Prije dva vikenda sam sa prijateljicom Tamarom bila u Lampasima. Bio je njezin decko i neka 2 njegova prijatelja koji su jako cudni, ali to je sad nevazno. Rekla sam joj da idem samo pod cijenu da me ima tko vratit doma kad kod budem morala ic. OK, ona se slozila i tako je i bilo. Tamo je dosao jedan njezin bivsi kojemu je Tamara pokazala neku moju sliku i on je ajmo rec jednostavno postao opsjednut samnom. bang UGLAVNOM... meni se to cinilo malo glupom idejom da lik kojeg znam na pola sata je dosao samo da mene upozna i samo da me moze odvest doma... Gle to je super, ali ja sam se osjecala glupo... kao da mi je bio zadatak da ga zabavim na pola sata i da me moze vozit doma, ali se tad to cinilo kao jedini moguci izbor. Odvezao me je doma i fino smo pricali i lik je fakat super, nisam ocekivala da decko s 23 godine moze bit i normalan... Normalno dogovorili smo se za kavu, ali poznavajuci mene koja imam jako malo slobodnog vremena nikako da nadem vremena za njega, a mislim da je stvarno zasluzio da mu se oduzim tim odlaskom na kavu. Ne vidim nista lose u tome, ali kad ja nemam zelje da izadem s nekim drugim, jer mi nitko nije kao Miro (bivsi decko za kojim jos uvijek patim headbang ). Zvao me i na Valentinovo da se nademo no mene je neka gripa ulovila, i nekako se jedva dogovorimo za danas. Jedva sam cekala da se nademo da mogu s njim normalno popricat i malo ga bolje upoznat. Ali problem je nastao kad me Tamara sinoc nazvala i rekla mi da ju taj decko neprestano zivka i ispituje o meni sta volim... zatim joj je rekao da ce me izvest na neku veceru i kuit nesto ili od nakita ili neki parfem. Meni je to jako glupo nisam taj tip da mi decko nesto kupuje, a pogotovo ne ako nije moj.... Danas cu se nac s njim pa cu vidjet, ali malo mi je sve to nekako cudno.....

16.02.2007. u 14:32 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O MENI

IME: Sara
GODINE :17
DATUM RODENJA: 11.8
GRAD: Zagreb
SKOLA: P.Š.Vladimira Preloga
SMJER: Kozmeticar

Neznam sta da jos dodam o sebi ali citajuci ovaj blog sami cete moci zakljucit kakva sam...

Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace




Friendster

Friendster



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blog koji stalno čitam:
trius fantastikus
lea

Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace





Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster

Friendster




MySpace images

MySpace images




Blog images

Blog images



Free Website Counters
Free Website Counters

myspace layout

myspace layout



Friendster images

Friendster images



MySpace Layouts

MySpace Layouts