nedjelja, 22.02.2009.

.Hogsmeade.

„Čudno kako se vrijeme tako naglo promijeni..“- Čula sam Anastacijin zamišljeni glas.
„Da, to će jako utjecati na metloboj, čitala sam da je iznimno teško igrati metloboj po snijegu!“- Pričala je Peyton, no nisam bila sigurna da li je itko sluša.
„Koliko je sati?“- Rekla sam te zijevnula.
„Ne brini se, nisi zakasnila na doručak..“- Odgovorila mi je Stacy.
Pospano sam ustala iz kreveta.
„Nego, na što si mislila kad si govorila o nagloj promjeni vremena?“- Upitala sam je dok sam se rastezala.
„Pogledaj kroz prozor..“- Rekla mi je i izašla iz sobe. Stacy nas nikad nigdje ne čeka, jednostavno je drukčija, ili, da se bolje izrazim, svoja je i ne prilagođava se ako ne želi.
Pogledala sam kroz prozor. Vani je padao snijeg.Predivno je izgledalo. Na ostalim kulama Hogwartsa je bio debeli pokrov snijega, a jezero je bilo zaleđeno. Sitne pahulje su se odbijale od prozora, ciljajući prema tlu. Snijeg u Hogwartsu je nešto što se jednostavno mora vidjeti.. U daljini se nazirao Hogsmeade, jedva vidljiv od snijega.
„Cool...“- Zadovoljno sam prošaptala.
„Nije uopće 'cool', pa zar ti nimalo ne mariš za naše treninge? Ovaj snijeg mora prestati padati do prve utakmice.“- Peyotn se našla iza mene i počela brbljati.
„Ti stvarno znaš pokvariti doživljaj..“- Namrgođeno sam promumljala.
Uputila sam zadnji pogled prema prozoru i otišla do ormara. Hmm.. Moram obući nešto toplo, sudeći po vremenu vani.
Iskopala sam tamne traperice i bijelu tuniku sa dna ormara te ih navukla na sebe. Ispod kreveta sam našla bijele patike i obula ih. Jaknu, šal i rukavice sam stavila na krevet, bilo bi mi vruče da ih odmah obučem.. Opušteno sam sjela na krevet, čekajući da se sve cure spreme.
„Danas ćemo se u Hogsmeadu izgrudati samo tako! Jedva čekam..“- Čula sam kako Donna govori Jessici. Pa da, zaboravila sam na grudanje, kako sam glupa. Ja inače nisam baš spretna kad je grudanje u pitanju pa sam izvukla Plašt Nevidljivosti iz kufera i spremila ga u jaknu. Sa ovim trikom sam se poslužila i prošle godine. Lijepo sam se sakrila ispod njega i gađala sve oko sebe, dok su se učenici čudili odakle dolaze grude. Tiho sam se zahihotala sebi u bradu i sjela na krevet. Pogledala sam što rade druge cure. To mi je zabavno, jer se uvijek dobro nasmijem. Peyton je još sama sa sobom raspravljala o metloboju. Bolesno.. Rosse i Hermy su se upravo natezale oko neke majice.
„Naprijed Rosse!“- Uzviknula sam, a Hermione me ošinula pogledom.
Mary-Kate nisam vidjela ali sam je čula, i to jako dobro. Upravo je pjevala, bolje rečeno, kreštala pod tušem. Donna i Jessica su čavrljale dok su čekale da se ostale spreme.
„S kim idete u Hogsmeade?“- Upitala sam, ne znajući ni sama koga.
„Ja idem sa Jessijem“- Rekla je Jess zaljubljenim glasom.
„Ja sa Taylerom..“- Javila se Donna.
„Ja ću sa Tomom.“- Rekla je Rosse, koja je sad u rukama držala poderanu majicu, no nije bila nimalo uzrujana zbog toga.
„A tko ti je taj?“- Zbunjeno sam je upitala.
„Dečko...“- Rekla je odsutno.
„Khm, nisi nam se pohvalila za njega...“- Rekla sam sa osmijehom...


* * *

Kad su se sve spremile, sišle smo na doručak. Sad sam kod Tri Metle, čekam Jaspera, dogovorili smo se da se nađemo ovdje. Našla sam dobro mjesto, odmah pokraj prozora i sjela.
„Bu!“- Netko mi je nakon pola minute šapnuo u uho.
Poskočila sam, a Jasper se počeo smijati.
„Isuse, prepao si me!“- Rekla sam, praveći se da sam ljuta.
„Oprosti..“- Rekao je sa smiješkom i uopće nije izgledao kao da se kaje. -„Kako da ti se iskupim? Evo, častit ću te pivoslacem.“
„Ma ne treba!“- Brzo sam rekla, no on je već otišao do šanka.
Platit će mi za to. Hvala Bogu da ima snijega.. Mračno sam se osmjehnula.
„Hvala..“- Rekla sam kad se vratio sa dvije boce pivoslaca.
„Ma ništa.“
Otvorila sam bocu i potegnula velik gutljaj. Iako sam prije sat vremena pila za doručkom, bila sam jako žedna.
„Mogu te nešto pitati?“- Nesigurno je rekao.
„Naravno, o čemu se radi?“- Nisam znala što da očekujem, sudeći po njegovom nesigurnom glasu, činilo mi se da je nešto važno.
„Khm.. Čuo sam da si ti vampir...“- Ovo mi uopće ne izgleda kao pitanje.. A koje on gluposti pita.. Istina, ja jesam vampir, ali zanima me od koga je to čuo. Došlo mi je da se nasmijem njegovoj boji glasa kad me je to pitao. Kao da ću ga pojesti.
„Da, jesam..I?“- Rekla sam, susprežući osmijeh.
„Pa, jel' ti piješ krv, ili tako nešto?“- Zbunjeno je upitao.
„Vidi, ja sam dobila nekakvi oblik moći.“- Počela sam mu objašnjavati. -„Hmm.. Kako da ti objasnim. Ja mogu piti krv, ukusna je, ali ne privlači me. Jedem ljudsku hranu, pa zar me nikad nisi vidio da jedem za doručkom ili ručkom?“- Nekako mi ovaj razgovor nije imao smisla..
„Aha.. Ok. Sorry, ako ti je neugodno pričati o tome..“- Ovo zadnje je izrekao kao pitanje.
„Ma nije, ako te još što zanima, samo pitaj..“- Rekla sam te se iscerila, otkrivajući zube.
I on se nasmiješio.
„Danas će biti gađanja snijegom..“- Rekao je, pogleda uperenog prema prozoru. Pogledala sam gdje i on. Neki prvašići se već gađaju.
„Hajmo van?“- Upitao je nakon 5 minuta tišine.
„Ok..“- Rekla sam i ustala. Zajedno smo izašli van.
Kad smo izašli, odnekud se stvorio Mike i prišao nam.
„Kraj Vrištave Daščare je pravi rat grudanja! Pridružite nam se..“- Rekao je uzbuđeno.
„Može.“- Rekla sam i, zajedno sa Jasperom, krenula za Mikeom.
Mike je imao pravo, kad smo došli do Vrištave Daščare, tamo su bili mnogi učenici koji su se grudali.
“Hej, Jasper, dođi ovamo!“- Viknuo je neki dečko iz Hufflepuffa.
Jasper je krenuo nešto reći, no ja sam ga prekinula.
„Ma, hajde s njima, ja ću naći svoje prijateljice..“- Stala sam ga nagovarati. Stvarno bi bilo dobro da me posluša, jer želim staviti Plašt, a Jasper ne zna za njega, i ne namjeravam mu reći.
„Ma ne treba, mogu biti s tobom..“
„Ne! Ideš s prijateljima i gotovo! Idem ja naći Rosse..“- Rekla sam, glumeći ozbiljnost.
„Ok.. Al' nemoj se ljutiti kad te izgrudam..“- Rekao je sa smiješkom i otišao.
„Vidjet ćemo i to..“- Rekla sam kad se udaljio dovoljno daleko da me ne može čuti.
Sakrila sam se iza nekog stabla i izvukla Plašt iz jakne.
Pazeći da me nitko ne vidi, stavila sam ga na sebe i krenula u akciju. Napravila sam jednu veliku grudu i dotrčala do mjesta gdje je stajao Jasper sa svojim prijateljima. Lijepo sam stala iza njega i pogodila ga točno po sredini leđa.
„Auu...“- Uzviknuo je i okrenuo se da vidi tko ga je pogodio. Očito ga je zaboljelo. Ja stojim pored njega a on me ne vidi. Bezglasno sam se zahihotala.
Otišla sam od njega, a on je još uvijek pogledom tražio osobu koja ga je pogodila. Nakon par trenutaka je odustao i nastavio se grudati.
Malo sam gađala neke petaše pa mi je dosadilo.
Hermiona je dotrčala do mjesta na kojem sam stajala i uzdahnula. Ni ona nije baš vješta u grudanju. Možda bih se mogla zabaviti s njom. Zgrabila sam sa pod punu šaku snijega i utrljala ga Hermioni u kosu.
„Aaaa..“- Počela je vrištati i mlatarati rukama. Tipično za nju. Okrenula se prema mjestu na kojem sam ja stajala i počela zbunjeno gledati. Pobjegla sam od nje i nastavila se zabavljati.
Dok sam tako gađala nekog prvaša, zapela sam za kamen i skoro pala. Plašt je otkrio moju glavu. Nespretno sam ga na brzinu navukla i naslonila se na obližnje drvo. Koji peh. Osvrnula sam se da vidim jesu li drugi išta primijetili. Svi su se grudali kao da ništa nije bilo, no samo je Alienor zurila u mjesto na kojem sam stajala. Znala sam, ona tako dobro primjećuje.
Krenula je prema meni.
„Khm, nisi mene pozvala da ti se pridružim..“- Prošaptala je, nasmiješeno gledajući u daljinu.
„Ti moraš sve primijetiti.. Ali ako baš moraš..“- Rekla sam te joj pružila dio Plašta da se skloni.
„Hvala. Hoćemo li izgrudati Hermionu.“- Predložila je.
„Cool, ona me ionako u zadnje vrijeme pomalo živcira..“
Alienor sam upoznala preko Donne i ubrzo smo postale prijateljice.
„Eno je, skriva se iza nekog kamena!“- Uskliknula je Alienor.
„Hajdemo onda..“- Rekla sam te smo, sa grudama u rukama, otišle do Hermione..





Post je gotov..
Ja mislim da sad ima više opisa.. Nezz..
Nije baš kratak, valjda vam ne smeta to?
Ako vam se ne čita, ne morate..xD
Bye..




19:12 | Komentari (124) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.