Nisam dugo pisala blog cak tjedan dana, a kod mene se u tjedan dana jako puno toga moze promijenit. Bila sam s onim deckom na piću, bilo je sve ok, vidjeli smo se još jednom nakon toga, ali..... nemogu ja to kad nije on Miro.
Što se MIre tice, pomirili smo se!!!!!!! Mislim da jesmo, nisam sigurna... Spavao je kod mene prosli vikend (ajme bilo je prekrasno!wink) , preksinoć smo bili u gradu i kod njega i sinoc smo bili kod njega, stvarno mi je prelijepo... kao prije. Ali problem je kad god pokušam s njim pričat o tome šta je sad među nama, jer se nije bas izjasnio, on kao da non stop izbjegava tu temu. Tako da jedino šta znam da nam je sad prekrasno i stvarno dobro, ali neznam jesmo li ponovo skupa ili je to sve samo prijateljski sex.
Sinoc kad sam bila kod njega nije mi se dalo u 3 ujutro cekat tramvaj niti davat 300 kuna za taxi pa sam zvala starog da me pokupi jer je on ionako bia vani. Pokupi meme stari i ja ulazim u auto kad ono u njemu neke 2 trebe i njegov frend. Ja ono ostala paf. Prvo kad sam ušla pitala sam trebice ko su one a stari je odma brzo odgovorio da one rade sa njegovim prijateljem u školi (da ziher, ja sam vec odavno prošla takva muljanja). Odvezli njih u hotel neki i mi se uputili kući. Stvarno me zanimalo koje su to butre mislim ipak imaju oo 25 godina i on s njim! headbang . Ali nekako mi je bilo neugodno razgovarat o tome s njm. Šta da ga pitam? "E stari ševiš ti to?". Fakat nemam pojma. Ne znam da li da staroj kažem ili ne. A ne želim ako je to na što sam ja pomislila da stari radi od mame budalu. Ako netko ima neki savjet ja bi molila jer neznam da li da sta kažem staroj ili ne?!




Myspace layouts

Myspace layouts



24.02.2007. u 15:40 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O MENI

IME: Sara
GODINE :17
DATUM RODENJA: 11.8
GRAD: Zagreb
SKOLA: P.Š.Vladimira Preloga
SMJER: Kozmeticar

Neznam sta da jos dodam o sebi ali citajuci ovaj blog sami cete moci zakljucit kakva sam...

Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace




Friendster

Friendster



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blog koji stalno čitam:
trius fantastikus
lea

Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace





Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster

Friendster




MySpace images

MySpace images




Blog images

Blog images



Free Website Counters
Free Website Counters

myspace layout

myspace layout



Friendster images

Friendster images



MySpace Layouts

MySpace Layouts