Lemarchandova kutija




subota, 21.10.2006.

ako te itko volio onda zna kako je mrziti te









ako te bilo koja voljela a ja znam da nije
vjeruj mi ljubav to je nešto apstraktnije
od želje same da ako te voljela
onda bi znala kako je lako mrziti te ali
nije te voljela jer nije te ni mogla upoznati
kodirano zapleteno zamagljeno tvoje
obličje demona i surov glas tvoje krvi
jedina je melodija ispod venecijanske maske
plemića koju pobožno nosiš na balu sjećanja
optužujem te da dobro si pročitao optužujem te
govoreći jedinu pravu istinu o tebi optužbu
za neljubav za neosjećanje za kritike i kletve
usmjerene prema mojim blagim popustljivim
očima tužnim rukama kojima te pokušavam
dodirnuti ali bježiš sam sa sobom i sam za sebe
odnoseći samog sebe
ne ostavljajući trag o svom postojanju
zamišljajući da si plaha košuta ili tek
probuđeno dijete da kakvo si ti to nevino dijete
zabijaš mi nož u leđa svakim danom
ruješ po meni sve dublje i dublje i sve
teže mi padaju tvoje uvrede i tvoje
nezadovoljstvo bilo čime što bi se usudio
nazvati mojim ali ne dragi cinično mijenjam
obličja to je nešto što ti ne možeš dokučiti
previše si zauzet ljubljenjem princezica
ti njihov vitez spasa i lažni prevarantski heroj nade
ali velim ti ljubavi i mržnjo moja spoznat ćeš ti
istinu i predobro jednom jer jednom ako te neka
zavoli osjetit ćeš i ti kako je to lako mrziti te
ne ti nisi dijete ti si crni anđeo moj demon prošlosti
vampir koji me siše i ja gubim snagu za bijeg
jedini moj spas je ležanje na oblaku
ravnodušnosti jer svaka tvoja tuga
lažna je maska kojom zavaravaš svemir
i činiš se manjim nego što jesi i nevinijim
nego što jesi i jednog dana ne zovi me
imenom jer napravio si od mene mrtvu sjenu
a mrtve sjene ne govore i ne tješe
svoje drage zapamti to crni anđele
mrtve sjene su mrtve i nije ih briga za to
ako te itko volio onda zna kako je mrziti te
hajde izbriši me sa popisa slatkoće
hajde zaboravi me u dvoranama snova
hajde znaš i sam da si me potjerao
grubim grubim vrlo grubim riječima
o kako bolno šeću mojom nutrinom
te tvoje grube riječi
razbio si me o stijene i sada samo
krv curi po mojem licu no nisam sigurna
da li su to možda zapravo tople
slane suze
ako te itko iskreno volio tad bi to činio
zauvijek
vjeruj mi
vjeruj mi
vjeruj mi







- 23:44 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>