MISLI I PRIMISLI

petak, 07.05.2021.

spužva metla krpa


Spužva, metla, krpa

Ne postoje beskonačna sutra


i svaki novi dan
samo je dan manje .

Zato ću danas posvetiti sebi.
Izmislila sam
tisuću dvadest i sedam sitnih poslova po kući.
Vrijeme što ga danima
uzalud
trošim s tobom
osvećuje mi se kroz nered i kaos
i kuća već pomalo zaudara.
Uistinu,
bilo je važnije
nestajati u Tvom pogledu na svijet ,
plesti mrežu opasnih blizina
(u koju sam se zapetljala kao Prvoškolka)
nego ribati podove
i izoštravati prozirnost stakla na prozorima.



Danas ću sve nadoknaditi.
Spužva, krpa i metla,
moj provjeren tim za hitne intervencije,
vratit će me k sebi.
Suočit će me
( nježno kao sestra)
s nedostatkom vlastitog razuma
i Tvojom pobjedom
nad Mojim
a glumila sam tako dobro, neosvojivim
srcem.

Ulaštila sam parkete
idealnim omjerom suza i ljepljive tekućine
od suza se jače sjaje
bodrile su me sestre u samoobrani
i pokušaju da tugu umjesto u srce
utrljam u drvo.
Natjerale su me da se zavučem
duboko
u nedostupne prostore između namještaja i zidova
i prebrišem zaborav koji se nataložio u debelim slojevima.
Zavukla sam se u dno ormara.
Tamo sam
pod hrpom zgužvanih tkanina
( kojima sam sastavljala svoj lik
po tvojim uputama )
dugo tražila sebe.
Moram biti negdje.
Gdje li sam se zakopala?

Pogledaj u što se pretvorio Moj Svijet ! -
plakala sam paucima što su se ugnijezdili
u kutovima soba,
nemoćno tražila tragove vlastitosti ,
a pronalazila samo prašinu.
U nju sam zabijala glavu
želeći je nanijeti na sjećanje .

Spužva, metla i krpa
Moj provjeren tim za hitne intervencije
Prebrisat će svaku mrlju
i pomesti svaku mrvicu
s mog postojanja.
A mrvica znači moju suvišnost
moju ništavnost
i moju smrt.

Jer ne postoje beskonačna sutra,
treba živjeti iznova
a svaki novi dan
samo je dan manje .

07.05.2021. u 08:07 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< svibanj, 2021  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2021 (7)
Travanj 2021 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi