfrendice Violet,Leda i ja.



O njemu naravno sve znate. On je i razlog zbog kojeg su nastali mnogi hpff blogovi.
On i ja smo nekako povezani zbog smrti naših roditelja. Ja imam ožiljak na ruci, a on na čelu. Ja imam ožiljak u obliku oblaka, a on u obliku munje.


Ron Weasley
Također znate sve o njemu. Zaljubljen u Hermionu i ostale vrlo poznate stvari.


Hermiona Granger
Isto znate sve o njoj. Sveznalica je i vrlo dobra prijateljica.



Image Hosted by ImageShack.us

Sve i svašta:

POVIJEST HOGWARTSA:
Prije 1 000 godina,četvero čarobnjaka podiglo je dvorac imenom Hogwarts.Četvorku su sačinjavali Godric Griffindor,Helga Hufflepuf,Rowena Rawenclav i Salazar Slytherin.Dvorac su pretvorili u školu za mlade čarobnjake i vještice.Griffindor je poučavao hrabre i vrle,Hufflepufka dobre i drage,Rawenclavka mudre i pametne,a Slytherin zle i čistokrvne.Na kraju,Slytherin je htio da čarobnjaci budu samo čistokrvni čarobnjaci i vještice,tj.da im je cijela obitelj magična.Kad su to drugi odbili,Slytherin je otišao iz škole.Par godina poslije,trojka se posvađala i nestao im je svaki trag,ali školu su ponovno otvorili pošteni ljudi koji su nastavili sa radom.Škola je dobila četiri doma:Hufflepuf,Griffindor,Slytherin i Rawenlav.

© Chaterine Grifindor in Hogwarts





Vratih se napokon!

Pozdrav svima! Nadam se da me niste zaboravili, jer me stvarno dugo nije bilo, a razlozi su sljedeći:
1)kompjutor je bio pokvaren(opet) pa se nisam mogla javiti ni pisati nove postove. Nisam na vas zaboravila, kod frendice sam bila u toku s vašim komentarima, zapravo manje-više, jer prije nekoliko tjedana frendici su ukinuli net.
2)Želim da nitko od mojih najbližih zna za ovaj blog, pa se često ni ne javljam kada je netko od njih u blizini.
3)Trebalo je dugo da mi se net na kompu normalizira.

I to je to. Evo par riječi prije kraja:
Ako ste pomislili da sam odustala i da se nikada neću vratiti, varate se. Ova priča još nije završena i još se mnogo toga treba dogoditi, zato pripremite se za nove uzbudljive događaje u najboljoj školi za čarobnjake i vještice- Hogwarts. Nadam se da ste nakupili dosta novih i dobrih ocjena u školi, gimneziji i gdje već jeste, jer ja znam da jesam i to vrlo dobre. Nije da se hvalim ali tako je kako je. Nemojte me izbaciti iz svojih priča jer ja nikada neću prestati pisati, jer je pisanje moj hobi i ne znam što bih bez pisanja. Ako me dugo ne bude na netu, nemojte odmah pomisliti da sam odustala. Znajte da mi se nešto dogodilo ili mi je pokvaren komp.

Pa, pa za sada.

p.s.-iskrena sućut zbog pogibije Toše Proeskog njegovoj obitelji i rodbini. Izgubili smo najboljeg pjevača kojeg će svijet pamtiti po mnogočemu lijepome.


16.10.2007. u 19:51

|Magic is around (1) | Powers/Without powers | Prrrrint!| |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.