pišem što osjećam i mislim, možda volim

utorak, 05.08.2014.

Zadatak samo za hrabre - odgovor

Zgodan zadatak u stilu "dvorske lude"
Meni dozvoljeno sve, a vi se pridružite
Ako sa m......... stojite dobro.
U stilu tjedno dnevničkog pregleda
Ne izostavi nikoga zbog povrede ponosa
Hrabro sam izazvao
Vi odaberite
A ja ću zaplesati na zaleđenom jezeru
Ili još bolje kao scenarist hrabar i tko zna što još
Iz sigurne daljine upravljati svime.
Lijepa priča kroz zadatak složena
Znajući da tek komentar poneki tu i tamo će pasti
Ne baš onako doslovno pasti, već u sigurnosti doma svoga
Ili u tišini ljetne noći ispisati tipkovnica hrabra.
Hrabrost prati da li blago lude
Ili sreća bi to možda bila.
Kakva bi to skika i vika bila
Da hrabri se neki pojavi i iskoči iz prikrajka nekog.
Što onda bi učinila vrla naša dvorska opslužuša
Skotrljala s brda nekog ili ples u stilu svom zaplesala.
Uloge podjeljenje tu dvojbe nema
Jer tko kod svrnuo na blog tvoj je
Nevidljivim slovima prema osobnim animozitetima i
subjektivnim simpatijama, u mislima i više imao je glumaca.
Najpoželjnije dvije Mr. Oscarom ovjenčane
Baš svaki posjetitelj dodijelio je zna se kome.


U nastavku kad hrabrost mi se vrati
I glumca vam možda poimence obznanim.
Scenario prvo na sunce "dvorska ludice" iznesi
a onda i glumci prijave se sami...................
Neba ti pošaljem malo da zagledan u njega
Hrabrost tvoja pređe na mene..............


05.08.2014. u 01:05 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nisu to samo riječi, to je osjećaj i misao

Što bih poželjeti više mogla
tribute to dorothy of oz

otpustila sam noćas sve moje godine
i one u kojima me srna rodila
i one u kojima me otac napustio

sve moje godine
u kojima sam lobotomiju izvršila
i središte svoga srca
štiklom gnječila

godine
u kojima sam ljubav u navodnike obukla
i bila
i svetica
i grješnica

otpustila sam noćas sve moje godine
u kojima sam sebe crnim akvarelom
slikala
i glumu svojim izborom
nazivala

sve moje godine
na rashodovanje predane
usputnim protuhama

sve godine
praznih nabora haljine u kojima
sam nekad
kupine skupljala

i prečula
majčine molitve
opsjednuta
raspoređivanjem suza vlastitih po
dlanovima – košaricama
(ponedjeljkom)
jer
ustrebati bi mogle
(u petak opet)

sve
baš sve
moje godine

da bih izjutra ponovojavascript:%20void(0);
da dušo
ponovo
u crvenim cipelama
žutom cestom prošetala

nije li to
sasvim dovoljno
da te probudim
i u oči pogledam
moja
malena
dorothy of oz

Ana Maria: poklanjam ovu pjesmu mojoj t.f.-sis i mojem cy-braci - tek da ih podsjetim da ništa nije uzalud, da ih podsjetim (jer znaju oni to) - da ponajprije treba voljeti sebe, da bi mogli voljeti druge, da ponajprije treba oprostiti sebi, da bi mogli oprostiti drugima i da ponajprije treba probuditi dijete u sebi da bi se susreli s dorothy....ili s petrom panom braco, ako hoćeš:)
u prijevodu - da bi se susreli sa samima sobom:)
voli vas vaša sister:) (18.08.2014. 09:48)I



u dobroj namjeri - uvijek odgovorim

tianaf@net.hr

link, link .....i link

Kada sam rekla da!!!!!!

Datum i vrijeme kreiranja bloga:21.04.2014. (22:36)

JL&JC