Sitnice

Ime: Kristina
Prezime: zaboravila sam
God.: 13
Horoskop: račica
Volim: Helenu, Antoniju, Petru, obitelj, čokoladu, Pago, ljeto, more, vatru, zmajeve, svoj blog, zmije, vukove, vampire, ispunjavat leksikone, potpisivat se svuda, se smijati, MCR, muziku, kad me netko ugodno iznenadi, zabave, YouTube, Internet, sanjariti, chatati, msn, iPod, crno, punk, rock, svoju Mrvicu, 5 puta dnevno promijeniti odjeću, Frankovo smijanje, informatiku, slobodu, i polovicu svog 7.b razreda
Mrzim: zlobna tračanja, ogovaranje zbog stila odijevanja (!), ljubomoru na najbolju frendicu, presamokritičnost, kelj, testove, kopiranje, kad netko miješa rock i Britney, ući u ženski wc u školi i ćut kak ženska piša ili sere, ozbiljnost na satu, hvalisanje nekim "velikim" dostignućima
Bavim se: odbojkom, blogiranjem, youtubeom, muzikom, sviranjem gitare, jazz danceom
Najfrendovi:
Helena - zajebantica, best frendica, zločesta, bogatstvo ju imat za frendicu (uff kak sam bogata) tvrdoglava al najbolja!!!cereksmokinkisskissnutnaughtypartythumbupcool
Antonija - zakon curka, zna ti pomoći, nezamjenjiva!!! kisscerekthumbupsmijehzujo
Petra - supeeeeer, vragolasta, pravi mali zvrk, nasmijana!!!cerekwinksmijehnaughtyzujokiss
Matija - best frend, VELIK, moj zaštitnik (haha, blago meni), pravo srce, zločest kad treba bit!!!kisscerekzujonaughtysmijehsmokinthumbup
Bruno - ma znate kaj, obožavam ga, super je
Luka - dobar, zajebant, naivan (kaj ćeš, i ja sam)!!!coolkisssmijehthumbupcerekparty
Ivan M. - zabavan, dobar, naivan (ne jako), sladak, duguje mi 6 kuna već 3 mj. moj best frend od rođenja!!!kisscerekthumbupsmokincereksmijeh

Slušam:
Image Hosted by ImageShack.us
My Chemical Romancecerekcerekcerekcerekcerek(klikni da se slika poveća)


Image Hosted by ImageShack.us

Lovexcerekcerekcerekcerekcerek


Image Hosted by ImageShack.us
Guns 'n' Roses


Image Hosted by ImageShack.us
Metallica


Image Hosted by ImageShack.us
Green Day


Image Hosted by ImageShack.us

The Used


Image Hosted by ImageShack.us

Misfits


Image Hosted by ImageShack.us

Panic! at the disco


Image Hosted by ImageShack.us

Rammstein

a ostalo sve osim cajki, žao mi je, ta muzika nije za mene...



Leksikon
nadimak: Kikirinčica, Kika, Mikrofon, Kiki
najfrendice:Helena, Tonija i Pansy
najfrendovi: Matija, Sandi, Bruno
simpa il dečko: imam
boja: crna, crvena
grupa: My Chemical Romance, Lovex
pjevač: Gerard way, Torsti
pjevačica: Christina Aguilera
glumac: Johnny Depp i Bruce Willis
glumica: Kate Winslet, Milla Jovovich
jelo: lignje
piće: Pago od jagode
naj odjevni predmeti: moj crni kožnjak, martensice
naj dodatak: lančić "Gitaričica"
trgovina: Stress i Terranova
3 stvari koje bi ponjela na pusti otok: badiće... i to je to:-)
Osobe koje bi povela sa sobom na pusti otok: Helena, Theon, Gerard, Frank, Pansy i Vivian S. A.
sretan broj: 5
klub za koji navijaš: Dinamo
tvoj najluđi san: sanjala sam da sam se ljubila s Theonom u Heleninom ulazu, a da su mu usne bile pune mrvica keksa jer ih je prije toga jeolud. A svijete...
što prvo primjetiš na dečku: smijeh i oči
što želiš postati: bilo što vezano uz muziku (pjevačica, DJ-ica, gitaristica, plesačica...)
čime se baviš: vidi pod "bavim se"
tvoj prvi kiss: s kime ili kako? ovak: ja nisam imala pojma kak se to radi pa sam samo prislonila usne i čekala da dečko sve obavikisssmijehsmijehsmijeh
jesi li seksualno aktivna: aha
koliko dečkiju si imala: 3
što radiš po noći: sanjam ili plašim susjede
što radiš po danu: ono što se smije i ono što se ne smije
kako bi se htjela zvati: meni se Kristina sviđa i ne želim ga mjenjati. A moje krsno ime je Jelena
tvoja prva ljubav: je bila katastrofa
kućni ljubimac: imala sam papigu, macu i kornjaču... imala...cry
u tri riječi opiši sebe: visoka, plava=) i spremna na zabavu
jesi li vjernica: ateistica
moto: samo jednom se živi
časopis: OK!
što na sebi najviše voliš: kosu
što bi učinila prvo da dobiješ 1 000 000 kn: proslavila s razredom (samo svojim) i frendovima iz drugih škola koje poznajem. Odvela bih ih na Havaje ili Maldive



Moja Alphabet
A – Avantura - živim za nju… - Antonija - frendich!!!
B – Bleeding- najdraža pjesma, trenutno svira na blogu
C – Crna - najdraža boja
Č – Čokolada - naravno
Ć – Ćuk - ne mogu se sjetit drugoga na meko "ć"
D – Dečki - pa neće valjda djevojčice
Đ – Đopar - Brunek, ma zakon
DŽ – Džep - joj kaj sve stane unutra…
E – Ekipa - ma oni koji se najviše imaju rad
F – Frank - mucek s nalijepšim osmjehom
G – Gerard - tip kojeg obožavam
Gitara - obožavam bass
H – Helena - moja beeest friendich
I – Ivana - moja super frendica
J – Jelena - moje drugo (krsno) ime
K – Kefa za kosu - moja gusta kosa bi slomila običan češalj
L – Lovex- njaaama:-)
Luka - pusa!
LJ – Ljeto - moje godišnje doba
M – My Chemical Romance - volim ih!!!
N – Noć - ne da mi se spavat po noći kad-tad, pa lijepo u sobi kroz cijevi plašim susjede
NJ –Njoke - njami
O – Otok - moj Prvić, srce i duša, također i Obonjan nazvan „otok mladosti“
P – Porukice - dobivam ih na stotine pod nastavom ili na mobitelu - Pansy - frendich!!!
R – Rock - Rock on!!!
S – Sandi - super frend
Š – Šaka u glavu - ako mi netko uvrijedi obitelj ili frendice
T – Theon, Torsti - sanjam ga
U – Umbrella - ta mi Rihannina pjesma jede sve živce ma nabila bih joj umbrellu u dupe
V – Visina - visoka sam 178 cm
Z – Zvijer - obavezzno u krevetu
Ž – Život - ako ga znaš iskoristiti, ne?

Sve i svašta

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yea/Nope

O čem se zapravo radi

Stavite moj banner svoj blog
Ak želite. Imate dolje kod.

Image Hosted by ImageShack.us




Ovaj blog sam zaštitila Copyrightom tako da nažalost vama;-) nećete moći uzimati moje slike. Tekst možete kopirati to nemam niš protiv. Al ostalo ne. Moja sućut.

Eo mojih slikica:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

E ovo je kad sam pred Halloween stavila umjetnu krv kod usta (slabo se vidi)
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je moja beeest frendica Helena:
(zurku sam ja napravila thumbup)
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Uglavnom uživam u životu
Evo moje slike:



What is your weird quotient? Click to find out!




Tolko ljudova je bilo ovdi:


Free Counters











Ekipa

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Vidi da li te simpa voli i ko ti najviše paše (zakon je)!!!
Chadova curka
Nije mrtva ni preplašena...
Lorena
Skaterboy
Kuckas15
XzibiT No 13: Mala ludacha
Reich
Anči Bananči
Jopa
Kiki
Duje RHCP
Sertić
ENAAAAA!!!
MutH
Fallen
Fantastična trojka
Sirdizajn
Anchy in love
Theonova:-)
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



a sad dvojica meni najdražih:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ostalo:
POQbum .com Graphics

POQbum .com Graphics

POQbum .com Graphics

POQbum .com Graphics

POQbum .com Graphics





POQbum .com Graphics

POQbum .com Graphics

POQbum .com Graphics

POQbum .com Graphics

POQbum .com Graphics


Evo ja u doll svijetuzubo


srijeda, 31.10.2007.

Sretan rođendan Frankie!!!!!!!!

Prije 26 godina, na današnji dan, 31. listopada, došo je na svijet san snova gotovo svake cure (bar ja tak mislim)cerekcerekcerek
Naš Frank Iero.
Neću puno pričat.
Samo ću ti zaželjet sretan ročkas.
I da, nemoj se rugat Gerardu njegovim godinama, doći ćeš i ti do 30-e.
Pa bumo zajedno slavilinaughty
Ajde sretno sve za tvoj 26. ročkas!

HAPPY B-DAY, FRANKIE!!!mahpjevanjamifinopartysmokinthumbupkisswinksmijeh
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



| Rock on, baby!!! (15) | Print | # |

subota, 27.10.2007.

Bokić

Baš sam hepi. Jučer smo se mi "ekipa koja ne ide na vjeronauk" zajebavali do bola. Faca nam je bila ko paradajz crvena od smijeha. Bilo je svakakvih provala al ima i jedna moja za koju zna moja ekipa al ne bih je stavila u javnost. Tom izjavom dokazano je da sam prirodna blondiesmokin. Dalje, bila je izjava našeg Brunčice. Pričamo mi viceve, a Bruno i ja se nadmećemo ko će prvi ispričat. I ja ga idem zajebat, i velim: "Ajde ti Bruno, prvi, dame imaju prednost." A dođe on uvrijeđeno: "MAMA TI JE DAMA!!!"roflroflrofl Oni zdravi shvatit će. Ugl. danas mi je tati rođendan, pa evo sretan mu rođendanwavefinokiss. Nije puno al evo još i jedna slikica:

Image Hosted by ImageShack.us

Matija, Sandi iza mene, i ja na Matiji.smokin

Ekipathumbupthumbupthumbupthumbupthumbup



| Rock on, baby!!! (33) | Print | # |

petak, 19.10.2007.

Kak fora!

Misfits!!!!
Baš su fora.zubo

Kod mene u životu se nije niš promjenilo. Sve po starom. Ekipa je luda, glupa, fora, fensi šmensi, ali ipak najbolja. Iako baš nemam pohvale za školu jer sljedeći tjedan pišem povijest (svi su pisali ja nisam jer sam bila na porti, no o tom kasnije), kemiju i pita zemljopis.headbang A živote... rolleyesA mi tam na fizici niš ne kužimo, ovaj pita a mi se gledamo ko glup i gluplji, i svi smo po tom pitanju idioti. eeklud
Dalje, bio party u školi prije tjedan dana. Pamtit ću tu večer cijeli život. Mislim bit će još takvih al ovaj je bio ipak s našom ekipom. Kad sam došla doma, sve me boljelo i bilo mi je loše jer sam se isforsirala. A kaj mogu kad uživam u glasnoj muzici. Ja tamo još među rijetkima imala snage. Svi iši se svako malo odmorit a ja jednom i to na 10 minuta. Kad se ja zagrijem, ne pušta me. Toliko sam se rasplesala da ja sutradan ujutro vidim ono dvi kile manje. E reko super, danas gubim još pola jer u 10 ujutro imam trening.zijev Iako mi je bilo dojadilo jer su puštali tri puta Umbrellu. Meni već ide na živce. I to jako. Pili ih. Stalno isto: "ela ela ela e e e..." Crknimad Bilo je toliko glasno da smo se derali jedan drugome u uho i još se nismo čuli. A kog briga, skakali smo, vrištali, plesali i navijali za Dinamo (ooooo).
Ja bih još.

Eh, moj Gerard se oženil, tak da trenutno pizdimburninmad, ali neka, proći će me (i njega).
Ženska je ružna, e. Ima neke masne nakupine na koljenima (ajme meni), istetoviranu cijelu jednu ruku, i facu ko neka naborana kineskinja. Mislim, znam da sad svi misle da sam ja to malo ljigavije opisala zato kaj sam ljubomorna, ali ja samo pišem ono što vidim. A to sam vidla. I te nakupine. Bljak.namcor

I tak. Nadam se da ču ja bezbolno proć ovaj tjedan maltretiranja, a za vas se nadam da se mi svi dobro i da ćete mi komentirat.wink Ajde bok.mah



| Rock on, baby!!! (47) | Print | # |

srijeda, 17.10.2007.

Ali zašto...

***
At the end of the world
Or the last thing I see
You are
Never coming home...
Never coming home...
And all the things that you never ever told me
And all the smiles that are ever gonna haunt me
Never coming home...
Never coming home...
Could I? Should I?
And all the wounds that are ever gonna scar me
For all the ghosts that are never gonna..
***



Ma nema u životu toliko trenutaka...
Toliko da se vidi...
Doživi...
Ono što sam ja doživjela danas...
Mi...


Vidjeti kako cijeli veliki odmor plače...

Image Hosted by ImageShack.us



| Rock on, baby!!! (8) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.