pišem što osjećam i mislim, možda volim

petak, 27.06.2014.

Plagijat života.....

"Majstor za plagijate neće ukrasti bilo koji pasus i rečenicu, već samu tezu...." B.D.


Da... oprosti..,ali jednostavno sam morao..,jer jesam stvaran..,ali sam nažalost ‘‘samo‘‘ čovjek koji isto tako treba i cvijet i dlan...
Ali ako se Ti ovako osjećaš sigurnija i sretnija.., onda to sigurno ne želim mijenjati..,ali razgovarati o tome i još puno drugih stvari možemo... zar ne..? :)
Ponekad moramo biti i ozbiljni..,nećemo se uvijek ni složiti oko nekih stvari..,ali razgovarati moramo... bez straha da ne kažemo nešto što druga strana ne bi voljela čuti...
I želim da Ti budeš ona koja će ,kad dođe vrijeme za to..,meni krenuti u naručje... Tako ću biti siguran da oboje to želimo... :)

Sve je O.K... ovo su nezgodne situacije i teško je uvijek znati što reći..,a što ne reći u datom trenutku...
Ne znam što za Tebe znači ‘dati ruku‘... zar ne vidiš da je ispružena...
Za sada vise od toga ne mogu... Ti moraš reći da li je želiš dotaknuti bar i kada to želiš... A tek onda sam opet na redu Ja... :)

Pomoći ću ti M............
Znam da se nećeš ljutiti na mene kad ti kažem da jedno vrijeme odustajem od nas... mislim da i ja ipak trebam vremena...
Lijepo mi je s tobom..,ali razgovor mi nije bas dao neki optimizam...
Ni ti nisi sigurna..,i vjerojatno mi već želiš reći to isto... :)
Slažeš se sa mnom..?

Bilo bi lijepo da si se odmah nakon razgovora javila i bar nešto mi rekla...
Ne volim iščekivanje odgovora na važna pitanja jer mi odnose koncentraciju i čini me nervoznim...
Tvoje nejavljanje može značiti samo jedno... da nisam Taj...
I ne... nisi Ti sigurna samo u to koga želiš ili ne... Ti nisi sigurna da li uopće želiš nečiji cvijet i nečiji dlan...
Ja sam siguran da ga trebam i trebao je biti tvoj... možda bi bio onaj pravi..,možda ne..,ali nikada to nećemo znati...
Zao mi je M.......... počela si mi krasti dan i san...i bilo mi je zadovoljstvo dati Ti i dio dana..,i dio sna...
Želim Ti lijep ostatak večeri... i noć... i jutro... :)

jutro poslije....
nisi šutnjom pomogla ni Ti meni... zašto si mi dala vremena za razmišljanje..,za nagađanje..?...mogao sam još čekati..,ali nisam izdržao... rekla si: vidjet ćemo... i... nestala...

dobro je, sve je u redu... i nećemo se vraćati na to...ti si ionako nedostižna svima ..ma nedostižna , nema mjerila za tebe...ne brini moja si i to

27.06.2014. u 02:09 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nisu to samo riječi, to je osjećaj i misao

Što bih poželjeti više mogla
tribute to dorothy of oz

otpustila sam noćas sve moje godine
i one u kojima me srna rodila
i one u kojima me otac napustio

sve moje godine
u kojima sam lobotomiju izvršila
i središte svoga srca
štiklom gnječila

godine
u kojima sam ljubav u navodnike obukla
i bila
i svetica
i grješnica

otpustila sam noćas sve moje godine
u kojima sam sebe crnim akvarelom
slikala
i glumu svojim izborom
nazivala

sve moje godine
na rashodovanje predane
usputnim protuhama

sve godine
praznih nabora haljine u kojima
sam nekad
kupine skupljala

i prečula
majčine molitve
opsjednuta
raspoređivanjem suza vlastitih po
dlanovima – košaricama
(ponedjeljkom)
jer
ustrebati bi mogle
(u petak opet)

sve
baš sve
moje godine

da bih izjutra ponovojavascript:%20void(0);
da dušo
ponovo
u crvenim cipelama
žutom cestom prošetala

nije li to
sasvim dovoljno
da te probudim
i u oči pogledam
moja
malena
dorothy of oz

Ana Maria: poklanjam ovu pjesmu mojoj t.f.-sis i mojem cy-braci - tek da ih podsjetim da ništa nije uzalud, da ih podsjetim (jer znaju oni to) - da ponajprije treba voljeti sebe, da bi mogli voljeti druge, da ponajprije treba oprostiti sebi, da bi mogli oprostiti drugima i da ponajprije treba probuditi dijete u sebi da bi se susreli s dorothy....ili s petrom panom braco, ako hoćeš:)
u prijevodu - da bi se susreli sa samima sobom:)
voli vas vaša sister:) (18.08.2014. 09:48)I



u dobroj namjeri - uvijek odgovorim

tianaf@net.hr

link, link .....i link

Kada sam rekla da!!!!!!

Datum i vrijeme kreiranja bloga:21.04.2014. (22:36)

JL&JC