MISLI I PRIMISLI

srijeda, 05.05.2021.

SVRŠETAK- pjesma





Utopila sam te
sinoć u kadi.
Tebe, koja si patnju proglasila
sestrom i uzvišenom suputnicom.
Voda se prelijevala preko ruba
kao vodopad,
kao što si se i ti nekada
prelijevala
preko svojih rubova.

Utopila sam te
promatrajući
kako ti razočaranje i nevjerica preplavljuju
kožu.
Nisi se tome nadala.
Ti – vječita budala.

A kako te i ne bih željela poništiti?
Kako te i ne bih željela
lišiti postojanja
Kad si se, ne iz straha,
ne iz prijetnji,

- iz ljubavi!

prostrla pod tuđim nogama.

Što si zapravo mislila postići
kad si odlučila postati - trava?
Umekšati korake okrutnih osvajača?
Spriječiti potrese
i od podzemnih urušavanja
sačuvati mrave i krtice
u bezazlenim igrama?
Zar si zaista mislila da će to
- što si od sebe napravila tepih -
imati ikakvu važnost
za vojnike sebičnosti i za one
na koje su krenuli
svojim hladnim čizmama

?

Prevarili su te.
Rekli su
da će bez tvojih žrtvovanja
plakati mali medvjedi u šumama,
da će se svijet rasuti kao umorno jesenje lišće
a pitke vode zaustaviti tok.
Nikada nisi mogla stisnuti srce
i pustiti da zemlja proguta svoja izgubljena
stada.

A sada je kraj.

Oduvijek sam prezirala tvoje otupljele
zamagljene oči.

Njima je trebalo sijevati,
žariti i gorjeti
A ne postajati ustajala močvara.

Uronila sam Ti glavu ispod površine,
nije bilo potrebno duboko.
Ruka mi je bila odlučna i snažna.

Iznenadilo me
što se nisi previše opirala.
Je li i Tebi bilo dosta
Tebe,
tvojih perzistentnih promašaja?


05.05.2021. u 09:26 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< svibanj, 2021  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2021 (7)
Travanj 2021 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi