AJME VIKENDA DOBROG!!!!

PETAK:
Dogovorim se s frendicom Petrom da odemo samo na cugu do kvarta. Dodemo tamo sve super. I normalno nemogu ja vikendom pit neke sokove tam, osjecam se odma ko neka tetka. Bio je neki Georgia lame party ( coca-cola, votka i limeta s puno leda - fakat je dobro). I popile mi toga dosta... Ekipa ono mrak, zajebancija non stop.Poslije je i Livia dosla. U roku sat vremena cijeli birc je bio pijan svi su poceli plesat. Gazda je toliko bio pijan da je poceo drpat neku debelu trebu-lom. Imamo snimljeno sve sad ga mozemo ucjenjivat.Ugl...fakat me prebacilo to. Zavara te ta cola, uopce ne osjetis votku i mozes popit toga gro. I napila sam se fakat posteno. Onda su me poceli svi tlacit da idemo u lake, a meni se nije dalo nikako. Tako da sam kuci otisla na kraju. Slijedeci dan sam cijeli prespavala nisam bila za nista.

SUBOTA:
Meni je subotnji izlazak poceo vec u 4 popodne.Otisla sam kao na kavu u Johnny(kvartovski birc u koji idem vec 6 godina na kavu i svako svakoga zna tamo), u miru procitat novine i super . Sjela za sank i tamo je bila Mariova cura Andrea (Mari je konobar). Skompala se s njom i razglablale se da nismo mogle stat. Onda smo pocele po tekili udarat party. Super ono treba doma doc. Otisla sam kuci nekako, spremila se za van (stvarno sam se napucala ono-mrak- sise su mi bile na izvolite, ali oprosteno mi je jer je bio onaj period pred mengu kad su mi za broj vrce pa moram pokazat da ipak imam nekad nesto) i opet natrag u Johnny. I nastavile cugat... dosla ekipa, svi smo se skupili zajebancija neprestano. Cijelu noc smo se dogovorili gdje cemo poslije i nikako da se dogovorimo. Na kraju smo zavrsili u lake cityju. Skompala sam se s nekim hostesama i dale su mi da pusem u onaj alkotest. Grozno, napuhala sam 1,5 a to je bilo prije nego sto smo dosli uopce tamo. I tamo ludilo ono. Svi smo bili mrtvi pijaniniko nezna gdje udara. Ja sam pocela tuc sa jeggerima( to mi fakat nije trebalo) i prebacilo me odjednom skroz. Skoro sam u komu pala. Tamo su me posjeli negdje, digli noge, zaljevali vodom, ma grozno. Tako sam se posrano osjecala ko najveci alikos. Ali mogu rec da je bilo fakat dobro i nezaboravno.

04.03.2007. u 21:36 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O MENI

IME: Sara
GODINE :17
DATUM RODENJA: 11.8
GRAD: Zagreb
SKOLA: P.Š.Vladimira Preloga
SMJER: Kozmeticar

Neznam sta da jos dodam o sebi ali citajuci ovaj blog sami cete moci zakljucit kakva sam...

Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace




Friendster

Friendster



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blog koji stalno čitam:
trius fantastikus
lea

Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace





Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster

Friendster




MySpace images

MySpace images




Blog images

Blog images



Free Website Counters
Free Website Counters

myspace layout

myspace layout



Friendster images

Friendster images



MySpace Layouts

MySpace Layouts